Skocz do zawartości

Gdzie jest MODUL STERUJACY ZAMKIEM CENTRALNYM ???


<t>Jesli instalowales kiedys universalny alarm do bmw, czy pracowal on poprawnie??</t>  

4 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc witam wszystkich na forum. Mam takie pytanie, mianowicie moze ktos wie gdzie jest modul sterujacy zamiekm centralnym. Kupilem universalny alarm samochodowy i nie wiem jak sie do tego zabrac bo nie mam pojecia gddzie to jest :mad2: :mad2:.Moze tez chodzic o silniczek sterujacy tym zamikem . Jesli ktos wie prosze o pomoc. Dziekuje. :roll:
Opublikowano
Za schowkiem pasażera. Albo jest tam wyżej głośnika, albo taka większa czarna skrzynka zaraz na wprost. Szukaj na forum ty i innych na google bo parę tematów było o tym, było napisane do których pinów się wpinać, ja już nie pamiętam pod które się wpinałem.
Opublikowano
kolego schemat jest oki jak pamietam to e36 na kablach ma sterowanie plusem wiec 3 schemat od góry jest do bmw jak bede na warsztacie to sprawdze dokladnie ktore kable z wiazki centralnego odpowiadaja za sterowanie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ok. Sorry ale ktore przewody otwieaja zamek a ktore zamykaja ktos wie????

 

Wszystko masz w pierwszym linku jaki Ci podałem. Jeśli wpinasz się prosto w drzwi to przecinasz przewody i masz sterowanie biało zielony i biało czarny

Jeśli masz sterownik z żółtą wtyczką to piny 4 i 17, jeśli białą to 24 i 25. A który od zamykania a który od otwierania to zobaczysz jak podasz napięcie, najwyżej będą Ci na odwrót przyciski działały.

Opublikowano

jeszcze jedna podpowiedz dla kolegi

ze sterownika nie wychodzą kable pod moduł komfort - czyli przy wydłużonym impulsie (chyba 15 sek) na zamykanie drzwi domykanie szyb (jeśli masz elektryczne)

najlepiej się wpiąć pod sam sterownik i zabezpieczać go rezystorem (oba przewody -otwieranie i zamykanie)

przy okazji nie zapomnij o podwójnym ryglowaniu - w tym przypadku między kable z zamykania i otwierania drzwi musisz wsadzić diodę prostowniczą, inaczej nie będzie ci zamykać klapki wlewu paliwa

większość potrzebnych wiązek znajdziesz w lewym podnóżku kierowcy

jak znajdę to podrzucę ci linka z kolorami przewodów co gdzie i jak

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.