Skocz do zawartości

Potrzebuje porade jak zdemontowac WAHACZ od strony KIEROWCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam:)

Wie ktos moze jak mozna odkrecic śrubę od dlugiego swoznia wahacza ??

Posiadam tds 1.8 od strony pasazera jest nawet dobre podejscie ale od strony kierowcy nie bardzo...

moze ma ktos stronke z opisem lub ktos doradzi jak mozna....

i jeszcze jedno

potrzebuje tez opis jak sie zdemontowuje skrzynie biegow...

i czy cieszko,sa potrzebne jakies fikusne klucze??

musze wymienic uszczelniacz na wale bo mi szarpie sprzeglo na zimnym w warsztatach powiedzieli mi 250 - 300 ale jak nie jest to cieszko to bym sobnie sam zrobil to a 300zl. na cos innego przeznaczyl.... :]

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Opublikowano

Co Ty skroczek, nie masz książeczki Sam naprawiam? :norty: Tam wszystko jest elegancko opisane, dodatkowo nawet jakie ewentualne klucze sa Ci potrzebne.

Jak u mnie wymieniali wahacze w e36 ( co prawda Pb) ale tez dojscie nijakie było to używali klucza nasadkowego z taka długa przedłużka i dobili to od góry, przez komore silnika.

Jesli chodzi o skrzynie to nie pamietam czy sa tam torxy czy swykle . Musisz odkrecic wał, aby go przesunąć, Moze byc ewentualnie koniecznosc jego calkowitego demontażu , Jest z nim czasem troche klopotu. Potem sam go mozesz nie zalozyc wiec wez kumpla.

Jesli wyciek jest minimalny , to sobie daruj ta robote, lepiej dolac raz na pol roku troche oleju.

Opublikowano

Jak olej cieknie to nic strasznego ale mnie to najbardziej wkurw.... jak zapale i chce ruszyc to strasznie mi szarpie jest to denerwujace:/ najbardziej mi chodzi czy jest cieszko zdemontowac skrzynie ,wal i reszta to drobiazg...

co do wahacza to jak bylem w kanale to nie widzialem zadnego podejscia pod ten dlugi sworzen:/ masakra

wymienilem tylko swoznie na strony pasazera a od kierowcy jeszcze sie nie tlukly ale nasze kochane drogi i nadodatek w mojej miejscowosci remontuja je, nie jest problem cos uszkodzic:/ masz moze linka do jakiej stronki zeby bylo wszystko opisane??

z gory dziekuje

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D
Opublikowano
Szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku to raczej wina uszkodzonego docisku przęgła niż wycieku oleju z uszczelniacza. Jak będziesz demontował skrzynię żeby wymienić uszczelniacz to przygotuj się wcześniej finansowo na wymianę sprzęgła. Możesz zrobić to sam, ale dobrze żeby stan sprzęgła ocenił fachowiec. Takie uszkodzenie docisku raczej mnie będzie widoczne dla amatora.
Opublikowano
Witam! ja u siebie zmieniłem wszystkie sworznie (też w tds 318) Żeby zdemontować długi sworzeń to musisz odkręcić nakrętke na sworzniu (od spodu auta jest dostęp popatrz dobrze. Jeśli dobrze pamiętam to płaskim klyczem podejdziesz) A sworzeń wybijałem brechą od komory silnika. za filtrem paliwa masz troche miejsca. tylko uważaj żeby sobie niczego sobie nie uszkodzić, ja przez nieuwage uszkodziłem filtr paliwa. pozdrawiam
Opublikowano
Witam! ja u siebie zmieniłem wszystkie sworznie (też w tds 318) Żeby zdemontować długi sworzeń to musisz odkręcić nakrętke na sworzniu (od spodu auta jest dostęp popatrz dobrze. Jeśli dobrze pamiętam to płaskim klyczem podejdziesz) A sworzeń wybijałem brechą od komory silnika. za filtrem paliwa masz troche miejsca. tylko uważaj żeby sobie niczego sobie nie uszkodzić, ja przez nieuwage uszkodziłem filtr paliwa. pozdrawiam

 

 

dziekuje ci za informacje:)

bede musial zrobic to bo coraz bardziej sie tlucze:/

a wymieniales moze pompe paliwa??

wlasnie mi nie wydala i brakuje mocy...

Było e36 318 z 92r. M-technic . Piekna maszyna i bez awaryjna z 340tys.km:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.