Skocz do zawartości

rano ciezko zapala? M52tu dodaje filmy z rozuchu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
523 2x vanos,lpg -rano ciezko pali,trzeba go dluzej krecic aby zaskoczyl,zalapuje i dopiero po chwili obroty rosna,w kompie bledow nie ma,czyzby mi gdzies paliwo sie cofalo,ale nie slychac aby dlugo chodzila pompa. Wieczorem gasilem auto na wlaczonej lpg i rano zle gadala,nastepnego dnia w celu sprawdzenie konczylem jazde na benzynie i tez to samo,jeszcze musze sprawdzic czy jak przekrece zaplon 2x aby pompa dobila 2 razy czy wtedy odrazu odpali-bedzie widomo czy to wina cisnienia. Co go jeszcze moze bolec? Edytowane przez Ericson
Opublikowano
instalacja dream ,nastepny obiaw to jak w czasie jazdy przeskocze z lpg na Pb to czuc dluzsze zadlawienie,tak jaby musiala najsc benzyna do wtyskiwaczy,w druga strone tak nie ma. czy ta instalka ma adaptacje,bo chyba nic takiego nie widzialem w tym programie?,jest tylko sekwencyjne przlaczanie wrtyskiwaczy-czy to to?
Opublikowano
Wtryski od benzyny zapieczone. Już pewnie trochę jeździsz na LPG. Ja tak miałem w E34, że po 2 latach ładniej chodziła na gazie niż na tym, do czego została zaprojektowana.
Opublikowano
Nie zgadzam się z tymi zapieczonymi wtryskami.

Podstawa - pokasuj adaptacje.

Nie postawię 1000 zł na to, że mam rację, ale jeździłem 4 lata na gazie, przejechałem ok. 200 000 km i mam spore doświadczenia w tym temacie. Miałem takie same objawy, błędów nie było, a kasowanie adaptacji nic nie pomagało. Jedyne, co mi pomogło, to 2 płukanki do wtryskiwaczy na 80l benzyny i jazda kilka dni na tej mieszance bez przełączania na gaz. Niestety poprawa była krótkotrwała, a nie miałem zamiaru wymieniać wtrysków, więc pogodziłem się z tym faktem.

Opublikowano
Tak mi się wydaje, bo na chłopski rozum, jeżdżąc na sekwencji codziennie, to i tak odpala się na benzynie i te wtryski ileś czasu tam pracują.
Opublikowano
Tak mi się wydaje, bo na chłopski rozum, jeżdżąc na sekwencji codziennie, to i tak odpala się na benzynie i te wtryski ileś czasu tam pracują.

Niestety dla nich, nie pracują cały czas jak pracuje silnik, więc nie są smarowane (zwilżane) przez paliwo i właśnie to jest powodem ich zapiekania.

Opublikowano

urwal sie wezyk podcisnienia od zaworka na listwie powrotu Pb,nie bylo podcisnienia i zawor nie otweral -nie szla powrotem benzyna .Zobacze rano czy to ta przyczyna.

 

dzis rano bylo juz lekko lepiej,zostala mi jeszcze do uszczelnienia nieszczelnosc w kolektorze ssacym.

Opublikowano
kolektor uszczelniony,ale jest jak bylo,czyli deczko lepiej,co go moze jeszcze bolec?
Opublikowano
Jeżeli latem było ok, a teraz jest gorzej. Jednak jak się nagrzeje to jest ok. Może odma, jakieś węże. No i tradycyjny temat - Vanos, a dokładniej uszczelki na Vanosie.
Opublikowano
Sprawdż elektrozawór od gazu. Odłącz jeden przewód od zaworu silnik powinien zgasnąć.Ja miałem taką przyczynę.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
wszystko uszczelnione,podlaczone jak nalezy,na Pb i LPG chodzi poprawnie po odpaleniu,bledow nie ma ,nadal nie moge wylapac co go boli?,jak skasowac adaptacje w kompie,mam tylko carsofta i tam chyba nic takiego nie ma?
Opublikowano
ta usteka jest dziwna,bo problemu sprawia tylko samo odpalenie po dluzszym staniu,podobie cos jak u gaznika-trzeba pokrecic aby paliwo zaciagnol a potem to juz chodzi normalnie.
Opublikowano
Powtarzam: podłącz do kompa, ale nie carsoft. Miałem podobne objawy jak padała mi pompa paliwa. Ciężko odpalał, jak już odpalił, to nie było problemu. W końcu pompa padła.
Opublikowano
Ja mam tak samo w 2 autach. Jedno z gazem a drugie nie. Tankuje na Neste a teraz chce użyć preparatu do czyszczenia układu paliwowego Shell o zatankować paliwo Shell lub Statoil i zobaczyć jak to będzie się zachowywać.
Opublikowano

sprawdzilem powrot z listwy wtyskowej,po odpaleniu z powrotu ledwo ciurka paliwo,czy tak ma byc,czy tez ma leciec dosyc spory strumien?

Nie mam innego interfejsa a wiec nie mam mozliwosci sprawdzenia na innym programie.

Opublikowano
czy objawem przy padajacej pompie bedzie w takiej sytuacji takze brak mocy przy wysokich obrotach ,bo w takim przypaku miala by problem z utzymaniem odpowiedniego cisnienia.
Opublikowano
I większe obroty tym większe zapotrzebowanie na paliwo. Podjedź do pierwszego lepszego warsztatu niech Ci zmierzą ciśnienie na pompie i na listwie wtryskowej manometrem, to będziesz wszystko wiedział. Z tego co pamiętam, powinno być 3,5 bar. Na końcu listwy jest regulator ciśnienia. Bardzo rzadko, ale czasami też potrafi dawać w d..ę.
Opublikowano
tez zastanawialem sie na tematem czujnikiem cisnienia,czy go podlacze-wtedy widac ze redukuje bo puszcza powrotem paliwo i gdy jest odlaczony- wtedy powrod jest suchy ,zabiegi te nie maja wplywu na jakosc odpalania ,a teoretycznie gdy czujnik odlacze to cisnienie powinno sie podniesc .
Opublikowano

moze zobaczcie jak to wyglada w realu ,1 film to 1 rozruch.

i drugi rozruch bezproblemowy rozruch po paru sekundach

przy drugim widac ze obroty po odpaleniu sa dluzej przytrzymywane na obrotach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie tak sie dzialo tylko, gdy zabraklo paliwa. Obstawiam pompe, lub cos zwiazanego z ukladem paliwowym.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
spr pompe,jest od innego auta(opel astra),niestety fabrycznie ma 3bary wiec to moze byc ta przyczyna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.