Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Mam problem z E32 750i 92r. polowa dziala a reszta nie. Wujek normalnie zgasił samochod i zaczeły się schody. Objaw taki jak by polowa elektryki działa: oświetlenie, radio lecz druga połowa czyli wyświetlacz na desce nie wyświetla zadnych komunikatów, nawiew, rozrusznik, elektryczne szyby. Sprawdzałem wszytkie bezpieczniki i są ok, nie wiem jak dojść co może być przyczyna że nie mozna jej odpalić ani zamknać szyb. Jeśli ktoś ma jakis pomysł bardzo prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez everst
Opublikowano
Sprawdz polączenie masy, kiedys dzialy mi sie takie dziwne rzeczy takie jak np radio dzialajace tylko przy otwartych dzwiach i to byla wina slabej masy, elektryk zrobil w 10 minut.
Opublikowano
sprawdz przekaznik!!!!!!!!!!! kiedys mialem podobna sytuacje - w aso powiedzieli ze naprawa to ok 2tys zl a okazalo sie to byl zwarty przekaznik..... poszukaj w necie sa opisy ktory przekaznik od czego jest i sprawdz ten ktory odpowiada za podswitleni itp.........
Opublikowano
sprawdz przekaznik!!!!!!!!!!! kiedys mialem podobna sytuacje - w aso powiedzieli ze naprawa to ok 2tys zl a okazalo sie to byl zwarty przekaznik..... poszukaj w necie sa opisy ktory przekaznik od czego jest i sprawdz ten ktory odpowiada za podswitleni itp.........

 

Problem nie ogranicza się do podświtlenia jak pisałem niestety nawet okna nie można zamknąć komputerek nie wyswietla nic na desce ale kilometry się palą, rozrusznik nie działa, ale fotele dzialają, oświetlenie wnętrza, ne działa dmuchawa jedynm słowem połowa działa połowa nie :shock:

 

Może ma ktoś jakieś pomysły ?? :cry2:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

u mnie bylo tak - nie dalo sie otwierac szyb , nie dzialaly swiatla jakies itd..........

 

i to byla wina przekaznika -moj ojciec otwieral szybe ktora byla zamarznieta w zimie- - wystarczylo go rozebrac przeczyscic i wszystko jak nowe......

 

wieczorkiem poszukam jaki przekaznik i bezpiecznik jest za to odpowiedzialny ..........

 

sprawdz jeszcze raz dokladnie bezpieczniki !!!!!!!! - wiesz ze jeszcze sa pod siedzeniem z tylu ??????????

Opublikowano

Witam.

 

Problem opanowałem po długiej dedukcji, posprawdzałem jak radziliście wszystkie bezpieczniki, przewody, mase i itp. ot co się okazało poprzedni własciciel zamnotował ciekawy alarm który się nazywa STARTER pozwala on odpalić samochoód z pilota :P efekt super, co się okazało ten kto instalował tenalarm zrobił sobie małe przjejście z przekaznikami do stacyjki, co za tym idzie przekręcając kluczyk na poziom 2 nie było reakacji po wymianie uszkodzonego przekaznika wszystko wróciło do normy.

 

Ps. oczywiście poszukałem tego alarmu STARTER na allegro cena 107 zl :P jeśli ktoś chetny to moge mu pomó z podłączeniem w sensie zrobie zdjęcia i dokumentacjejak to jest podłączone, jedynym problemem w skrzyniach manualnych jest sprawa biegu, obdzwoniłem pare serwisów i powiedzieli zeby przed założeniem do manuala przez miesiąc nauczyćsię zostawiania samochodu tylko na ręcznym bo inaczej grozi wjechaniem w scianke :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam.

 

Problem opanowałem po długiej dedukcji, posprawdzałem jak radziliście wszystkie bezpieczniki, przewody, mase i itp. ot co się okazało poprzedni własciciel zamnotował ciekawy alarm który się nazywa STARTER pozwala on odpalić samochoód z pilota :P efekt super, co się okazało ten kto instalował tenalarm zrobił sobie małe przjejście z przekaznikami do stacyjki, co za tym idzie przekręcając kluczyk na poziom 2 nie było reakacji po wymianie uszkodzonego przekaznika wszystko wróciło do normy.

 

Ps. oczywiście poszukałem tego alarmu STARTER na allegro cena 107 zl :P jeśli ktoś chetny to moge mu pomó z podłączeniem w sensie zrobie zdjęcia i dokumentacjejak to jest podłączone, jedynym problemem w skrzyniach manualnych jest sprawa biegu, obdzwoniłem pare serwisów i powiedzieli zeby przed założeniem do manuala przez miesiąc nauczyćsię zostawiania samochodu tylko na ręcznym bo inaczej grozi wjechaniem w scianke :)

 

Pozdrawiam

 

W nowszych autach jest jeszcze jeden problem - transponder w

kluczyku ktory zeby uruchomic silnik musi skomunikowac sie z

antena wokol stacyjki.

 

Mozna oczywiscie transponder z kluczyka wypruc i umiescic na stale

w poblizu anteny ale tym samym obezwladniamy fabryczny immobilizer

na dobre.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.