Skocz do zawartości

e34 524td; nagrzewnica czy termostat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

problem jest tego typu,że momentami jadąc opadają mi wskazówki obrotomierza i ekonomizera dodatkowo mryga kontrolka "inspection" :? , zaglądam pod maskę ,a tam w zbiorniczku wyrównawczym nie ma płynu do chłodnicy. zastanawiam się czy to nagrzewnica czy się termostat zawiesił... :mad2:

 

pozdrawiam :wink:

Opublikowano

pytasz o związek zaburzonej pracy zegarów z brakiem coolanta :mrgreen: , czy zacięcia się termostatu z brakiem coolanta :?: (czy wątek ma po prostu być taki wielowątkowy?)

Nic tu nie ma z sobą związku... Zegary przestają działać, bo przestają działać ( już chyba o to nie raz pytałeś i jeżeli np. taki wątek nie pomógł, to raczej trudno będzie o nowe informacje), a płynu nie masz, bo uciekł i termostat nie ma tu nic do rzeczy, chyba że pękła obudowa.

 

Po napełnieniu układu płynem, patrz w jakim tempie go ubywa, szukaj ewentualnych wycieków (w przypadku dużego wycieku z nagrzewnicy, będzie mokro pod przednimi dywanikami) oraz kontroluj wygląd i poziom oleju silnikowego. Wyniki obserwacji zamieść tutaj, a forum będzie myślało dalej.

(poza tym :search: , bo w przypadku E34 wszystko już chyba zostało tu napisane o wyciekach, chłodnicach, termostatach, pękniętych nagrzewnicach, uszczelkach, głowicach, itd). Pozdr. ;)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.