Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Otóż mam taki problem w tym tygodniu auto zgasło mi dwa razy dziwi mnie to bo to automat.

Za każdym razem chciałem się zatrzymać wciskam hamulec auto powolutku się zatrzymuje i gaśnie, nie ma żadnego szarpnięcia ani zgrzytu.

Jaka może być przyczyna czy ktoś już coś takiego miał.

Opublikowano

Byłem dzisiaj podpiąć auto pod kompa, wyskoczyły dwa błędy.

Błąd przepływomierza i czujnik położenia wału korbowego, błąd przepływomierza dało się skasować.

Mam jeszcze pytanie ma temat czujnika wału, jak wcisnę pedał gazu do spodu (ale nie kickdown) auto wchodzi na obroty to co jakiś czas jest spadek mocy nie ma szarpnięć tylko tak jakby puścił pedał gazu i znowu wcisną. Za to też jest odpowiedzialny czujnik wału korbowego.

Opublikowano
Byłem dzisiaj podpiąć auto pod kompa, wyskoczyły dwa błędy.

Błąd przepływomierza i czujnik położenia wału korbowego, błąd przepływomierza dało się skasować.

Mam jeszcze pytanie ma temat czujnika wału, jak wcisnę pedał gazu do spodu (ale nie kickdown) auto wchodzi na obroty to co jakiś czas jest spadek mocy nie ma szarpnięć tylko tak jakby puścił pedał gazu i znowu wcisną. Za to też jest odpowiedzialny czujnik wału korbowego.

 

To ze bledy dalo sie skasowac, nie znaczy ze przeplywomierz jest ok.

Ja miałem identyczny objaw przy padniętym przepływomierzu. przy wciskaniu gazu zwlaszcza przy wyzszych obrotach silnik jakby zamulal, tzrebba bylo troche odpuscic zeby obroty szly wyzej. Po wymianie przeplywomierza problemy te u mnie ustopily.

m62, V8, 245 km
Opublikowano
Mam jeszcze pytanie na temat przepływomierza w sklepie gość mi powiedział, że ma po 550zł a na allegro znalazłem taki http://www.allegro.pl/item813557113_przeplywomierz_powietrza_bmw_3_e36_5_e39_7_e38.html czy ten jest coś warty ?

 

NIE NIE NIE żadnej chinszczyzny tylko oryginaly slyszalem o przypadkach gdzie chinszczyzna pochodzila 2 tygodnie lub pare miesiecy tylko poszukaj jakas dobra uzywke

Opublikowano
Byłem dzisiaj podpiąć auto pod kompa, wyskoczyły dwa błędy.

Błąd przepływomierza i czujnik położenia wału korbowego, błąd przepływomierza dało się skasować.

Mam jeszcze pytanie ma temat czujnika wału, jak wcisnę pedał gazu do spodu (ale nie kickdown) auto wchodzi na obroty to co jakiś czas jest spadek mocy nie ma szarpnięć tylko tak jakby puścił pedał gazu i znowu wcisną. Za to też jest odpowiedzialny czujnik wału korbowego.

 

Mialem to samo - 523i w automacie, auto nie gaslo moze tak czesto, ale zdarzalo sie mu tez zgasnac - winny byl czujnik polozenia walu, nie mialo mocy, zastanawial sie co zrobic po dodaniu pelnego gazu i dokladnie tak samo, tez bylo charakterystyczne zaniki mocy przy pedale w podlodze. Wymien czujnik.

Opublikowano
BRABUS dokładnie jest tak jak opisałeś, czujnik wymienię dopiero w przyszłym tygodniu (po wypłacie) musiałem zainwestować troszkę w dom. Ale zacznę od wymiany czujnika potem najwyżej ten przepływomierz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.