Skocz do zawartości

NIE CHCE RUSZYĆ BMW E36 cupe 2,0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoim autem zaczęło coś mi zgrzytać w prawym tylnim kole ,myślałem że to osłona od tarczy ale zacząłem szarpać autem przód tył no i stanęło wogule, wał się kręci a nie rusza, jest to automat, jak to dyfer to czy od manuala będzie pasował , może zrobić ten zamiast wymieniać na drugi tylko jak sprawdzić co jest do wymiany napiszcie jakieś wskazówki :mad2:
Opublikowano
dyfer padł przy automacie?chyba tylko wtedy jak w nim nie było oleju.W innym wypadku stawiam na któreś łozysko półosi
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Witam, mój mechanik doradził mi żebym wymienił cały dyfer, tylko mam problem, mogę kupić dwa do automatu jeden ma przełożenie 4,45 a drugi 3.45 nie znam się kompletnie na tym ,nie wiem na czym to polega który będzie lepszy . :(
Opublikowano

masz pewnosc ze to dyfer??

rozbierałeś hamulce??

moze warto zajrzec do tarczo-bębnów? zdażyło mi sie kilka razy ze kola zostaly zblokowane bo znajdujące sie tam trzy 'bezpieczniki' na spręzynkach wyskoczyly ze swojego miejsca.

jesli padl dyfer to posiadam od 1.8 oraz praktycznie każdą inną częśc od e36

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.