Skocz do zawartości

Ortega

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316i m43tu
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia Ortega

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Koledzy. Jak w temacie, potrzebuje zdemontować kolektor ssący wraz z przepustnicą aby dostać się do kolanka z układu chłodzenia, które jest umiejscowione właśnie pod nim. Jest to kolanko z układu chłodzenia, które wychodzi z głowicy. Urwał mi się jeden z wlotów i wywaliło mi cały płyn chłodzący. poniżej link do elementu który muszę wymienić http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/15325/686x484 Czy demontaż kolektora wraz z przepustnicą to trudny zabieg ? Fajnie by było gdyby ktoś z szanownego grona opisał tę czynność. Mile widziane foto. Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam, piszę żeby Cię przestrzec. Ten samochód był uszkodzony a mianowicie prawy przód ( błotnik, zderzak ,lampa) tyle widziałem ze zdjeć. Ten samochód był wystawiony na allegro około miesiąca temu jako uszkodzony za cene 14.900 zł. Sprzedawca albo go zrobił albo ktoś go kupił i zrobił. Moim zdaniem nie uczciwy powinien o tym napisać a w ogłoszeniu pisze oryginalny lakier. Na reszte pytań odpowiedz sobie sam. Pozdrawiam
  3. Witam. Proszę o opinię http://moto.allegro.pl/bmw-330xi-231-km-ze-szwajcarii-m-pakiet-manual-i3036002232.html Czy ktoś z szanownego grona zna ten komis lub może ogladał ten samochód, sprzedawca podaje w komplecie dwa klucze tak jak widac na zdjęciu, a przecież powinny być cztery. Proszę o opinie, wszelkie wskazówki mile widziane. Dzięki. Poniżej rozkodowany VIN Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAEP51040PF08508 Kod typu EP51 Typ 330XI (EUR) Typoszereg E E46 (3FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M54 Pojemność skokowa 3.00 Moc 170 Napęd ALLR Skrzynia biegów MECH Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka STANDARDLEDER/NATURBRAUN (N6NG) Data prod. 2002-06-14 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4 S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II S386A DACHRELING Reling dachowy S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk. S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid. S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  4. Poniżej rozkodowany vin: Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAEX91010JW98095 Kod typu EX91 Typ 330D (EUR) Typoszereg E E46 (3FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M57/TU Pojemność skokowa 3.00 Moc 150 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka STANDARDLEDER/NATURBRAUN (N6NG) Data prod. 2003-12-20 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania S386A DACHRELING Reling dachowy S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. włoski S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2 S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44 S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator
  5. Witam szanowne grono. Proszę o recenzję. http://otomoto.pl/bmw-330-xenon-navi-skora-automat-C25657972.html Samochód z firmy,która zajmuję się importem samochdów. Sprzedający sam nie wie co pisze, w ogłoszeniu deklaruje że rocznik 2004. Z vinu wynika grudzień 2003 . Nastepnie pisze, że fotele podgrzewane na foto brak podgrzewania. No i ten klimatronik dwustrefowy w e46 :). Przebieg 121 tyś :) a samochód pochodzenia włoskiego. Cena atrakcyjna ??? Czy ktoś z kolegów oglądał ten samochód. Proszę o opinie.Pozdro
  6. Kolego żebyś się nie zdziwił , jak wpakujesz 850 zł a efekktu jak nie było tak nie będzie. Ja ten temat też przerabiam od 3 lat. A co jeden fachman to inna diagnoza . Podpora wału, łącznik gumowy, zawieszenie dyfra, tuleje pływające, sprzęgło. Niektórzy na tym forum piszą zanim zapytasz poszukaj, głupie docinki aby tylko posta napisac. 90 % posiadaczy bmw boryka sie z tym problemem, a lekarstwa na ten problem jeszcze nikt nie podał. Więc wymiana częsci bez efektu mija się z celem, nie sztuką jest wymienic pół samochodu i powiedzieć problem rozwiązany tak naprawdę nie wiedząc co go bolało. Ten sam problem dotyczy chrobotania przy odpalaniu silnika m43 przez pare sekund dopuki ciśnienie oleju się nie wytworzy. Pozdrawim i życze powodzenia.
  7. Witam szanownych kolegów. Zastanawia mnie jedna sprawa, cena za jaką są oferowane sprowadzane nasze kochane BMW. Samochody z DE na polskich ogłoszeniach są o 10 nawet do 20 tyś PLN tańsze niż na niemieckich ogłoszeniach. Sam szukam e 46 touring z 2002- 2004 roku 325i lub 330i w m pakicie i ceny za jakie sa oferowne BMW na mobile eu kształtują sie od 40 nawet do 60 tyś PLN . Więc nie rozumiem o co chodzi. Dla mnie nie ma problemu zapiąć lawete i pojechac 2000 tys km po auto nie trzeba dawać zarobic handlarzowi. Tylko jakoś do tej pory nie znalazłem samochodu za 35 tyś odpowiadającemu założonym kryterium. Raz już byłem po e46 tym co aktualnie jężdzę zapłaciłem za nie wiecej niż w polsce a dlaczego bo kupiłem od niemca a nie do turka czy rusa który handluje złomem. Proszę szanownych kolegów mnie uświdomić jak to jest . Dzięki pozdrawim.
  8. Witam wszystkich. Koledzy nie rozumiem jednej sprawy jest podany link do rozkodowania vinu ,login i hasło również, ale co z tego jak nie działa przynajmniej ja nie wiem gdzie się mam zalogować . Czy może ktoś mnie uświadomić. Z góry wielkie dzięki.
  9. Witam. Skoro o klimie to ja też się podłącze. Mój problem jest taki po włączeniu klimy wszystko działa tylko po dwóch trzech minutach spreżarka sie wyłącza i załącza jest tak regularnie . Dodam też że na wysokich obrotach jak jade w trasie to wyje aż prace silnika zagłusza i strasznie zmula samochód. Prosze o pomoc . Dzięki.
  10. Witam, mam ten sam problem co Wy , na poczatku też myslałem ,żę to napinacz ale w serwisie mi powiedzieli ,że to przy przepustnicy są takie łopatki i jak one są padnięte to tak klekoczą. Jest to w tym miejscu gdzie jest ten wyllot zaślepiony kratką. Na serwisie powiedzieli mi ,że nie ma to wpływu na pracę silnika i na dalszą jazdę.
  11. Ok. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Dużo mi to dało.Biorę się za robotę.Pozdrawiam
  12. Witam . Koledzy jak dostać się do wentylatora nawiewu od strony silnika czy od strony kabiny??? Piszczy mi wiec chciałbym go przesmarować. Nie chciałbym rozebrać pół auta niepotrzebnie. Z góry dzikuję za pomoc.
  13. Witam. Są dwie opcje. 1. Zablokować wał( koło rozrusznika jest palstykowa zatyczka trzeba ją wyjąć i wsadzić pręt lub wiertło tylko musi to myć mocne zeby sie nie ułąmało bo jak się ułamie to będzie boloało .....) 2. Klucz pneumatyczny ale conajmniej zeby miał 500 Nm bo słabszy nie da rady. Do koła pasowego nie trzeba sciągacza schodzi bez problemu ( jak bedzie bedzie stawiać opór to delikatnie na want i zejdzie) Życzę powdzenia.
  14. No więc i ja sie wypowiem. Diesel coś pięknego wrażenia z jazdy super, kiedy wkreca się od najniżych obrotów to aż mnie dreszcze przechodzą. Przy zakupie auta postanowiłem na diesla i szukałem i szukałem aż w końcu kupiłem ale benzyne. Miałem już dość ogladania tych samochdów, wszyscy moi znajomi kupili auta z silnikami diesla a ja miałem benzyne i było mi smutno że oni mają a ja nie. Do tego jeszcze mniej im spalał od mojego i lepsze osiagi. To już całkowicie mnie dobijało. I co sie okazało niedługo CZAR PRYSNĄł . Problemy z turbiną, wtryski, pompy wtryskowe itp, itd, historii brak końca. Samochody oczywiście igła. Koszty od 3 tyś do 6 tyś , co dalej,żadnej gwarancji że się znowu nie zepsuje. Także jak kupować diesela to tylko nowego i robić nim 50 tyś rocznie wtedy to się opłaca. Zapomnijcie że ktoś kto kupuje diesla to robi 15 tyś rocznie i sprzedaje go po 6 latach bo mu się znudził, szczególnie w niemcowni. Reasumują ja mam 316i 105kM, jeszcze po drodze nie stanąłem i wiekszych problemów z silnikiem nie miałem. A z diesla już sie wyleczyłem. Pozdrawiam :wink:
  15. Ortega

    316i coś wyje z tyłu auta

    Z tego co się orientuje w 316i jest tylko jeden termostat koszt 290 zł behr zamiennik verent w tej samej cenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.