Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
żeby poczuć te 150km to spróbuj pokręcić silnik 1,2,3 do odcięcia ,a daje Ci gwarancje skoku adrenaliny :cool2: :cool2: :cool2:

 

 

a przy ilu odcina??? Raz sprawdzałem- sytuacja tego wymagała- że do 6tys. to bez kłopotów się kręci, a czy odciana i przy ilu... to nie nie wiem.

 

 

Radek

Opublikowano

właśnie wymieniłem świece w swojej 3jce (wcześniej były BERU). Odpaliłem ją i po kilku minutach nie mogłem powstrzymać się od testu. Po normalnym przejechaniu kilku km, zawróciłem na światłach i od 1 pedał gazu, 2- gaz, 3- gaz...i na gorąco wydaje mi się, że troszeczkę płynniej przyśpiesza. Nie wiem, może to złudzenie lub wielkie "psychiczne" oczekiwanie na poprawę po wymianie świec, ale przyśpiesza CHYBA troszeczkę lepiej. Przejechałem raptem kilka km, więc to troszeczkę zbyt wcześnie, ale poczekam/przejadę więcej km to się okaże- może komputer musi cośtam sobie poustawiać.

 

Co mnie zmartwiło, to po tej próbie i zaparkowaniu w garaży auto znowu zaczęlo falować na obrotach tj. z ok 0,7 tys na niewiele poniże 0,5 tys i tak co 0,5sek skacze... z 0,5 tys. na 0,7 tys a potem 0,7 tys na 0,5 tys.

Może to jest sprawa zbyt wolnych obrotów ustawionych na "luzie"- może powinna być wartość np. 0,8tys a nie 0,7tys? Jak jest u Was?

 

Radek

Opublikowano

Witam

Nie mam doświadczenia z benzynowymi silnikami ale czytałem o podobnych objawach - problem z Vanosem

Opublikowano
Swiece wymieniłeś bardzo dobrze teraz czas na sprawdzenie cewek i silniczka krokowego

 

jak można sprawdzić cewki?

Gdzie szukać tego silnika krokowego- to on odpowiada za doprowadzenie powietrza (omijając przepustnicę) gdy auto jest na luzie???

 

Radek

Opublikowano
Na forum wszystko zostało opisane kilkanascie razy użyj szukaj

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BM11&mospid=47614&btnr=11_2195&hg=11&fg=40&hl=23" target="_blank" target="_blank

 

Zawór regulacji biegu jałowego forma Tnr 7

Najlepiej jakbys się podłaczył pod kompa w wawie nie będzie z tym problemu wyjdzie czarno na białym która cewka jeżeli to wogóle cewka

 

pisałem już wcześniej, że pod komputer był podłączany ze 3 miesiące temu podczas zakupu i jedyne błędy (występujące sporadycznie) jakie wykazał to od centralnego zamku a drugi z automatycznym pozycjonowanie świateł- czy coś takiego. Oczywiście jest możliwe, że cewka uległa uszkodzeniu "po" zakupie auta, ale myślałem, że jest inny sposób na spr cewki.

Jeżeli problem jest silniczka krokowego, to czy komputer powinien to wychwycić??? Chodzi mi o to, czy powinien mieć zapisany ten błąd???

 

Radek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.