Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W salonach BMW są już dostępne cenniki X1 i tak:

X1 xDrive28i (258KM) - 188.200 pln

X1 sDrive20d (177KM) - 131.800 pln

X1 xDrive20d (177KM) - 141.600 pln

X1 xDrive23d (204KM) - 149.600 pln

są to ceny brutto z VATem.

Z tego co widzę w cenniku to wszystkie auta mają ABS z CBC, DSC z DTC, 6 airbagów, sygnalizację uszkodzenia opony, światła stop z funkcją pulsowania, klimatyzację, koła 17" (z tym, że wersja 20d ma felgi stalowe) i jakieś pomniejsze duperele.

Poj. bagażnika to standardowo 420l. W folderze piszą, że tylna kanapa ma jakiś patent z odchylaniem i regulowaniem tylnego oparcia przez co można pomniejszać bagażnik a jednocześnie zwiększać ilość miejsca z tyłu.

W niedługim czasie ma byc wprowadzona wersja sDrive18 w cenie ok. 120.000 pln.

PS. wydaje mi się, że Toyota RAV4, Honda CRV i spółka już mogą zacząć się bać :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
SDrive to będzie wersja z napędem na jedną oś czy stały na 4 koła?

 

na jedną oś na tył - auto widziałem jeszcze trochę zamaskowane w Wiedniu i na żywo wyglądało bardzo fajnie. Z pewnością będzie samochodem, który odniesie sukces :) niemniej ja chyba pozostanę przy trójce touring - jak dla mnie to idealne auto - w tej chwili nawet bardziej optymalne niż seria 5 - chyba, że rodzina mi się znacząco powiększy :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Zainspirowany Twoim postem wszedlem na sztronę BMW i zobaczlem X1. Ładne. Myślę, że przy tej cenie będzie często widywane na ulicach. Ja jestem jednak konserwatystą, kombi to dla mnie SUV i szczyt rodzinnej fanaberii, a wbrew obiegowej opinni uważam, że czym bliżej ziemi siedzę tym czuję się bezpeczniej. Zauważylem też, że czym dzieci mam starsze tym mniej bagażu wożę.
Opublikowano
Wątpię aby X1 była konkurentem dla RAV4 i CRV , bo z tego co się orientuję jest mniejsza. Konkurencją dla owych japończyków powinna być X3 ale jest to inny pułap cenowy.
Opublikowano

X1 jest dokladnie wielkosci RAV4 (4.4m)...Cene ma tez podobna. Dlatego ludzie w tej klasie kupuja Outlandera za 110.000, ktory jest wielkosci X3:)

Co do samego X1 na zdjeciach bardzo ladne i w cenie 20.000 nizszej od E91x (141 vs 161kPLN)

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Patrzac na osiagi 204-konne X1 jezdzi jak Xdrive 35d X5 - 7s do paki, predkosc maksymalna 225 vs 235 w X5...a wszystko to za 50% ceny:) i 2x nizsze spalanie. Ciekawe kiedy beda egzemplarze testowe. Sprzedaz w Niemczech zaczyna sie pod koniec pazdziernika.
Beste Maschine der Welt
Opublikowano

w Rzeszowie mają być dni otwarte X1 jakoś pod koniec października również - auta mozna juz zamawiać u dilerów :)

Wogóle wydaje mi się, że jesli ktoś kupuje modnego SUVa do lansu w pojedynkę, ewentualnie 2 osoby - a tak często klienci tego segmentu czynią to jest to bardzo sensowna alternatywa dla RAVek i CRVów... choć ja osobiście chyba nie zainwestowałbym w to auto - lubie klasyczne serie 1 lub 3...bo szczerze mowiąc nigdy nie miałem problemów z trakcja przy napędzie na tył, a w SUVie mimo zastosowania nie wiadomo jakich zabiegów w zawieszeniu i elektronice jezdność będzie gorsza niż w nisko zawieszonej jedynce czy trójce :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
obok suva to rav i x1 byc moze kiedys staly :D

 

to powiedzmy, że są to kompaktowe suvy ;) a tak w ogóle to przecież BMW robi auta klasy SAV a nie SUV :D:D:D:D:D

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
to jest to bardzo sensowna alternatywa dla RAVek i CRVów...

 

Rav z 177KM dieslem kosztuje 143 tys zł :o (przez kosmiczną akcyzę). X1 z 2,0l jest tańsza. Poza tym do 177KM Ravki nie ma automatu

Pozatym Rav ma 1720mm wysokości a X1 zaledwie 1545mm

CRV 2,2 cdti zaledwie 140KM od 119 tys zł czyli podejrzewam, że xdrive18d będzie niewiel droższy.

Ale będzie też chyba "kanibalizm" w obrębie marki. Część klientów zrezygnuje z 3-ki toring na rzecz X1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.