Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do osób siedzących w temacie: jakie problemy moga wyniknąć przy próbie włożenia silnika 2,5l w miejsce 2,0l? Pytam bo mam mozliwosc kupna silnika 2,5 po fajnej cenie tylko czy sie na tym nie przejade... Aha skrzynia to automat. Z góry dzięki za odp!!!
Opublikowano
IMHO do wymiany cała wiązka + zegary + komputer. nie wiem jak z automatem wygląda sprawa.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
z tego co pamietam to takie tematy byly juz pare razy i zazwyczaj stawalo na zmianie samochodu :| ,tak jak pisze Elwis , pamietaj jeszcze o ukladzie hamulcowym bo roznica 40km to nie jest malo i napewno te uklady sie roznia ,IMHO to nie ma sensu ,pozniej bedziesz mial tylko klopoty przy sprzedazy ,bo bedziesz musial sie tlumaczyc
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
łatwiej i bezpieczniej kupic inny samochów już z 2.5 silnikiem,unikniesz przeróbek i problemów związanych z wymianą silnika.Lepiej zostawić to tak jak było czyli najlepsze jest originalne.To jest moje zdanie
Opublikowano

Skrzynia automat w 520i nie nadaje się do 525i.

Poza tym osprzęt + układ hamulcowy, wydech... to jest bez sensu...

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

czemu odradzacie swap?

jezeli cena silnika jest okazyjna i chcesz zainwestowac w ta modyfikacje, to czemu nie? po co zmieniac samochod??

 

dyfer bedziesz musial zmienic, bo przy takiej roznicy to na wszystkich biegach opony bedziesz jarac, o ile dobrze rozumuje

 

z tego co pamietam to takie tematy byly juz pare razy i zazwyczaj stawalo na zmianie samochodu

nie przypominam sobie tych tematow, ale tak czy siak troche nie rozumiem tego podejscia.. niemcy swapuja silniki ile wlezie, wiekszosc tuningu zaczyna sie od przekladki na wieksza pojemnosc..

wszystko kwestia ceny i checi wlasciciela.. jezeli ktos jest pewien, ze chce zachowac swoj samochod bo wie, ze z nim wszystko ok, wyposazenie mu odpowiada itp, to po co sie tego pozbywac i szukac czegos kompletnie nowego?

Opublikowano
IMHO przekladka tego typu nie ma sensu. Za duzo pracy z tym zwiazanej, na dodatek roznica po wymianie praktycznie zadna. 500cm szesciennych czy jak ktos woli 40HP to zbyt maly upgrade. Gdybys przekladal do swojej E34 silnik od M5 wtedy na pewno byloby warto. :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.