Skocz do zawartości

M-Pakiet zderzaki vs. seryjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wg m pakiet daje e 61 + 50 % wygladu reszte robia felgi i kolor .. na zwyklych zderzakach auto poprostu mi sie nie podobalo i jakies 1,5 roku temu kupilem caly zestaw od goscia ze zgorzelca jak dobrze pamietam ... on podszedl do tematu bardzo dobrze, wzial nr vin sprawdzil ze mam hak itd ... ale w tym pakiecie bylo doslownie wszystko 2 "dyfuzory" 1 do opcji z hakiem , wkladki do zderzaka pod nightvision i radar do kruzkontrol no i oczywiscie bez - pelne zaslepki. calosc montowal mi kumpel, mial troche puzli bo czesci jest kilka i troche mu zeszlo .... no ale wyszlo super ...

kupilem teraz druga e 61 dla zony :) i szukam m paka, ma ktos namiary na sprzedawce .... ?

szukam tez inspiracji na felge 17" jesli ktos ma jakis ciekawy link bede wdzieczny .

Opublikowano

ja osobiscie mam dosyc m-technikow :)

prawie wszystkie e60 po wypadku staja sie m pakietem

majac m-pakiet stajesz sie jedynym z wielu a przeciez chodzilo o indywidualizm

dokoladki do samej ziemi sa malo praktyczne a auto ma byc jak najbardziej uzyteczne

 

ale kazdy ma wlasna wizje na swoja e60

 

:shock:

Opublikowano (edytowane)
ja osobiscie mam dosyc m-technikow :)

prawie wszystkie e60 po wypadku staja sie m pakietem

majac m-pakiet stajesz sie jedynym z wielu a przeciez chodzilo o indywidualizm

dokoladki do samej ziemi sa malo praktyczne a auto ma byc jak najbardziej uzyteczne

 

ale kazdy ma wlasna wizje na swoja e60

 

:shock:

 

dla mnie bardziej "powypadkowym" jest twoje auto w 2005 przeszło lifting ?bo zmieniłeś zderzak na po liftowy / super jeszcze M5 na klape . Według mnie to jest większy składak .

Ja zakładam m-pakiet ze względu że mi się on podoba , będę miał dowód w postaci zdjęć które wrazie sprzedaży auta przedstawie kupującemu , stare zderzaki oczywiście sobie zostawie

 

To jest moje zdanie , nie chce tego tematu ciągnąć dalej

Edytowane przez kamil20011
Opublikowano

czy wszystkie e60 po wypadku staja sie m-pakietem?

mozna tu polemizowac. spojrz na ceny zderzakow z

m-pakietem i bez. blacharze podchodza do tematu

bardziej pragmatycznie ;) z ostatnich ich wyczynow

widzialem multiple z dachem od anglika zrobionego z ac ...

sloneczko sie otwiera, wywalajac lusterko na szybe.

ale to chyba nie problem? :)

Opublikowano

Po troszku masz racje :)

Zderzaki po liftingu bardziej mi sie widzialy :) to takie mam chcialem troszke odmlodzic autko

po prostu nie byly robione od 2003(chyba) roku jak m-pakiet wiec mi sie opatrzyl

 

kupil bym auto po liftingu ale nie stac mnie bylo na za dobre jego wyposaznie oraz 2.0D ma dosyc maly moment obrotowy wiec mosial bym porwac sie na 3.0D

 

ja rowniez dysponuje zdejciami przed i po :P

 

przykro mi ze nie widzi ci sie moj "lifting"

trzymaj sie :)

 

nie napisalem wszystkie tylko prawie wszystkie ("prawie" jak w reklamie robi roznice)

andyp moze m-pakiet to inwestycja bo wiecej mozna pozniej za auto krzyknac :)

 

na klapie na pewno nie mam m5 bardziej to ty chcialbys miec m-pakiet m5 na 2.0D i jeszcze blotniki od m5

super sport bestia

Opublikowano

masz racje nie ma sensu ciagnac tego tematu przykro mi jesli cie czyms urazilem poprostu zabralem glos w dyskusji m pakiet vs seryjne a ty sie wytrzasasz

 

jesli ci sie podobja to dobrze bierz je bo to najwazniejsze zeby ciebie cieszyly (czy jak to ty piszesz fajnie masz ze ci sie podobja haha)

 

wiem czym jest m5 oraz czym jest m technik miales juz dokladki pisales wiec myslalem ze jakis ostra konwersja sie szykuje z 2.0d na m5 haha

 

pozatym w ktorym miejscu napisalem ze 2.0d nie wychodzily w m-pakiecie ? :shock:

Opublikowano

Coco-Coco. Z tym indywidualizmem w M-Pakietach to lekka przesada. M-Pakiet ma przede wszystkim nadać bardziej sportowego charakteru. Jak ktoś chce być indywidualistą, to kupuje sobie Porsche, albo Ferrari, a jeśli już się upiera na BMW, to ostatecznie M-Power najlepiej po tuningu w jakiejś renomowanej firmie :)

Wcale się nie dziwię, że ludzie skoro już muszą naprawiać zderzaki, wkładają sobie M-Pakietowe. Też bym tak pewnie zrobił, gdybym miał auto po przejściach standardowo wyposażone w seryjne plastiki.

Opublikowano

a ja tak ostatecznie nie zrobiłem :)

wrzuciłem zderzak standard. z tą konwersją na M5 to chyba ja tak sobie dywagowałem w chwili wieczornych uniesień :mrgreen:

 

ostatecznie zostawiłem wszystko seryjne z powodów pragmatycznych. Nie chce mi się uważać na każdy krawężnik, lubię czasem zjechać na polną drogę i nie lubię zawracać gdy się pojawi głębsza kałuża... to takie nawyki z Defendera ;)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.