Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z szarpaniem kierownicy, zaczyna szarpać przy 80 km/h, a kończy gdzieś przy ok. 95 km/h objawy jak przy źle wyważonych kołach, uszkodzonych oponach. Co ciekawe coś takiego jest tylko przy alu felgach przy założeniu felg stalowych i kół zimowych szarpanie ustaje ale jak położę delikatnie dłonie na kierownicy to delikatnie czuje ze jednak coś jest nie tak. Przy aluminiowych słychać jakby z lewej strony opon miała delikatnego "bombla". Ale jak zwykle jest ale , po zamianie kół efekt ten sam, założyłem koła ( alu) od kolegi także z E34 u niego git u mnie to samo, mój kpl. u niego tez ok., zawieszenie mam bez luzów. Straciłem już koncepcje co może być, ja jak ja, ale magicy z warsztatów też. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o rade. Z góry dziękuje.

robertus

Opublikowano

pierwsze co mi sie nasunelo gdy zaczalem czytac Twojego posta, to brak pierscieni centrujacych(oczywiscie jezeli felgi bylyby dedykowane do innego modelu)..

ale jezeli na Twoich kolach w tym samym modelu u kolegi to nie wystepuje to nie wiem juz sam...

moze jakies luzy na wahaczach?

 

aha brak luzow, nie doczytalem;)

Opublikowano

witam

mam to samo tylko od 90km/h do 100km koła alusy orygynalne 15 od E34

trzęsie tak samo ( wahacze wymienione , luzy sprawdzone na stacji diagnostycznej , kola wyważone )

macie jakieś koncepcje

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

Heja :)

 

Przyczyną tych drgań może być zużyty przegub wału, ostatni, ten przy dyfrze.

 

Wydaje się nieprawdopodobne ale niestety bardzo często tak jest.

 

Pozdrawiam Vikingb.

Opublikowano

witam

u mniw pomogła zmiana kół (tył założylem na przód )

koledzy czyli co mam coś z kołami (byly wyważane )

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja również mam to samo od 90km/h do 100km trzęsie całym samochodem a później już idzie jak zła... ostatnio wymieniałem drążek kierowniczy
Opublikowano
glowna przyczyna tych drgan (oczywiscie wykluczajac opony, felgi i wszystko co zwiazane z kolem) sa wachacze (tuleje+sworznie), w e34 jest to tak skonstruowane, ze czasem trudno zobaczyc luz, niestety a wachacz do wymiany
Opublikowano
Chciałbym zapytać czy jazda właśnie gdy tak telepie jest niebezpieczna, czy może coś się wtedy stać z Bunią, bo jak pierwszy raz się tak stało to się przestraszyłem.
Opublikowano

jak bardzo telepie to pewnie, ze niebezpieczne, straszny dyskomfort prowadznia, tak czy tak musisz sie tym zajac, bo narazasz siebie, Twoich pasazerow i innych uzytkownikow drog

 

czy auto Ci lata dodatkowo po drodze, lewo, prawo?

Opublikowano

to nie jest w takim razie przyczyna wynikajaca z niesprawnosci jednego elementu a raczej kilku, jezeli porownujesz to do traktora

 

napewno wachacze i napewno kola/felgi, mozliwe, ze na dokladke tarcze hamulcowe,

zacznij od sprawdzenia wywazania kol, stanu opon, jak to nic nie da to mozesz w ciemno wymienic wachacze + nowe tuleje

 

niestety zawias na naszych drogach sie niszczy, a pseudo posiadacze bmek pierdziela regularna wymiane, czesci nie naleza do najtanszych wiec jezdza do zaje...... stad Twoje klopoty, domyslam sie, ze z nowo nabytym autem

 

P.S jak mechanicy nie potrafia zlokalizowac zuzytego wachacza to poprostu nie jezdzij juz do nich wiecej, znajdz kogos kto choc 2 razy w zyciu widzial zawieszenie w e34

Opublikowano
No właśnie Bunie mam miesiąc. Jak jest ładna, nowa nawierzchnia to w ogóle nie telepie nią. W tym tygodniu pojadę i zobaczę co jest. Mnie wydaje się, ze to właśnie przez felgi. Dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.