Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Panowie czytałem na forum o kasowaniu OIL SERVICE i INSPECTION poprez zwarcie pinów 7 i 19, I włśnie dziś chciałem sobie skasować, niestety nie mogłem i gdzieś na jakimś forum doczytałęm żeby pin nr 7 zewrzeć z - aku, i tak terz zrobiłem , po przekręceniu kluczyka wszystko mi zgasło na całej konsoli, natychmiast odłączyłęm. gdy chciałem odpalić po przekręceniu kluczyka nic sie nie świeci rozrusznik kręci a ni diabła niechce odpalić:( co to może być. Dodam jeszcze ze sterownik silnika jest dobry bo sprawdzałęm w innym bmw. prosze o pomoc

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Witam

A może wiązkę usmażyłeś?? Pin 7 zewrzeć z aku, ale mam nadzieję, że nie z plusem!!?? Najlepsze rozwiązanie, to 7 do karoserii... Sprawdź może bezpieczniki i przekaźniki wszystkie...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
hmmmmm obawiam sie ,czy czasem nie pomyliles pinow. Mam za soba kilka takich operacji i za kazdym razem 3 razy upweniam sie czy napewno jest to 7 bo w tym gniezdzie i przy tak slabym opisie pinow o pomylke nietrudno. Pozostaje ci chyba tylko diagnostyka na komputerze, posprawdzaj jeszcze bezpieczniki i sterowniki. Rada na przyszlosc zwieraj zawsze przez zaróweczke ewentualnie probówke 12V

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.