Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie... Mam wielki problem z ubywającym płynem chłodzącym w mojej BMW... Opiszę to w kilku słowach... Pewnego razu ni z tego ni z owego jadąc zagotowała mi się i wywaliła cały płyn z układu więc dałem ją do mechanika:

Co zrobił mechanik:

1. Wymienił uszczelkę pod głowicą dałem nowe szpilki;

2. Dałem głowicę do sprawdzenia i do planowania wszystko ok;

3. Wymienił pompę wody;

4. Wymienił termostat;

5. W końcu zauważyłem że jest pęknięta obudowa termostatu została wymieniona;

6. Został sprawdzony cały blok czy nie jest pęknięty nic nie zauważyli;

Układ jest szczelny bo nie widzę wycieków pod autkiem...Bardzo proszę o jakieś propozycje bo już tracę cierpliwość i nerwy... Z góry dzięki... Pozdro

 

I jeszcze jedno świeci mi sie ABS i ASC... Byłem na komputerze i nie pokazało błędów... Jaka może być przyczyna...

Opublikowano

moze plyn wyparowywuje przez nieszczelny korek zbiornika wyrównawczego?

takie podejzenie mam u siebie gdyz tez raz na jakis czas musze troche dolac

jak duzo ubywa Ci tego plynu?

Opublikowano
ja u siebie mialem podobnie,tez nie bylo widac wyciekow,a wyszlo,ze nieszczelna chlodnica na samej gorze. plyn ubywal podczas jazdy i odparowywal nie zostawiajac sladu.po wyminie chlodnicy problem zniknal.
Opublikowano

Witam!

 

jesli sprawdziles caly uklad i faktyccznie wymieniles tyle czesci to naprawde dziwne ale moze kolega ma racje z tym korkiem pod nim jest taka gum(uszczelka) czasem warto go zmienic bo bywa nieszczelny

 

zle czys sprawdziles tez wszystkie przedody od chlodnicy itp?

 

kwestia w jakim tempie ta woda ci znika? bo wiesz dziura moze byc naprawde mala i moze nie byc widac wody pod autem itp a dopiero po dobrym kawalku jazdy mozesz widziec barki w wodzie

 

A co do kontrolek ABS i ASC to gdzie robiles test w ASO BMW?

bo ja juz sie nauczylem ze dal "przypadkowego mechanika zawsze wszystko jest ok tylko dziwnym trafem problem nie znika a w aso zawsze zalatwiaja sprawe - ale co do abs-u to sprawdz czujniki od zuzycia klocków

Opublikowano

A w jakim stanie pompa płynu chłodniczego?? U mnie lało się po osi a że płyn gorący to parowało i ciężko było zdiagnozować...

 

Poszukaj kogoś kto ma taki zestaw http://www.allegro.pl/item633303581_beta_do_kontroli_szczelnosci_ukladu_chlodzenia.html jeśli go ma to zdiagnozuje szybko gdzie płyn ucieka :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
U kolegi też tak było i wycieków nie dało się znaleźć, kupił za kilka zł uszczelniacz do układów chłodzenia (płyn), wlałem mu to i normalnie chodzi pół roku i ani grama nie je płynu a wcześniej to litrami...
Opublikowano
Miałem ubytek płynu którego dłuższy czas nie mogłem zlokalizować. Dolewałem litr na jakieś 500-600km. Przyczyną był wyciek przy elektrozaworach sterujących ogrzewaniem. Wycieku nie było widać. Zlokalizowałem go przypadkiem przy okazji wymiany filtra paliwa.
Opublikowano
Byłem u mechanika i stwierdził wyciek spod osłony termostatu... Poprzedni "super mechanik" chyba miał za dużo siły albo źle założył oring... Zobaczymy w sobotę... Narazie wszystkim wam wielkie dzięki... Pozdro... Później napiszę co było...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.