Skocz do zawartości

[e34] wibracje calego auta powyzej 80 km/h


duchu22

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupilem dosc dobrze utrzymane e34 535. Najwiekszy problem z tym autem to wibracje pojawiajace sie na kierownicy po przekroczeniu predkosci 80 km/h i wjechaniu na jakas nierownosc - np jade po koleinach to rzuca juz od 75 km/h, a na plaskiej drodze powyzej 90. Pomaga dopiero zwolnienie do oklolo 50-60 na godzine lub zwolnienie do 80 i szarpniecie kierownica w prawo. Wibracje nie ustaja wraz ze wzrostem predkosci(sprawdzone tylko do 130 bo dalej strach tak rzuca autem). Najpierw zaczyna latac kierownica a pol sekunty pozniej drzy cale auto jakbym blyskawiczeni machal kierownica lewo prawo.

 

Kola wywazone, sa luzy na drazku srodkowym i koncowkach - czy to moze byc to ? Dodam ze z przodu sa felgi 17/8,5 opona 225/40 - felgi sa lekko krzywe - wydaje mi sie ze to powoduje bicie ktore przenosi sie na luzy drazka srodkowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drazek srodkowy jest ok. Okazalo sie ze tuleje wahaczy gornych (te wieksze tulejki, wahacze polokragle) byly "nieobecne". Wymienilem profilaktycznie wszystkie 4 tulejki(180zl) i 4 koncowki drazkow(120zl) i po problemie. Byl takze luz na kolumnie kierowniczej - od wibracji poluzowala sie nakretka regulacji slimaka. Pozdrawiam wszsytkich i prosze o zamkniecie tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.