Skocz do zawartości

Komentarze do "diesel czy benzyna"


M330d

Rekomendowane odpowiedzi

Nie gadaj! serio tak było??? o matko, to faktycznie nic w dziedzinie postępu benzynowców się nigdy nie wydarzyło :lol: :lol: :lol:

 

spoko - jedno oko mam na ekonomizer, drugie na kontrolkę oleju, w mordę sam się dziwię, że jeszcze widzę, gdzie jadę! :lol: :lol: :lol:

 

o przebieg się nie martw :lol: :lol: :lol:

i tak, takie problemy to jak ignoruję :lol: :lol: :lol:

 

no no GR w bagażniku litr oleju w zapasie na dolewke i można odpalać maszyne i jechać , wcześniej oczywiście sprawdzić na begnecie poziom oleju :) i można się cieszyć z jazdy :) to że troche na niebiesko kopci nieważne :)

 

moim zdaniem będzie ci się to wraz z przebiegiem zwiększało i niedługo i bańka oleju nie starczy

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu

naprawdę masz syrenkowe zapędy do wożenia dziwnych rzeczy w bagażniku :lol: :lol: :lol:

choć w sumie - to wiele tłumaczy :lol: :lol: :lol:

 

na szczęście Twoje zdanie nie ma na to wpływu, a doświadczenia użytkowników M54 są zgoła inne :mrgreen:

 

serio za wcześnie wróciłeś :mrgreen: :mrgreen:

niestety pudło :mrgreen: ale trzeba docenić, że próbujesz :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę masz syrenkowe zapędy do wożenia dziwnych rzeczy w bagażniku :lol: :lol: :lol:

choć w sumie - to wiele tłumaczy :lol: :lol: :lol:

 

oprócz zapasu nic nie woże GR :) faktycznie w bagażniku woziłem kiedyś olej na dolewke ale miałem wtedy poloneza i nie to że mi brał tylko mi się lało z niego :) wiec znam to GR ,w e36 318i niedolewałe nic , od przeglądu do przeglądu :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

tak po prawdzie to średnio mnie interesuje co wozisz w obecnym i byłych samochodach :lol: :lol: :lol:

ale widzę, że dalej rozwijasz dar jasnowidztwa i już nawet wiesz co inni mają w bagażnikach :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

 

to jest rzeczywiście jeden z ważniejszych powodów, ale nie jedyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

 

to jest rzeczywiście jeden z ważniejszych powodów, ale nie jedyny.

 

To weź to wytłumacz teraz 'swojemu' koledze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
, w syrence brało olej i puszczała niebieski dymek ale ile się zachwycało nimi :)

 

Jaki olej brało w syrence????? NIc nie mogło brać w syrence bo olej był dolewany do benzyne hehehehe wieć nie bylo sily by nie dymiło. A odnośnie artykułu o popularnosci diesla w śród drogich aut to napisałem już coś wie rado_! doczytaj proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Radom nie ma silnika co nie bierze a ni grama oleju. Jak mi pokażesz to dam ci 100stówkę. Czy jest to 50ml czy 500ml, ale na dystansie ok 10 tysiecy km każdy silnik cpś tam z oleju wypali. A jak mówisz że twoje e36 na lpg nie paliło ani grama to .....nieważne, szkoda pisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

 

to jest rzeczywiście jeden z ważniejszych powodów, ale nie jedyny.

 

To weź to wytłumacz teraz 'swojemu' koledze ;)

 

ja nie mam kolegów. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, w syrence brało olej i puszczała niebieski dymek ale ile się zachwycało nimi :)

 

Jaki olej brało w syrence????? NIc nie mogło brać w syrence bo olej był dolewany do benzyne hehehehe wieć nie bylo sily by nie dymiło. A odnośnie artykułu o popularnosci diesla w śród drogich aut to napisałem już coś wie rado_! doczytaj proszę.

 

ale o co ci chodzi przecież wcześniej dokładnie to napisałem z tym że GR-owi autko samo domaga się mieszanki takiej i samo sobie pobiera :) ma to z automatyzowane :) to są te benzyny z małymi przebiegami niepsujące się , ciekawe co będzie się z nimi działo przy 200 tys

 

Radom nie ma silnika co nie bierze a ni grama oleju. Jak mi pokażesz to dam ci 100stówkę. Czy jest to 50ml czy 500ml, ale na dystansie ok 10 tysiecy km każdy silnik cpś tam z oleju wypali. A jak mówisz że twoje e36 na lpg nie paliło ani grama to .....nieważne, szkoda pisać.

 

ja nie z Radomia choć często tam bywam :)

 

e30.318 czytaj dokładnie nie po łebku , zacytuj mi gdzie ja napisałem że mi grama oleju nie brał ? napisałem że od przeglądu do przeglądu i nigdy nie musiałem dolewać :)

 

chyba to jest różnica ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no rzeczywiscie, trochę nadinterpretacji Twojej wypowiedzi, biję się w pierś :D benzyna przy 200tyś??hmm u mnie jest blisko 300tyś, a kto wie czy ktoś nie grzebał i prócz tego że muszę miedzy wymiana dolać z litra oleju i delikatne przypadłości po gazie, nie mam żadnej poważnej usterki, który by unieruchomiła mój samochód. Ale jest na tyle stary silnik że nie ma co się w nim psuć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no rzeczywiscie, trochę nadinterpretacji Twojej wypowiedzi, biję się w pierś :D benzyna przy 200tyś??hmm u mnie jest blisko 300tyś, a kto wie czy ktoś nie grzebał i prócz tego że muszę miedzy wymiana dolać z litra oleju i delikatne przypadłości po gazie, nie mam żadnej poważnej usterki, który by unieruchomiła mój samochód. Ale jest na tyle stary silnik że nie ma co się w nim psuć.

 

jak ją kupiłem miała 230 tys , do 280 dobiłem na LPG. tylko też dodam że kupiłem od kolegi i wiedziałem że przeglądy w terminie robił :) dlatego mnie nie przeraża kupno auta z przebiegiem powyżej 150 tys jak się kupi zadbane serwisowane auto to nie powinno nic się dziać z nim

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
, w syrence brało olej i puszczała niebieski dymek ale ile się zachwycało nimi :)

 

Jaki olej brało w syrence????? NIc nie mogło brać w syrence bo olej był dolewany do benzyne hehehehe wieć nie bylo sily by nie dymiło. A odnośnie artykułu o popularnosci diesla w śród drogich aut to napisałem już coś wie rado_! doczytaj proszę.

 

ale o co ci chodzi przecież wcześniej dokładnie to napisałem z tym że GR-owi autko samo domaga się mieszanki takiej i samo sobie pobiera :) ma to z automatyzowane :) to są te benzyny z małymi przebiegami niepsujące się , ciekawe co będzie się z nimi działo przy 200 tys

O rany! teraz się okazuje, że mam syrenkę :lol: :lol: :lol:

no to po robocie ścinamy dach i będzie jak w liceum :lol: :lol: :lol:

albo może zacznę wlewać olej od razu do baku? - Rado_!, co mi radzisz? :lol: :lol: :lol:

ja mam radę dla Ciebie - na Ciebie nie ma już rady :lol: :lol: :lol:

no i chyba Cię zmartwię - przy 200kkm najprawdopodobniej mu się poprawi, co na to wpłynie, to się okaże :mrgreen:

a, i te 200kkm to będę miał za chwilę, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie jeżdżę BMW i 330Ci ma już 197kkm :mrgreen:

 

 

Swoją drogą, to ewidentna niedoróbka M54 z pewnego okresu produkcji. Całe szczęście jedyna.

Ktoś kto strasznie generalizuje powinien się pokusić o przyswojenie minimum wiedzy (choć nie wiem jakby opornie to przychodziło).

Nie chce mi się już śledzić innych wątków, bo sprawa spalania oleju w moim aucie jak widać bardziej interesuje Rado_! niż samego właściciela :lol: :lol: :lol: , ale ciekawe czy spalanie oleju po wymianie wadliwych uszczelniaczy powraca? Chyba sprawdzę :mrgreen:

 

318is, którego ciągle mam, ma ponad 250kkm. Mam go od około 80kkm. I w nim od samego początku między oilservice dolewam 1 litr.

 

W M54 powinni wymieniać uszczelniacze jeszcze na gwarancji, dziadygi, bo to ewidentna fuszerka.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

 

Ale co ma piernik do wiatraka? :shock: A gdyby był lepszym to pewnie nie było by chętnych na X5 4.4 czy 750Li :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rado weź już w końcu skończ, nawet dieslowcy przyznali w tym wątku że ludzie wybierają diesla bo się nim taniej jeździ. :mrgreen:

no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

 

Ale co ma piernik do wiatraka? :shock: A gdyby był lepszym to pewnie nie było by chętnych na X5 4.4 czy 750Li :mrgreen:

jak co ma piernik do wiatraka ..... wiesz co ja widzę że z niektórym w tym wątku nie da się porozmawiać !!! jesteście zapatrzeni w siebie i swoje racje !!!! powstała grupa wzajemnej adoracji !!!

A co ma piernik do wiatraka ... już tłumacze , kupując np X5 jestem zdania że w tak ciężkim aucie diesel jest lepszym wyborem niż benzyna , ze względu na swój duży moment obrotowy od niskich obrotów żeby ruszyć duże auto....

i jak nie chcesz podejmować dyskusji to po prostu nie podejmuj a nie rzucasz dziwne teksty !!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

Pytanie rozbija się o to samo co zawsze - co to znaczy lepsze, albo precyzyjniej - co jest dla kogo lepsze?

I w zasadzie czego oczekuje od auta, na co może sobie pozwolić itp.

 

Dla jednego lepszym wyborem będzie 3.0d, dla innego 3.5d, dla innego V8...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

Pytanie rozbija się o to samo co zawsze - co to znaczy lepsze, albo precyzyjniej - co jest dla kogo lepsze?

I w zasadzie czego oczekuje od auta, na co może sobie pozwolić itp.

 

Dla jednego lepszym wyborem będzie 3.0d, dla innego 3.5d, dla innego V8...

i to jest jakaś odpowiedz i o to mi chodziło o opinie różnych osób .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no to teraz powiedzcie czy diesel w przypadku dużych ciężkich aut np. X5 , seria 7 nie jest lepszym rozwiązaniem niż benzyna......

 

Ale co ma piernik do wiatraka? :shock: A gdyby był lepszym to pewnie nie było by chętnych na X5 4.4 czy 750Li :mrgreen:

 

A co ma piernik do wiatraka ... już tłumacze , kupując np X5 jestem zdania że w tak ciężkim aucie diesel jest lepszym wyborem niż benzyna , ze względu na swój duży moment obrotowy od niskich obrotów żeby ruszyć duże auto....

i jak nie chcesz podejmować dyskusji to po prostu nie podejmuj a nie rzucasz dziwne teksty !!!

 

Jak ktoś chce X5 oszczędne wybierze diesla, jak ktoś nie patrzy na spalanie pewnie benzyne. X5 i diesel w wersji 3.0 przynajmniej w E53 to przyzwoite połączenie. Jak na samochód o takiej masie jest OK ale szału nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no jak GR wspomniał, co do czego potrzebuje. Przecież wiece że np.35i bardzo dobrze radzi sobie w x5, a wersja x5M ma v8 na dwóch turbinach o osiągach (GR tu mała dygresja ale przyśpieszenie do setki na poziomie m3 e46) i raczej cięzko powiedzieć zeby ta benzyna miała probem z napędzaniem x5. Diesel w dużym aucie jest fajnym wyjeściem, ale.... no ale jakoś te diesle tak do końca do mnie nie przemawiają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak , tylko że do x5 wystarczy diesel 3,0 a żeby w benzynie dobrze jeździł 3,0 nie wystarczy , pozostaje 4,4....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no tak , tylko że do x5 wystarczy diesel 3,0 a żeby w benzynie dobrze jeździł 3,0 nie wystarczy , pozostaje 4,4....

 

Nie, 3.0D w X5 to tak +/- 2.2 w E46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany! teraz się okazuje, że mam syrenkę :lol: :lol: :lol:

no to po robocie ścinamy dach i będzie jak w liceum :lol: :lol: :lol:

albo może zacznę wlewać olej od razu do baku? - Rado_!, co mi radzisz? :lol: :lol: :lol:

ja mam radę dla Ciebie - na Ciebie nie ma już rady :lol: :lol: :lol:

no i chyba Cię zmartwię - przy 200kkm najprawdopodobniej mu się poprawi, co na to wpłynie, to się okaże :mrgreen:

a, i te 200kkm to będę miał za chwilę, bo ja w przeciwieństwie do Ciebie jeżdżę BMW i 330Ci ma już 197kkm :mrgreen:

 

GR ja myśle że trzeba ci specjalną nagrode ufundować że jeździsz na codzień w korkach warszawskich 3l benzyną i stuknełeś nią już 200 tys :) do tego co chwila musisz wlewać olej , fan BMW nacałego :)

naprawdę mało takich ludzi jest i to nawet powiem bez złośliwości :)

 

ja zwykły szaraczek co liczy cenciki woli na codzień jeździć po warszawie małym diselkiem a nie 3l dislem się wozić , zwyczajnie i po prostu maly diselek spali mi mniej a prędkości i przyśpieszenia nie ma gdzie po wawie i okolicach rozwinąć , po 2 to po prostu firmowy samochód i GR chyba tego nie zrozumiesz że wole tłuc firmówke , a beja jest priv , nie będe tłumaczył bo nierozumiesz tego ,

 

robie mało km beją tak jak wielu benzynowców za to bardzo dużo tłucze km firmowym dislem i to chyba nikogo oprócz ciebie GR nie dziwi taki stan rzeczy :)

 

tłuczesz 3l benzyną mase km po warszawskich korkach - tylko pogratulować fantazji - dalej wybacz nię będe komentował , dla mnie to bezsensu albo po prostu mijasz się z prawdą

 

proponuje ufundować bańke oleju za fanatyzm BMW i zacięcie w jeżdżeniu w korkach warszawskich 3l benzyną :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Już się cieszyłem, że pojechał na urlop, albo w końcu się zamknął, ale jednak nie...

 

GR ja myśle że trzeba ci specjalną nagrode ufundować że jeździsz na codzień w korkach warszawskich 3l benzyną i stuknełeś nią już 200 tys :) do tego co chwila musisz wlewać olej , fan BMW nacałego :)

naprawdę mało takich ludzi jest i to nawet powiem bez złośliwości :)

Dawaj tą nagrodę.

Jak się nauczysz czytać, a później nauczysz się rozumieć co czytasz, to też dostaniesz nagrodę.

(nauki pisania już nie oczekujemy, więc chyba sam rozumiesz, że za to nagrody nie będzie)

 

ja zwykły szaraczek co liczy cenciki woli na codzień jeździć po warszawie małym diselkiem a nie 3l dislem się wozić , zwyczajnie i po prostu maly diselek spali mi mniej a prędkości i przyśpieszenia nie ma gdzie po wawie i okolicach rozwinąć , po 2 to po prostu firmowy samochód i GR chyba tego nie zrozumiesz że wole tłuc firmówke , a beja jest priv , nie będe tłumaczył bo nierozumiesz tego ,

 

 

robie mało km beją tak jak wielu benzynowców za to bardzo dużo tłucze km firmowym dislem i to chyba nikogo oprócz ciebie GR nie dziwi taki stan rzeczy :)

Więc idź pisać na forum Opla, lub znajdź sobie forum dla służbówek... a tu wróć jak zaczniesz pisać o BMW. I doświadczeniach z BMW.

 

tłuczesz 3l benzyną mase km po warszawskich korkach - tylko pogratulować fantazji - dalej wybacz nię będe komentował , dla mnie to bezsensu albo po prostu mijasz się z prawdą

Fantazji gratulujemy Tobie. Niestety nie mamy wpływu na to co rodzi się komuś w chorej głowie. Szczęściem - to wiele tłumaczy... np. kreowanie faktów jak wyżej.

 

proponuje ufundować bańke oleju za fanatyzm BMW i zacięcie w jeżdżeniu w korkach warszawskich 3l benzyną :)

Choć mylisz fana z fanatykiem, ale to nie dziwi, dla Ciebie zawsze wszystko jest takie samo, to poproszę jakąś dużą, to do pełnego stanu sobie dokupię - koniecznie 5W50, najlepiej VR1, bo teraz mam ochotę sprawdzić co koledzy piszą o tym oleju.

Ej, a może jeszcze styknie na filtr oleju? plis, plis, plis...

 

:duh: :duh: :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.