Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

 

W e36 316i z 1996 roku zainstalowałem sobie pełny komputer. Działa. Jedyny problem to taki że nie podaje poprawnego spalania. Korekcja tego w funkcjach ukrytych nie przynosi żądanych rezultatów

bo można ją robić w granicach 750-1200 (bodajże) a ja musiałbym wstawić tam wartość 550. Komp prawdopodobnie pochodzi z modelu 6 cylindrowego. W ETK doszukałem się procedury retrofittingu

OBC - i tam ostatnim elementem jest przeprogramowanie wsadzonego OBC. I tu pojawia się magiczne pytanie - JAK TO ZROBIĆ???

Mam interface, mam lapcia, jest też zainstalowana i działająca INPA jest tez NCS z którego nie za bardzo umiem skorzystać. DISa próbuje zainstalować ale to trochę potrwa zanim go uruchomię bo niestety laptop jest za słaby i za ubogi żeby udźwignąć VMware. Tu chce zrobic taki motyw żeby DISa posadzić na stacjonarnym kompie a "głowice" zrobić na laptopie i łączyć się po sieci. Trochę z routingiem pewnie będę musiał pokombinować żeby całość ruszyła. Ten emulator głowicy nie będzie się burzył jak przytnę maskę sieci do połowy??? DIS to przełknie???

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To moze opiszesz kolego jak tego dokonac ? Bo jak pewnie domyslasz sie mnie tez to czeka w Z3 ;).

 

Mam disa v44 poki co nie dziala, ale walcze :D .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A zaraz na priva napisze :)

Na innym forum napisałem co i jak trzeba zrobić to mnie niemalże od idiotów wyzwano...

Bo niby tego się nie da zrobić...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Powiem tyle : metoda Adama naprawde dziala :D . Wczoraj wlasnie zakodowalismy OBC w mojej Z3, kompik byl w milach i galonach a po zakodowaniu sam sie nauczyl ze ma pokazywac w km i litrach :wink: . Tyle tylko ze bez fejsu ADS (na COM) do e36 nawet nie podchodzcie do tego, probowalem moim fejsem na USB i za nic to nie szlo ;( .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiem tyle : metoda Adama naprawde dziala :D . Wczoraj wlasnie zakodowalismy OBC w mojej Z3, kompik byl w milach i galonach a po zakodowaniu sam sie nauczyl ze ma pokazywac w km i litrach :wink: . Tyle tylko ze bez fejsu ADS (na COM) do e36 nawet nie podchodzcie do tego, probowalem moim fejsem na USB i za nic to nie szlo ;( .

 

No to dzielcie sie sposobem panowie na forum a nie na priv. Jak ktos mowi ze cos jest nie mozliwe to albo jest ignorantem albo jest zbyt glupi zeby to zrobic :mad2:

Opublikowano
Powiem tyle : metoda Adama naprawde dziala :D . Wczoraj wlasnie zakodowalismy OBC w mojej Z3, kompik byl w milach i galonach a po zakodowaniu sam sie nauczyl ze ma pokazywac w km i litrach :wink: . Tyle tylko ze bez fejsu ADS (na COM) do e36 nawet nie podchodzcie do tego, probowalem moim fejsem na USB i za nic to nie szlo ;( .

 

No to dzielcie sie sposobem panowie na forum a nie na priv. Jak ktos mowi ze cos jest nie mozliwe to albo jest ignorantem albo jest zbyt glupi zeby to zrobic :mad2:

 

Ja bym sie chetnie podzielil ale nie ja pierwszy to odkrylem... :wink:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiem tyle : metoda Adama naprawde dziala :D . Wczoraj wlasnie zakodowalismy OBC w mojej Z3, kompik byl w milach i galonach a po zakodowaniu sam sie nauczyl ze ma pokazywac w km i litrach :wink: . Tyle tylko ze bez fejsu ADS (na COM) do e36 nawet nie podchodzcie do tego, probowalem moim fejsem na USB i za nic to nie szlo ;( .

 

No to dzielcie sie sposobem panowie na forum a nie na priv. Jak ktos mowi ze cos jest nie mozliwe to albo jest ignorantem albo jest zbyt glupi zeby to zrobic :mad2:

 

Ja bym sie chetnie podzielil ale nie ja pierwszy to odkrylem... :wink:

 

Zeby takie podejscie mial Fister to bysmy sobie mlotkiem grzebali i dalej jelenili placa u Pana Kazia za robote.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Metoda Adama naprawde działa. Jestem bardzo zadowolony po przeprogramowaniu. Trwało to może 10min. Wszystkie parametry wyświetlane są prawidłowo. Jeśli ktoś nie wierzy to jego sprawa. Ale ciesze sie że ktoś wkońcu doszedł jak to zrobić. Szacunek dla Ciebie Adam i jeszcze raz dziękuje. Pozdrawiam
Opublikowano

Tak, popieram przedmowce ;) .

 

Tylko Adam moglby w koncu wrzucic opis na forum jak to zrobic, ja bym mogl to zrobic w jego imieniu tylko nie wiem czy moge, w koncu on pierwszy doszedl jak tego dokonac :roll: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i na czym temat w końcu stanął? Wiem ale nie powiem?

 

Wiem ale Adam nie powie. Na tym stanęło.

Następny taki post zacznę karać ostrzeżeniami. Mozę da to do myślenia ze forum jest do dzielenia się info a nie czytania solucji.

  • 2 lata później...
  • 11 lat później...
Opublikowano

Panowie odświeżmy delikatnie ten temat . Ktoś wie jak przekodować komputer obc BMW e36 z3 ze stopniami na C sobie poradziłem i spalanie wiem jak skalibrować ale walczę już trochę czasu i pytam wszystkich co się "niby" znają i nikt nie wie jak przestawić tam mpg i mph na litry i mile na km a napewno można to zrobić jak wyżej ktoś napisał w tym wątku ale nawet jak się robi test wyświetlacza to widać tam km i l 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.