Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od dłuższego czasu coś wyje mi z tyłu auta. Najbardzij słychać na małych obrotach silnika ale na wysokim biegu, czy np. 60 km/h i 5 lub 4 bieg. Po dodaniu gazu wycie ustaje, przy 110 nic nie słychac. Czyżby dyfer klękał???

 

A drugi problem to zbyt długi czas grzania się silnika teromostat wymieniłem na nowy rok temu. Po przejechaniu 30 km silnik osiąga temperaturę 90 stopni a jak jadę autostradą to spada do 60 i tak w kółko jak wjadę do miasta to się dźwiga na 90 stopni. Wydaje mi sie że jeżdze cały czas na długim obiegu chłodzenia czyżby znowu termostat padł i nie zamyka się.

 

Proszę o jakeś sugestie.

Opublikowano

Co do wycia może zaczyna padać łożysko w którymś z kół.

Mi tak wyło jak przekraczałem 80 km/h ,przy niższych prędkościach nic , myślałem że opony , potem że dyfer lub łożysko na wale. Okazało się że ,to łożysko w tylnym kole. Z początku nic na to nie wskazywało, jeździłem tak kilka miesięcy, sprawdzałem koła , nic nie szumiało. Dopiero jak naprawdę poważnie zaczęło wyć , jeszcze raz sprawdziłem koła i jedno wyraźnie szumiało i miało opory toczenia. Po wymianie OK.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.