Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
po zaparkowaniu samochodu powtorne uruchomienie bylo niemozliwe komp wykazal brak cisnienia na wszystkich cylindrach gdzie moze byc problem???
Opublikowano (edytowane)
jak nie ma cisnienia to pewnie, ktoras z pomp odmowila posluszenstwa. Zobacz czy slyszysz pompe progowa (jest ona jakby pod progiem od strony kierowcy mniej wiecej na wysokosci fotela) Edytowane przez Benetton
Opublikowano

Jeśli nie możesz uruchomić auta a po przekręceniu kluczyka na zapalenie się kontrolek słyszysz buczenie pod podłogą/fotelem kierowcy to na 99% jest to awaria pompy progowej. Potupać musisz trochę nogami w podłogę - po którejś próbie odpali i wtedy jedź to zrobić bo długie jeżdżenie z uszkodzoną progówką dość mocno eksploatuje pompę główną. Ważne wymieniaj tylko na oryginał (Pierburga) - zamienniki w większości są do d***y.

Koszt: Pierburg ASO - 900- 950pln, Pierburg Allegro 500-600pln.

Pzdr.

Opublikowano
po zaparkowaniu samochodu powtorne uruchomienie bylo niemozliwe komp wykazal brak cisnienia na wszystkich cylindrach gdzie moze byc problem???

O jakim ciśnieniu na cylindrach piszesz? Jeśli mówimy o paliwie, to są 2 pompy: wstępna (ta pod progiem) i wysokiego ciśnienia (na silniku). Pomiar jest dokonywany na filtrze paliwa (ciśnienie wstępne ok. 0,8 Bar) i na rurce Common Rail (ciśnienie robocze od ok. 400 do nawet 1100 Bar). Jeśli masz ciśnienie wstępne, a nie masz na wtryskach, to przykro mi, ale leży pompa wys. ciśnienia lub regulator wys. ciśnienia (zamontowany na pompie) (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP91&mospid=47555&btnr=13_0802&hg=13&fg=15). Takie rzeczy trzeba diagnozować najlepiej na GT1.

Opublikowano

Witam

Mnie awaria pompy progowej kosztowała holowanie (Gorzów Wlkp.- Gdańsk) i plus jeszcze uszkodzenie auta przez serwis holujący. A mogło być taniej gdybym na czas zrobił to co należy. Wcześniej były objawy. Pompka w zbiorniku zdechła...i jak jeździłem aż do zapalenia się rezerwy....wtedy dostawało się pompce podprogowej. Bo zamiast dostawać paliwo sama ssała. A i też te momenty kiedy (2 krotnie nic nie dostała) poskutkowało zacieraniem bez smarowania.

W efekcie musiałem wymienić 2 pompki (podprogową i w zbiorniku) ale to i tak musiałem ...bo zdechły. Ale niepotrzebny koszt holowania i remontu po holowaniu.

Pozdrawiam

Memento Mori :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.