Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzis zauwazylem ze jak wlacze swiatla ciemniej sie pali srodkowa czesc licznika. Jak wymienic ewentualne zarowke? Do lamerow nie naleze, ale kocham moje malenstwo i wolalbym wiedziec jak sie do tego zabrac.?

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Witam!! Mam podobny problem ale na razie wystarcza delikatne stuknięcie w tablice i jakis czas swieci :lol: Ale swoją drogą to tez chetnie sie dowiem jak dostac sie do srodka. Pozdro!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyjmujesz blat (dwie śruby w górnej przedniej jego części) i wymieniasz żarówki (od razu wszystkie 3 sztuki 3W - wyglądają tak, jak standardowe 5W bez oprawki, tylko są krótsze) i po kłopocie.

 

Uwaga na błędy poduszki! Rób to przy kluczykach leżących z daleka od stacyjki!

Kai
Opublikowano

dopracuje wypowiedz poprzednika jesli pozwolicie :lol:

 

ja to robie tak:

1. wykrecam dwie srubki o ktorych byla mowa

2.wysuwam zegary i odpinam wtyczki z tylu

3. na regulacji wysuwam kierownice max do siebie, tak aby miedzy "daszkiem" deski rozdzielczej tym nad zegarami a kolem kierownicy bylo jak najwiecej przestrzeni

4. zegary "wciskam" w kierownice (miedzy poduszke a luk obreczy kierownicy)

5. obracam kierownica w lewo, i zegary przesuwajac sie razem z nia wychodza kolo dzwigni kierunkowskazow.

 

pewnie duzo zalezy tu od rodzaju samej kierownicy, ale w taki sposob ja to robie, zreszta zaczeprpnalem te wiesci z naszego forum

 

co do zarowek. jak bedziesz mial zegary na wierzchu, to jeszcze nie wszystko. na wierzchu masz tylko zarowki do kontrolek. 3 duze glowne zarowki odpowiadajace za podswietlenie calosci znajduja sie pod pokrywa -u mnie jest ona niebieska -jak wyjmiesz zegary to skojarzysz o co chodzi. nie wiem, moze ta kwestia tez zalezy od modelu zegarow.

 

montowanie tego wszystjiego spowrotem do kupy - w odwrotnej kolejnosci

jesli bedziesz robil to w zasugerowanej przeze mnie kolejnosci -niestety, bedziesz potrzebowal kluczykow w stacyjce do obrotu kierownica, bo inaczej sie zablokuje. ale wloz je tak, zeby dalo sie krecic kolkiem, a caly zaplon zeby byl wylaczony

 

pozdro

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety, bedziesz potrzebowal kluczykow w stacyjce do obrotu kierownica, bo inaczej sie zablokuje. ale wloz je tak, zeby dalo sie krecic kolkiem, a caly zaplon zeby byl wylaczony

 

i przy tym uważaj, bo błšd SRS kasuje się w serwisie, żeby wymiana żarówek nie kosztowała Cię na przykład 100 za skasowanie błędu :dance:

 

a problem polega na tym, że SRS chyta błšd już przy pierwszym połeżeniu kluczyka w stacyjce (między "wsadzaniem" a "zapłonem")

 

a z resztš - bezpieczniej - odepnij akumulator i po krzyku!

Kai
Opublikowano
BMW 520i rok 89 , mam poduszke powietrzną czy nie , z wyglądu kierownicy ( taka co ma chyba 4 przyciski od klaksonu ) to wydaje mi się że niemam , ??
Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW 520i rok 89 , mam poduszke powietrzną czy nie , z wyglądu kierownicy ( taka co ma chyba 4 przyciski od klaksonu ) to wydaje mi się że niemam , ??

 

nie masz poduszki, a jak nie masz poduszki, to nie masz również problemu z błędem SRS

Kai
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam podłączę się pod ten temat chciałem wymienić spalona żarówkę w moich zegarach w E36 Compact ,ale mam problem z wydostaniem zegarów odkręciłem te dwie śrubki ale nie mogę wyciągnąć samych zegarów bo przeszkadza mi kierownica w Compacie nie mam regulowanej kierownicy wiec nie mogę jej maksymalnie odsunąć, próbowałem już je wyciągnąć ale mam za mało miejsca pomiędzy deska a kierownica i nie umiem ich wydostać ,wiec mam pytanie czy muszę odkręcać kierownice? i w jaki sposób ma ja odkręcić jak się do tego zabrać tu jest zdjęcie mojej kierownicy jest to kierownica z poduszką Zobacz zdjęcie!!!

 

Dzięki za poradę.

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.