Skocz do zawartości

Problemy z ladowaniem akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem alternator daje napiecie 14,27 a ladowanie akumulatora buja sie w granicach 11,68-12,27 pomocy co to moze byc wymienilem alternator ale jest to samo mialem alternaro 105A i zamienilem go na 70A i nadal nie ma roznicy.mam BMW 316 z klima.Klimy nie uzywam ale nurtuje mnie te ladowanie zaznaczam ze w alternatorze 70A sa nowe szczotki.
Opublikowano
Podmień akumulator na inny i zobacz czy będzie zmiana, to myślę na początek

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

aku jest nowy ale przyszla mi inna mysl, zasniedziale przewody od masy i plusa bo jesli laduje akumulator p[rostownikiem to napiecie wynosi 13v na aku wiec problemmoze byc na klemach jutro bede je czyscil sprawdze jeszcze polaczenie plusa od alternatora jezeli sytuacja sie powtórzy to podmienie akumulator i zobacze co bedzie sie dzialo

a jeszcze jedno spostrzezenie jezeli wlanczam swiatla dlugie itd. to napiecie na aku spada do 11,65v gdszie na alternatoze jest napiecie 14,25v czyli prad ma problem zeby przeplywac wiec nasuwa sie mysl czy czasem nie jest w jakis sposob uszkodzony przewod ladowania aku no chyba nie ma zadnego bezpiecznika?

sprawdzalem takrzenapiecie na rozruszniku podczas pracy silnika wynosi 13,66 wiec ghdzie sie podziala reszta?? jestem zielony jesli chodzi o te sprawy wiec prosze o pomoc:D bo zaczyna mie to przerazac heh

Opublikowano
Jeśli z alternatora wychodzi inne ładowanie , na akku jest inne to gdzieś jest zwarcie/przebicie.... tyle co moge pomóc...

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Nie podmieniaj akumlatora, sprawa jest prosta i oczywista. Jesli na alternatorze masz 14,2V a na akumlatorze ponizej 12V to oczysć połączenia tego przewodu lub wymień przewód na nowy, to samo należy zrobić z przewodem masowym łączący silnik i karoserię. Na którymś z tych przewodów występuje spadek napięcia 2V z powodu zaśniedziałych połączeń lub uszkodzonego przewodu lub oba te przewody ( połączenia ) wymagają oczyszczenia.
Opublikowano
dzieki pany bede kombinowal az cos wykombinuje:D trapi mnie jeszczetylko jedna rzecz gdzies mi ubywa wody z chlodnicy wody w oleju nie ma , przez uszczelke nie ucieka dywaniki sa suche wiec gdzie jest woda nic nie cieknie chlodnica nowa przewody też... kolejny rebus hehe
Opublikowano
Podepnij dodatkowy przewód od alternatora bezpośrednio do akumulatora i wtedy zmierz, jeśli napięcia będa takie same to masz winowajcę. P.S. Jak masz wodę to nie dziwne że ubywa:) zależy jak dużo?:)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano
dzieki pany bede kombinowal az cos wykombinuje:D trapi mnie jeszczetylko jedna rzecz gdzies mi ubywa wody z chlodnicy wody w oleju nie ma , przez uszczelke nie ucieka dywaniki sa suche wiec gdzie jest woda nic nie cieknie chlodnica nowa przewody też... kolejny rebus hehe

 

Najczarniejszy scenariusz byłby taki że woda dostaje sie przez uszkodzoną uszczelkę do komory spalania, wtedy wody ubywa a wycieków pod samochodem nie widać, objawem jest chmura pary wodnej z wydechu, ale uwaga bo w dni chłodne z każdego samochodu wydobywa sie para z wydechu. W moim silniku woda sączy się z węża który jest za silnikiem, woda spływa po gorącym bloku i zdąży odparować zanim kapnie na ziemie, dostęp mam utrudniony i aby to naprawić musiałbym ściągać skrzynie ( silnik 318is M44 ), więc dokładnie obejrzyj węże. Jeśli masz instalacje LPG to może parownik "połyka" wodę.

Opublikowano
jezeli byla by to uszczelka to to bila by kompesja na weze byly by spuchniete mam silnik m40 i zaczyna mnie to irytowac gdzie to sie podziewa pozostaje mi jeszcze sprawdzic waz od nagrzewnicy albo nagrzewnice heh...
Opublikowano
w ostatecznosci uzyje super kleju do uszczelniania ukladu chlodzenia ale jak juz zaleje plyn chlodniczy a jak mam wode a to nastap[i za pare dni jak sie sprawa nie wyklaruje bede bil glowa w sciane bo czeka mnie rozbieranie calej deski rozdzielczej aby sie dostac do nagrzewnicy a co z tym idzie ubaw po pachy i kurwica na maksa heheh... ale co mnie nie zabije to umocni chyba ze zanije heheh co moge powiedziec ze w lato nie mialem takiego problemu jesli chodzi o ubywanie wody. po zmienionej chlodnicy zalalem ja woda i nie bylo problemu a gdy sie zrobilo zimno to zaczelo ubywac i [BAD]...
Opublikowano
Podepnij dodatkowy przewód od alternatora bezpośrednio do akumulatora i wtedy zmierz, jeśli napięcia będa takie same to masz winowajcę. P.S. Jak masz wodę to nie dziwne że ubywa:) zależy jak dużo?:)

wody tak ubywa prawie caly zbiorniczek wyrównawczy

Opublikowano
przyczyny przeciekow zlokalizowae a byly nimi trojniki od gazu nie markowe weze sie odksztalcily i ciekl co do ladowania okazalo sie ze jest to przewod od masy od alternatora laczenia byly tak zasniedziale ze ledwo co masowalo wiec z wszystkie wskazowki i podpowiedzi wiekie dzieki:D
Opublikowano
Kolego, wymień to co wymienia się w takim przypadku w każdym aucie z alternatorem : szczotkotrzymacz.... wydaje się że szczotki się "skończyły". Koszt niewielki a napewno są do wymiany przy tym wieku auta.
Opublikowano
Kolego, wymień to co wymienia się w takim przypadku w każdym aucie z alternatorem : szczotkotrzymacz.... wydaje się że szczotki się "skończyły". Koszt niewielki a napewno są do wymiany przy tym wieku auta.

kolego powodem byl przewod od masy od alternatora

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.