Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio odebrałem samochód od lakiernika. Był zdejmowany zderzak. W zderzaku z tyłu mam wlew gazu. Podjechałem na stację LPG, facet po podłączeniu węża do tankowania, zatankował z trudem ze 4 litry a potem ciśnienie tak wzrosło w dystrybutorze,że cofnęło gaz! Przecież odkręciłem zaworek przy butli po odebraniu samochodu żeby szło do butli, ale czy możliwe ,że coś zostało uszkodzone przy wlewie? Czy ktoś się z tym spotkał?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Lakiernik pewnie źle złożył zawór tankowania. W środku jest oring, sprężynka i kulka. Sprężynka nie może naciskać na kulkę. Jej zadaniem jest dociskanie oringu. Kulka ma być dociskana do oringu ciśnieniem gazu. Zakręć zawór w butli, weź śrubowkręt i wciśnij kulkę do środka, tylko uważaj na rozpręzający gaz. Kiedy gaz wyleci kulka musi swobodnie poruszać się wewnątrz zaworu. Jeżeli poczujesz że na kulkę naciska sprężyna trzeba zawór rozebrać i złożyć prawidłowo.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam podobny problem.

Zakręciłem zawór przy butli LPG rozebrałem wlew do demontażu zderzaka i po ponownym zmontowaniu wszystkich elementów odkręciłem butlę i nic kuleczka zamykająca wlew jest luźna autko pali na gazie.

Moje pytanie to czy jak odkręciłem zawór butli to kuleczka nie powinna zostać dociśnięta przez gaz w celu zamknięcia wlewu ? Czy wszystko jest prawidłowo ? Proszę o odpowiedź :lol:

Opublikowano
Nie jestem pewien na 100%, ale wydaje mi się że oprócz zaworu mechanicznego jest tez zawój jednokierunkowy. Jezeli da się normalnie zatankować to wszystko jest ok i po tankowaniu kuleczka będzie już dociśnięta przez ciśnienie gazu w rurce.
Opublikowano
Nie jestem pewien na 100%, ale wydaje mi się że oprócz zaworu mechanicznego jest tez zawój jednokierunkowy. Jezeli da się normalnie zatankować to wszystko jest ok i po tankowaniu kuleczka będzie już dociśnięta przez ciśnienie gazu w rurce.

Dokładnie tak jak kolega napisał.

Opublikowano
Lakiernik pewnie źle złożył zawór tankowania. W środku jest oring, sprężynka i kulka. Sprężynka nie może naciskać na kulkę. Jej zadaniem jest dociskanie oringu. Kulka ma być dociskana do oringu ciśnieniem gazu. Zakręć zawór w butli, weź śrubowkręt i wciśnij kulkę do środka, tylko uważaj na rozpręzający gaz. Kiedy gaz wyleci kulka musi swobodnie poruszać się wewnątrz zaworu. Jeżeli poczujesz że na kulkę naciska sprężyna trzeba zawór rozebrać i złożyć prawidłowo.

 

Nic dodać nic ująć :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.