Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mialem nivo ale w warsztacie wymieniali mi tuleje i gdzies rozwalili przewody i caly plyn mi uciekl , zrobilem obieg ale ominolem nivo , i mam zamiar wstawic teraz amortyzatory zwykle ,powiem tyle ze niebardzo jest mozliwosc odzyskania tego nivo bo jeden amor juz jest zwalony i wszystkie przewody tak skorodowane ze cieknie z wielu miejsc.

mam wiec pytanie czy z sedana e34 sa takie same amortyzatory jak do kombi e34?

czy wogole byly touringi bez nivo?

czy sprezyny z nivo nadadza sie do zwyklych?

ktore lepsze gazowe czy olejowe do kombi?

Opublikowano

Witam

 

Sprężyny z sedana są inne, touring miał inne sprężyny(grubsze), sprężyna od nivo się nie nadaje gdyż jest za słaba, amortyzator pełni role siłownika hydraulicznego w tym układzie. Były Touringi bez nivo. Co do sprężyn najlepiej szukać oryginalnych używek, ale od touringa(info od mechanika) twierdził że tył nie będzie mocno siedział. jeśli nowa sprężyna to firmy K&F choć mówił mi mechanik, że z nimi też bywa różnie.

 

Teraz mam pytanie do Ciebie, jak miałeś sprawne jeszcze nivo to jaką charakterystykę auto posiadało? Chodzi mi głównie o twardość zawieszenia. Ja mam szczelne nivo, ale boje się że do wymiany mam gruszki od niva(akumulatory ciśnieniowe)…

).

Opublikowano
wiesz co u mnie prawy amortyzator byl miekki a lewy twardy mozliwe ze wlasnie mialem uszkodzona prawą gruche ale ogolnie tył był twardy, i wszystko niby działało regulował sam.
Opublikowano

mi te gruszki juz nie beda potrzebne moze bym sprzedal tylko niewiem jak sprawdzic czy ktoras jest zla...heh ciekawi mnie po co montowali w bemkach te nivo jak byly zwykle zawieszenia jaki mieli cel.rzecz niby fajna ale to nie na polskie zarobki:D

 

płynu ten wchodzi duzo do calego ukladu a jak odlaczylem przewody od nivo od pompy to wchodzi litr plynu ktory kosztuje 50zl i zauwazylem ze wspomaganie troszke lzej chodzi kierownica.

 

kupuje jednak orginalne cale macpersony z touringa bo jednak nawet jakbym mial amorki kupowac to sprezyny bede mial org.

 

dzieki kolego za pomoc

Opublikowano
juz wymienilem na zwykle amortyzatory i powiem ze tył mi siedział tak jak z uszkodzonym nivo, musialem spawac dolne mocowanie sprezyny w amortyzatorze o jakies 4 cm wyzej, powiem ze nieradze zmieniac na zwykle amory , jezdzi sie tak samo albo troche gorzej jak na nivo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.