Skocz do zawartości

XiA - jak to zacholowac/na lawete


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Pytanie czysto teoretyczne, mam 330XiA E46, wiem, że nie możliwe ale popsuje się na postoju i już nie odpalę i mam skrzynię na P, i nie da się wrzucić na luz (bo nie za bardzo się daje) i ma przecież jeszcze blokadę wiec nie ma jak tego wciągnąć na lawetę (laweta z mini kółkami?), a jeśli już nawet by się popsuł i skrzynia została na "N" to można się holować?

 

pozdrawiam

 

uwagi do wszystkich Xi(d)A;)

Opublikowano

Witam

 

Przerzucasz na sucho skrzynię na neutral i po sprawie. Wciągają Ci furę na lawetę i po wszystkim. Przecież z autem w automacie nie jest tak, że w ogóle go nie można przepchnąć jak już stoi na P.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

No też tak myślałem, ale ja mam skrzynie gm-owska i nie wiem od czego to zależy ale bez zapłonu nie da rady przerzucić na N z P, skrzynia też zablokowana i nie jest to kwestia naprężenia układu czy coś blokady kół bo popchać autko można 5 cm w przód czy tył, w piątce 528 u kolegi próbowaliśmy nie było problemu, przecież tą skrzynia steruje elektronika i potrzebne jest ciśnienie oleju?

 

ps. uważasz, że pisał bym tutaj posta nie zastanawiając się czy nie spróbować przerzucić skrzynię na "N' - kę? nie rób z nas kierowców BMW buraków;(

 

cytat: Przecież z autem w automacie nie jest tak, że w ogóle go nie można przepchnąć jak już stoi na P.

-- no właśnie tak jest, bo jest blokada;)

Opublikowano
A to ciekawostka. Zawsze mi się wydawało że wystarczy żeby przekręcić kluczyk w pozycję I i skrzynia dostaje prąd i można na sucho przełączyć z P na N. Wydaje mi się że jest to trochę bez sensu. I jeżeli tak jest to jest to pierwszy taki dziwny automat z jakim się spotykam.
Opublikowano

Witam

Z kluczem w pozycji zapłonu nie można przerzucić biegu w skrzyni??

Poczytaj w instrukcji obsługi, musi być coś na ten temat...

Pozdrawiam

 

p.s. no offence - nikt nie robi z kierowców bmw buraków, w końcu wszyscy tu jeżdżą bmw i ja też :D

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
wstyd się przyznać ale po kluczyku działa, nie wiem jak to kiedyś sprawdzałem... ale nadal zostanie problem jak auto zostanie unieruchomione właśnie z powodu braku prądu;()
Opublikowano
wstyd się przyznać ale po kluczyku działa, nie wiem jak to kiedyś sprawdzałem... ale nadal zostanie problem jak auto zostanie unieruchomione właśnie z powodu braku prądu;()

 

No widzisz! Przyznaję, że uśmiecham się teraz, ale wcale nie złośliwie. Często coś jest tak oczywiste, że nam umyka.

A jak auto zostanie bez prądu to podłączysz inny aku i po sprawie, albo pociągniesz prąd z drugiego auta.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
O ciekawy temat, a mam niedługo przegląd, mogę moim Xem jechać w ciemno czy mam się zastanowić i zadzwonić do serwisu BMW?;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.