Skocz do zawartości

zwężka w przewodzie wspomagania m52b28?


Faruq

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was sie może orientuje za co odpowiedzialna jest zwężka znajdująca się w połowie przewodu wysokiego cisnienia od wspomagania? (*w połowie nr 3)

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/x/6.png

Ostatnio mialem wyciek, zacisnięto mi nowy przewód jednak prosty juz bez tej zwężki. Wspomaganie działa normalnie, bez zgrzytów, szarpniec aczkolwiek zregenerowana nowo założona pompa wyje juz od pierwszego odpalenia.

Zbieg okolicznosci czy może to efekt braku zwęzki?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie wiem... zakładając ze wewnętrzna cienka rurka (jest tam coś takiego ale sam nie wiem dokładnie w która stronę ) biegnie od zwężenia do końcówki od strony magla... powodowałoby to wzrost ciśnienia ale w sumie końcówka przy maglu ma swoje stałe, mniejsze "fi" i nawet przy pominięciu "zwężki" tez powinna powodować wzrost ciśnienia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chyba na studiach uczyli, że zmniejszenie średnicy przekroju przewodu powoduje WZROST ale prędkości przepływu i żeby zasada zachowania energii była spełniona SPADEK ciśnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.