Skocz do zawartości

INPA - zmiana skryptu/sterownika


Colliber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W INPA przy wyborze testu silnika modelu E-34 nie ma skryptu/sterownika silnika M20B25 (DME 13_6).

Ten skrypt jest dostępny w EDIABAS Tools.

Jak sprawić, żeby ów skrypt znalazł się w oknie wyboru INPA?

Zalezy mi na graficznym przedstawieniu wartości live data, etc..

Dziękuję

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam.

W INPA przy wyborze testu silnika modelu E-34 nie ma skryptu/sterownika silnika M20B25 (DME 13_6).

Ten skrypt jest dostępny w EDIABAS Tools.

Jak sprawić, żeby ów skrypt znalazł się w oknie wyboru INPA?

Zalezy mi na graficznym przedstawieniu wartości live data, etc..

Dziękuję

 

Wszystko masz w dokumentacji do INPA. Tutaj masz przyklad fotki wlasnego skryptu:

 

viewtopic.php?f=97&t=109971

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz w dokumentacji do INPA. Tutaj masz przyklad fotki wlasnego skryptu:

 

viewtopic.php?f=97&t=109971

 

Chętnie bym poczytał gdyby dokumentacja była w języku angielskim, a tak to "nicht verstehen"...

 

[edit] Znalazłem wersję angielską, może coś z tego wyniknie... :norty:

 

[edit2]Ok.

Znalazłem "instrukcję" jak to zrobić jednak w katalogu SGDAT nie ma skryptu DME13_6, jest tylko DME13.

Czy to wystarczy do prawidłowej diagnozy?

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wszystko masz w dokumentacji do INPA. Tutaj masz przyklad fotki wlasnego skryptu:

 

viewtopic.php?f=97&t=109971

 

Chętnie bym poczytał gdyby dokumentacja była w języku angielskim, a tak to "nicht verstehen"...

 

[edit] Znalazłem wersję angielską, może coś z tego wyniknie... :norty:

 

[edit2]Ok.

Znalazłem "instrukcję" jak to zrobić jednak w katalogu SGDAT nie ma skryptu DME13_6, jest tylko DME13.

Czy to wystarczy do prawidłowej diagnozy?

 

Odpal sobie skrypt w tool32 i wybierz "info" tam zobaczysz do jakiego sterownika jest skryp przeznaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal sobie skrypt w tool32 i wybierz "info" tam zobaczysz do jakiego sterownika jest skryp przeznaczony.

 

Hmmm, nie bardzo wiem jak.

Skrypt z Tool32 (DME_13.6) ma rozszerzenie .PRG, ten z INPY (ten DME_13) ma rozszerzenie .IPO, tego Tool32 nie widzi.

Poza tym nawet jak odpalę ten .PRG to funkcja "test" jest nieaktywna... :mad2:

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Odpal sobie skrypt w tool32 i wybierz "info" tam zobaczysz do jakiego sterownika jest skryp przeznaczony.

 

Hmmm, nie bardzo wiem jak.

Skrypt z Tool32 (DME_13.6) ma rozszerzenie .PRG, ten z INPY (ten DME_13) ma rozszerzenie .IPO, tego Tool32 nie widzi.

Poza tym nawet jak odpalę ten .PRG to funkcja "test" jest nieaktywna... :mad2:

 

Cos przekomibnowales. W skryptach z tool32 mozesz zobaczyc jak wyglada API (interfejs) w strone sterownika. Teraz piszesz wlasny skrypt .ips i kompilujesz go kompilatorem z inpa. Jak napisac skrypt tzn co sie z czym je masz w dokumentacji do INPA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos przekomibnowales. W skryptach z tool32 mozesz zobaczyc jak wyglada API (interfejs) w strone sterownika. Teraz piszesz wlasny skrypt .ips i kompilujesz go kompilatorem z inpa. Jak napisac skrypt tzn co sie z czym je masz w dokumentacji do INPA.

 

:duh: Brzmi jak uruchamianie przyczłapu bulgotnika do pracy z deemfazą redundancji...

Napisz proszę "po ludzku" dla laika/amatora pasjonata marki.

Mam dwa skrypty.

1. INPA

2. Tool32.

Ad1.INPA nie łączy się z silnikiem (brak odpowiedniego skryptu w tabelce Old Cars)

Ad2.Tool32 łączy się z silnikiem przy pomocy skryptu DME 13.6.

 

"Zamontowałem" skrypt w INPA wykorzystując skrypt DME13.

 

Skrypty z INPA i Toolsa mają inne rozszerzenia i nie podchodzą pod siebie w zajemnie.

 

Jeżeli dysponujesz taką wiedzą napisz proszę jak zmusic inpę, żeby korzystała ze skryptu Toolsa32...

Dzięki

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Cos przekomibnowales. W skryptach z tool32 mozesz zobaczyc jak wyglada API (interfejs) w strone sterownika. Teraz piszesz wlasny skrypt .ips i kompilujesz go kompilatorem z inpa. Jak napisac skrypt tzn co sie z czym je masz w dokumentacji do INPA.

 

:duh: Brzmi jak uruchamianie przyczłapu bulgotnika do pracy z deemfazą redundancji...

Napisz proszę "po ludzku" dla laika/amatora pasjonata marki.

Mam dwa skrypty.

1. INPA

2. Tool32.

Ad1.INPA nie łączy się z silnikiem (brak odpowiedniego skryptu w tabelce Old Cars)

Ad2.Tool32 łączy się z silnikiem przy pomocy skryptu DME 13.6.

 

"Zamontowałem" skrypt w INPA wykorzystując skrypt DME13.

 

Skrypty z INPA i Toolsa mają inne rozszerzenia i nie podchodzą pod siebie w zajemnie.

 

Jeżeli dysponujesz taką wiedzą napisz proszę jak zmusic inpę, żeby korzystała ze skryptu Toolsa32...

Dzięki

 

Musisz napisac wlasny skrypt do INPA. On bedzie sie odwolywal za ciebie do auta tak jak robi to tool32. Nie ma mozliwosci od tak "zmuszenia" INPA zeby z tego skryptu korzystala.

Co zrobiles do tej pory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobiles do tej pory?

Teraz to w ogóle jestem "w plecy".

Jak już wcześniej pisałem w innym wątku zainstalowałem INPA i DIS'a na kompie z PCMCIA.

Zainstalowałem przejściówkę na RS232, jednak INPA milczy. Jak próbuję jej przypisać adres taki jak w instrukcji (COM1, 03F8 - 03FF) to mi morde drze, że jest konflikt z innym urządzeniem (magistrala IDS/ADS).

Nie wiem, czy to ma znaczenie ale zainstalowałem INPA i DIS na dysku D.

W pliku ediabas.ini pozmieniałem wpisy z C: na D:

Poza tym, że w INPA zaczerniła się na stałę ikona POWER to nic się nie zmieniło.

Inna sprawa, że najpierw zainstalowałem soft a później przejściówkę.

Spróbuję zainstalowac soft od nowa na dysku C:, zobaczymy czy to coś zmieni.

BTW: Dzięki za wsparcie.

Pozdrawiam

Diamantschwarzmetalic E-34 und Black Sapphire Metallic E-39 Touring und Schwarz 2 Metalic E-38

Biżuteria Modułowa

http://sklep.susanadesign.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.