Skocz do zawartości

pala sie kontrolki ABS, ASC, nie dziala licznik


maxym530d

Rekomendowane odpowiedzi

dwie mozliwosci. albo padl czujnik abs lewego tylnego kola ,lub gorsza sprawa sterownik pompy abs.

 

cholera... wymienilem niedawno wlasnie ten czujnik na oryginalny nowy z ASO i sprawa sie pojawia na okraglo.

Zapalam auto wszystkie kontrolki znikaja, jade i po jakims czasie na zegarach pojawiaja sie te kontrolki.

Czesto czuje delikatne kopniecia pod pedalem hamulca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno miałem podobny problem zaswieciła sie kontrolka ABC/ASC podłączyłem kompa pokazało błąd przedniego czujnika prawego .Przekręciłem czujniki z prawego do lewego i odwrotnie kontrolki zgasły na dwa tygodnie . znowu sie oswieciły zacząłem szukać okazało się padniety sterownik ABS . na alegro kilka firm sie ogłasza ze regenerują 240 zł.

wysłałem sterownik do takiego warsztatu miejscowośc REDA Po kilku dniach gosc dzwoni ze sterownik jest uszkodzony i chce za naprawe nie jak pisał 240 tylko 500 zł .

w rezultacie odesłał mi uszkodzony sterownik Pieniędzy nie wzioł ale sterownik załatwił na cacy już nic mi nie działa , ABS świeci jak świecił dodatkowo nie działa ekonomizer i predkościomierz . Więc koledzy chcę was przestrzec przed takimi naprawami .

sterowniki padają w rocznikach podobno 99 - 2000 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Steroniki a i owszem padaja ale ja przychylam sie do teorii o czujniku w ktoryms kole

 

 

dwie mozliwosci. albo padl czujnik abs lewego tylnego kola ,lub gorsza sprawa sterownik pompy abs.

 

 

Oswiec mnie prosze "marko7" skad pewnosc ze to lewe tylne kolo ??

Ja mialem identyczne objawy i komp. wykazal przedni prawy.

Ze dwa tygodnie wczesnie wymienilem czujnik w prawym tylnym.

A komp. jak wiadomo niczym cyganka prawde Ci powie :D

Taki urok tych cholernych czujnikow.

Trzymam kciuki za to ze to czujnik a nie sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie taki sam objaw tzn. podczas jazdy zapalają się kontrolki abs/asc i nie działa prędkościomierz i ekonomizer gdy podpiąłem pod kompa (program INPA) pokazał błąd czujnika w tylnym lewym kole, ale po przeczytaniu kilku tematów wynika że również sterownik mógł ulec uszkodzeniu i teraz mam niezły dylemat co naprawić na początku, koszt czujnika w ASO lublin to 401zł brutto a naprawa sterownika na allegro to jakieś 250zł + przesyłka no i nie wiem co wybrać?? Wyczytałem ze można przełożyć czujniki [zamienić stronami] z lewej na prawą i wtedy zobaczyć co pokaże komputer, jeśli pokaże to samo koło to wina sterownika jeśli pokaże tylne prawe to wina czujnika, tylko nie wiem jak z wyjęciem tych czujników maja one 9 lat [auto z lipca 2000] mogą być mocno zapieczone, ewentualne wyjecie może się skończyć uszkodzeniem, ale nie widzę innej możliwości ponieważ w ciemno tez nie chce strzelać i wydawać kasę.

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.