Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

W końcu udało mi się odpalić carsofta i z czytać błędy. Niestety dwa z nich nic mi nie mówią :/ .

Czy mogę prosić kogoś o pomoc?

Wykryte błędy to:

1) Moduł DDE - błąd: 1B

2) Moduł "Instrument Cluster" - błąd: 8f

 

Z góry dziękuje za wszelką pomoc!

rychu
Opublikowano

1. Cyfrowa elektronika silników diesla DDE , jesli zaświeci się na żółto nastepuje grzanie świec żarowych... jeśli zapala się podczas jazdy, odpowietrzyć układ paliwowy.

2. przyżądy wskaźników - zegary.

 

Możliwe że coś z grzaniem świec masz niewporządku, albo z zegarami.

 

A co się dzieje z autem ???

Opublikowano

podaj przykład kabla od "viakena"

 

jeśli to stary typ kabla dedykowany pod cs 6.5 to inpa powinna ruszyć po odpowiednim konfigu ale nie będzie wykrywać napięcia akumulatora i włączonego zapłonu (testowałem więc nie powinno być problemu diagnoza będzie działać)

Opublikowano
podaj przykład kabla od "viakena"

 

jeśli to stary typ kabla dedykowany pod cs 6.5 to inpa powinna ruszyć po odpowiednim konfigu ale nie będzie wykrywać napięcia akumulatora i włączonego zapłonu (testowałem więc nie powinno być problemu diagnoza będzie działać)

Interfejs który posiadam wygląda tak:

http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=174

rychu
Opublikowano
1. Cyfrowa elektronika silników diesla DDE , jesli zaświeci się na żółto nastepuje grzanie świec żarowych... jeśli zapala się podczas jazdy, odpowietrzyć układ paliwowy.

Nic się nie świeci ani nie zapala się w czasie jazdy ...

 

2. przyżądy wskaźników - zegary.

 

Możliwe że coś z grzaniem świec masz niewporządku, albo z zegarami.

 

A co się dzieje z autem ???

W sumie to nic ;) - poza tym, że czasem trzeba pokręcić (1-2 sekundy) by zapalił - jednak nie zależy to od temperatury na zewnątrz. Czasem zostawię samochód na 1-2h, wracam, niby jest jeszcze ciepły a też trzeba trochę pokręcić.

rychu
Opublikowano

Piotrek1 - dzięki za rade. Zainstalowałem INPE i błędy są bardziej klarowne, a dokładniej:

 

1)

27 Coolant temperature heater

 

Error frequency: 11

 

Engine speed: 1574.50 [1/min]

Batery Voltage: 14.08 [V]

Betriebstundenzaehler: 477.10 h

Engine speed: 1034.00 [1/m]

Batery Voltage: 13.98 [V]

Betriebstundenzaehler: 34.40 h

 

Activation Open circuit or KS after B-

Error currently not available

Errorccode: 1B 04 0B 43 8D 97 B4 2C 8C A8 FF

 

Trochę więcej informacji - ale w sumie to nie bardzo rozumiem co to oznacza. Coolant - to płyn chłodniczy, heater - to podgrzewacz - czyli błąd podgrzewacza płynu chłodniczego ?? Ale u mnei chyb nic takiego nie ma ...

 

2)

143 overvoltage (U>16V)

Error frequency: 33

Invalid working area

Sporadic error

 

To prostsze - parę razy ładowałem akumulator bez odłączania go - wtedy mogło się to chyba przytrafić (bo prostownik raczej mam marny :/).

rychu
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

a nie masz tak ze jak zimno to na wolnych obrotach ci skacze z 1000 na 750

ja mam podobny blad i mysle ze cos jest nei tak z podgrzewaczem, albo spirala uwalona albo jakiś bezpiecznik walniety

 

http://img5.imageshack.us/img5/4937/errorlist.jpg

Opublikowano
skakac na wolnych zaraz po uruchomieniu troche moze bo podgrzewacz pracuje impulsowo z tego co pamietam ... ale jak jest to tak jak u Ciebie prawdopodobnie masz przebicie do masy.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
błąd 1b z car-softu jest to czujnik temperatury silnika w głowicy koszt 47zł w ASO, zresztą co potwierdzają screeny z inpa. Przypadkiem nie chodzi głośniej samochód, nie klekocze bardziej ? po wymianie różnica niebo a ziemia ;] i w dynamice i kulturze pracy. Aha rozumiem że mówimy o 320d na vp44 ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
podaj przykład kabla od "viakena"

 

jeśli to stary typ kabla dedykowany pod cs 6.5 to inpa powinna ruszyć po odpowiednim konfigu ale nie będzie wykrywać napięcia akumulatora i włączonego zapłonu (testowałem więc nie powinno być problemu diagnoza będzie działać)

 

Kolego sebek2407 a czy na takim kablu http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=86 od carsofta 6.1 tez bedzie dzialac inpa

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam odgrzebie starego kotleta a wiec do rzeczy bmw 320d 136km 1999r padła elektryka we wtrysku sterującym wymieniliśmy wtrysk na dobry i błąd się skasował ale wskoczyły takie błędy

http://images35.fotosik.pl/1063/4e1cc82001326481m.jpg

Dodam ze

72 Can Bus zniknol jak podmieniłem przepływke z bmw z 2002r boscha bez żadnego programowania i auto jejdziło tak samo jak na swojej ale blad zniknol dlaczego?

1B nie daje sie skasowac co on oznacza?

BE LCM internal error daje sie skasowac ale jak sie przejade autem i podepne znowu to powraca.

Auto ma turbodziure przy 2tys zaworki sprawne na turbinie i EGR dodam jeszcze ze przedtem nie dzialal EGR ale po wymianie wtrysku EGR dziala jak powinien.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.