Skocz do zawartości

Silnik gaśnie a pozniej dlugo trzeba krecic zeby zalapal


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Szukałem podobnego tematu ale nie moglem znalezc moze nie potrafie szukac ;( ale mam duzy problem moje bmw e36 316i 92r z gazem chodzilo bardzo dobrze nic sie z nim nie dzialo dopoki nie pojechalem na przeglad instalacji gazowej zwykly gaz nie sekwencja gazownik wymienil mi filtry ustawil obroty bo mowi ze mialem za wysokie i od tamtej pory gdy odpale samochod po sekundzie gasnie a pozniej musze go krecic przez jakies 10 s az zalapie nie mam pojecia co to moze byc zwiekszylem mu obroty bo niestey nie iwem jakie mam bo nie ma obrotomierza nawet jak dojezdzam do skrzyzowania na luzie potrafi zgasnac ale nie czuc zeby obroty skakaly i gasl z tego powodu potafi tak zrobic na gazie i na benzynie pomozcie bo ja juz nie mam sil :(

Opublikowano
Uważam że do samochodów BMW nie powinno się montować instalacji LPG ( jest za długi kolektor dolotowy a klapki anty wybuchowe to sobie można założyć na oczy ) gdyż więcej jest szkód niż pożytku, a Ci co piszą że jeżdżą ileś tam lat bez awarii to kłamią. Kolego pojeździ trochę dłużej z instalacją LPG a przekonasz się że LPG jest droższy od zwykłego paliwa, bo w trakcie eksploatacji LPG wymienisz sondę lambda, cztery razy przepływomierz, silnik krokowy, przepławkę, ok. 30 razy będziesz kleił wąż łączący filtr powietrza z silnikiem a jak padnie np. parownik i zacznie znikać płyn z chłodnicy to dojdzie do wymiany pompa cieczy chłodzącej a w odległym czasie uszczelka pod głowicą włącznie z planowaniem głowicy, przy okazji znienawidzisz BMW. Jeśli masz chudy portfel proponuje usunąć LPG z Twojego silnika i gwarantuje Ci że będziesz spokojniejszy i zamożniejszy.
Opublikowano
Kolego chyba nie wszyscy się z tobą zgodzą niestety. W jakimś stopniu masz racje ale jesli ktoś do takiego auta pakuje zwykła instacje lpg to nie ma sie co dziwić ze od czasu do czasu trzeba coś wyregulowac wymienić itd. zwykła instalacje to mozemy sobie załozyć do jakiegoś "cinquecento" ale jesli ktoś zainwestuje w dobra sekwencje i załozy to osoba co ma pojęcie to wtedy nawet nie wiesz ze masz instalacje gazową zapominasz o jakichkolwiek problemach,ale niestety jak to muwia polak potrafi i z Poloneza sobie zakłada instacje do BMW to niech sie nikt nie dziwi ze sa problemy :8)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

Zrób test.

Jak możesz, skieruj chwilowo rurę dolotu powietrza do przepływomierza (pierwszy dolot od ścianki przedniej), w drugą stronę (w stronę silnika), tzn. tak aby pęd powietrza nie wpadał bezpośrednio do niej.

Nie powinien gasnąć.

Jest to sprawdzenie i nie powinno się tak jeździć na dłuższy czas, bo ciepłe powietrze zasysane w ten sposób z komory silnika, nie jest korzystne do składu mieszanki. Niestety nieudolni Gazownicy tak często "naprawiają" metodą "byle było dobrze zanim wyjedziesz z warsztatu"

Sprawdz i napisz czy tak będzie.

Opublikowano
Kolego Dr.Om co ma długi dolot do instalacji LPG? Przecież na instalacji sekwencyjnej gaz (paliwo) jest wtryskiwane w ten sam punkt co normalnie benzyna przez wtryski benzynowe? Jeżeli masz instalacje na mieszalniku to wtedy inna bajka, choć i taka zadbana będzie służyła. I nie jest prawdą że "BMW nie lubi gazu" tylko prędzej BMW nie lubi sztachanowskich instalacji LPG. A co do tematu to kolego radzę Ci podjechać do tego gazownika niech to poprawi co zepsuł, mówisz że wszytko było wcześniej OK to proste jest że jego wina.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.