Skocz do zawartości

Wskazówka od temperatóry podnosi się proszę o pomoc?


paq19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam BMW E39 2.0 i 96r Mam problem ponieważ jadąc po mieście zdarza się że skazówka od temperatury skacze mi nawet na czerwone pole lecz to się dzieje sporadycznie dość rzadko. Wymieniłem sprzęgło wiskotyczne no ale nic nie pomogło płyn mam w normie chłodnica w porządku. dlatego proszę o pomoc co zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Posiadam BMW E39 2.0 i 96r Mam problem ponieważ jadąc po mieście zdarza się że skazówka od temperatury skacze mi nawet na czerwone pole lecz to się dzieje sporadycznie dość rzadko. Wymieniłem sprzęgło wiskotyczne no ale nic nie pomogło płyn mam w normie chłodnica w porządku. dlatego proszę o pomoc co zrobić?
najpewniej zapowietrzony jest to najczestsza przyczyna sadzac po opisie objawow,mialem to we wszystkich bmkach,a to co opisujesz pasuje na 100% do mojego przedostatniego problemu ,tez temp.rosla i nagle spadala i serce na ramieniu w duzym ruchu ,nawet poluzowanie korka na goracym spowoduje zassanie i efekt wlasnie taki,gdzies rok temu w poprzedniej bmie tez tak mialem ale juz bez paniki to zalatwilem mialem plyn jak zaczynala rosnac tem.zjezdzalem na bok i otkrecalem korek odpowietrznika polecialy bable poprychalo i jak przestawalo pluc powietrzem z plynem zakrecalem i jezdzoilem do nastepnego wzrostu kilka razy i byl otpowietrzony ,mozna powiedziec podczas jazdy a potem eventualnie uzupelnic plyn jak wystygnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko a jak mam to odpowietrzyć dokladnie jaką srubkę popuścic?
sa dwie srobki takie plastykowe sroby,a raczej korki jeden blisko korka wlewu drugi powinien byc na wezu gumowym,taki duzy kzyz jest na nim na srobokret ,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ostatnim czasie podobnie się działo. Tylko, że zaczęła się sączyć chłodnica i łapał powietrze. Wymieniłem chłodnice i jak nie dokręciłem mocno korka od wlewu płynu to też zaczęła iść temperatura do góry. Najszybsze odpowietrzanie po mojemu to stanąć lewym przodem pod górke odkręcić odpowietrzniki i wlewać płyn dopóki nie przestanie lecieć powietrze z odpowietrzników. Jakieś 5-10 min i układ odpowietrzony.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko a jak mam to odpowietrzyć dokladnie jaką srubkę popuścic?
sa dwie srobki takie plastykowe sroby,a raczej korki jeden blisko korka wlewu drugi powinien byc na wezu gumowym,taki duzy kzyz jest na nim na srobokret ,

 

I dodam że śrubokręt nie jest nażędziem do odkręcania tej śruby ponieważ ma ostrą kocńówkę i zazwyczaj kończy się niewidocznym uszkodzeniem, a po krótkim czasie wyianą korka, w serwisie mają do tego klucz taki jak krzyż , albo jepiej zrobić to płaskim większym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co zrobić chłopaki jeżeli odpowietrznik ten koło korka ze zbiornika wyrównawczego w 523i z 96roku ma zerwany wewnętrzny gwint i śruba metalowa która tam powinna być w ogóle nie trzyma? Musze wymienić zbiornik wyrównawczy czy ten odpowietrznik jest osobno? bo po wymianie termostatu i wiska tylko to może być przyczyną ze się grzeje!!!??? :( (korek z chłodnicy też nowy) :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co zrobić chłopaki jeżeli odpowietrznik ten koło korka ze zbiornika wyrównawczego w 523i z 96roku ma zerwany wewnętrzny gwint i śruba metalowa która tam powinna być w ogóle nie trzyma? Musze wymienić zbiornik wyrównawczy czy ten odpowietrznik jest osobno? bo po wymianie termostatu i wiska tylko to może być przyczyną ze się grzeje!!!??? :( (korek z chłodnicy też nowy) :cry:
mialem podobny problem,bokiem korka pryskala woda ,i na pewno ta droga sie zapowietrzal,ale tam niema metalowej sruby,ten korek odpowietrzajacy jest takze z plastiku jak i zbiornik wyrownawczy ,jezeli masz tam jakas metalowa srube to ktos juz mysial tam grzebac i zerwal gwin,u mnie mechanik wkrecil podobny korek z wiekszym gwintem,mowiac ze narazie mozna jezdzic ,i do sprzedazy tak jezdzilem,niesugeruje nic ,ale ja bym poszukal jakiejs sruby,moze z aluminium i wkrecil pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkręciłem większą śrubę i na razie jest ok ale wolał bym żeby było jak należy więc muszę wymienić zbiornik wyrównawczy?

niewiem czy wymieniac zbiornik,troche to nieproporcjonalne do takiego koreczka,ale niewiem musisz spytac kogos ,moze nagwintowac i dac nowy korek ,chyba jest inny sposob niz wymiana calego zbiornika,ale takie paradoksy sie zdarzaja pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.