Skocz do zawartości

polowa silnika nie chodzi prosze o pomoc zdesperowany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich mam niemaly problem mam bmw e32 750 wszystko chodzilo ok do tego czasu .mianowicie polowa silnika nie chodzi niemam pojecia dlaczego zmienilem cewki palce na kopułkach okablowanie swiece i nic ? jak odepne prawom cewke pacząc od kierowcy niema zadnej roznicy jak lewom to gasnie .prosze o pomoc bo ja juz niemam zadnego pomyslu.ps mam zalorzony gaz dwa reduktory na prawy i lewy silnik pomorzcie prosze bo bylem juz u paru gosci co niby sie znaja i nic a oni sie znaja jedynie na kasie
Opublikowano

Na benzynie i na gazie nie chodzi jedna strona? Domyślam się że tak.

 

Sprawdź czy jest iskra czy dochodzi paliwo do strony która nie pracuje. Sprawdź czujniki położenia wału.

 

Najlepiej było by wyrzucić na śmietnik tą instalacje ale rozumiem że nie wchodzi to w grę.

Opublikowano

proste!

auto masz w trybie awaryjnym!

też tak miałem jedna strona silnika jest ważniejsza i dlatego gaśnie jak odłączysz kopułkę ! Najpierw zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpieczników tylko nie z góry wzrokowo tylko wyciągnij każdy po kolei! Później pomyślimy co dalej!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam po długiej nieobecnosci .tak wiec wracam do tematu z tą nieszczesną usterkom .sprawdziłem wszystko co było mozliwe czyli kopułki palce swiece bezpieczniki itd. iskra jest .na wszystkich celindrach.paliwo tez dochodzi .a on nadal niechodzi na 6 celindrach.mam pytanie wczoraj odpiołem sterownik silnika niewiem morze to on jest uszkodzony? po odpieciu praktycznie nic sie niestało tylko silnik wszedł nachwilke na wysze obroty.prosze o porade bo juz naprawde niewiem co morze mu dolegac :mad2:
Opublikowano
witam bezpieczniki sprawdzone kazdy po kolei.wszystkie kostki poprostu wszystko co bylo mozliwe zostalo przeglądniete.jak sie zapatrojesz na ten sterownik silnika kwestja 100zl juz jestem załamany moge kupic ale czy to moze byc to? czytałem wszedze ale brak informacji na ten temat
Opublikowano
a jesteś pewien że silnik jest mechanicznie sprawny???? chodzi mi głównie o podciśnienie w kolektorach dolotowych może zasysa lewe powietrze ???? sprawdź to bo może uszczelki pod kolektorem dolotowym nie trzymają???

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
przepływki sprawne przekładalem z prawej na lewą nawet kupiłem dodatkową i nic .wogole nie reagoje jak przyłorze ręke a lewa strona ofszem wystarczy przyłozyc palca i juz zaczyna silnik gasnąc.czytałem otych uszczelkach pod kolektorami wiem ze idze to zrobic samemu na zasadze kleju lub silikonu ale czy aby to była przyczyna ?sory ze sie powtarzam ale jak zapatrojecie sie na kupno tego sterownika do silnika nómer seryjny to0 265 106 023 czy to morze byc to?
Opublikowano (edytowane)
na moj rozum to przeplywka moze ta zamienna tez jest uszkodzona jesli masz mozliwosc wyciagniecia na probe od kogos znajomego z dzialajacego silnika zrob to badz cisnienie paliwa sprawdz nie przy zbiorniku lecz przy listwie wtryskow prawej i lewej strony bo 750 ma dwie pompki jesli glosno bylo w zbiorniku radze tez to sprawdzic cisnienie ma znaczenie!!! Edytowane przez nesti
Opublikowano
bo wydaje mi sie ale tylko wydaje ze padla jedna z nich a pracujaca strona to ta od strony zasilania przewodem paliwowym tak tylko sobie pomyslalem bo w 750 jest pompka pompki paliwa w zbiorniku takie tam blachostki wiecie;)
Opublikowano
faktycznie jedna strona może nie podawać paliwa , ale jest to związane z brakiem podciśnienia w kolektorze ( czyli jest nieszczelny ).... już tłumaczę jak to działa , regulator który jest na listwie reguluje paliwo za sprawą podciśnienia z kolektora i jeśli uszczelki pod kolektorem są popękane to regulator nie działa i jedna strona nie chodzi ! dlatego zanim się zabieramy za grzebanie w elektronice silnika , sprawdzamy najpierw wartości takie jak ciśnienie sprężania i podciśnienie w kolektorze dolotowym... aha powiedz mi jeszcze jak ściągniesz gumy od dolotu i patrzysz na przepustnicę to otwierają się całe ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
kontrolka eml zapala sie przy przekreceniu kluczyka jak zapale auto to gasnie czyli z tym wszystko ok.zaraz sprawdze co ztymi przepustnicami jak sie otwieraja i dam znac .teraz jestem czasowy przyjechałem na swieta tak więc moge pogrzebac.a co do pompki niewydaje misie ze padła bo na gaze takie same objawy .a czy duzo pracy z tym kolektorem bo juz mi chodzi po głowie brac za niego.a jak to nie pomoze to nastepny krok kupno tego sterownika.ok ide dzałac dam znac co i jak naraze dzieki za porade
Opublikowano

Nie wiem skąd koledzy mają takie dziwne pomysły z przepływką czy sondą Lambda. Bez nich, bądź z uszkodzonymi, silnik dalej pracuje choć chodzi nierówno i pali jak zły smok.

 

Jak kolega chce naprawić tą usterkę z którą nawet wiele warsztatów nie może sobie poradzić, to prosze wymienić czujnik Halla. Silnik M70 posiada takie 2 każdy na jeden rząd cylindrów. Jak któryś padnie to pół silnika nie pracuje.

 

Pozdrawiam i życze powodzenia :)

Opublikowano
Nie wiem skąd koledzy mają takie dziwne pomysły z przepływką czy sondą Lambda. Bez nich, bądź z uszkodzonymi, silnik dalej pracuje choć chodzi nierówno i pali jak zły smok.

 

Jak kolega chce naprawić tą usterkę z którą nawet wiele warsztatów nie może sobie poradzić, to prosze wymienić czujnik Halla. Silnik M70 posiada takie 2 każdy na jeden rząd cylindrów. Jak któryś padnie to pół silnika nie pracuje.

 

Pozdrawiam i życze powodzenia :)

możliwości jest kilka dla których silnik chodzi w trybie awaryjnym albo na jednej połowie ..... ja sprawdziłbym najpierw podciśnienie a dopiero później zająłbym się elektroniką !!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
witam.no wiec wziołem sie za kolektory sące zciągnołem wyczysciłem uszczelki,poskładałem spowrotem na kleju i własnie dzis odpaliłem autko. a efekt taki sam jak wczesniej czyli chodzi tylko na 6 celindrach.juz mam dosc tylko sie załamac :mad2: .spruboje jeszcze wymienic ten czujnik halla.akurat mam jeden
Opublikowano
wystarczyło kupić wakuometr ..... wiesz co oddaj może autko gdzieś do kogoś kto wie co i jak .... przy V12 naprawdę jest dużo roboty.... tam wszystkiego jest dużo .... a byłeś na kompie wywalał jakieś błędy????

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja bym zaczal od diagnostyki komputerowej. No i, napisze to po raz setny - LPG w M70, szczegolnie II generacji, to morderstwo dla tego silnika. Wiem to z doswiadczenia, mialem kiedys E32 750i, ktora byla naprawde w idealnym stanie, a jedyna jej wada byla instalacja LPG.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
witam wszystkich zainteresowanych .własnie zmieniłem czujnik halla i sprawa wyglonda jak wczesniej czyli połowa silnika niechodzi.moje pomysły juz sie wyczerpały.czy ktos jeszcze morze mi pomuc :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.