Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z elektryką w swojej buni- nie mam sterowania szybami, szyberdachem oraz centralnym zamkiem. Jak naciskam dowolny przycisk odz szyb (obojętnie góra czy dół) i od szyberdachu to z Relay Module słychać pstrykania przekaźników, ale nic się więcej nie dzieje. Po wciśnięciu przycisków słychać jedynie cichy chwilowy pisk z obsługiwanych drzwi lub szyberdachu. O co kaman? Czy ktoś wie jak to ugryźć? RM i GM wyjęte, styki wyczyszczone, w RM styki przelutowane (w GM nie robiłem bo od groma tej elektroniki tam siedzi i nie mam odpowiedniego sprzętu).

 

EDIT: Po zbadaniu tematu stwierdzam, że wszystkie przekaźniki w GM działają, ale po wciśnięciu dowolnego przycisku sterującego zaczyna "piszczeć "przekaźnik bezpieczeństwa" K11. O co chodzi z tym przekaźnikiem, jaka pełni funkcję?

Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

Naprawiałem kiedyś podobny przypadek w E34. Pod tylną kanapą znajduje się połączenie kabli prądąowych (czerwone przewody różnej grubości). Jest ono zaizolowane i zakończone gumowym kapturkiem. Do tego połączenia dochodzi jeden gruby przewód prądowy od akumulatora. Musisz znaleźć to połączenie, odizolować je i zdjąć tą gumkę. Prawdopodobnie dostało się tam trochę wilgoci, przewody zaśniedziały i część z nich się urwała. Teraz (oczywiście jeżeli jest tak jak napisałem) należy skrócić wszystkie te przewody i wykonać nowe połączenie.

Mam nadzieje, że pomoże. Powodzenia!

BMW - Like No Other
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam dokładnie ten sam problem z moją E32. Brak szyb, centralnego zamka i szyberdachu ...

Elektryk przekopał już pół instalacji i nie udało mu się doszukać problemu. Moduł komfortu był wymieniany, przekaźniki sterowane z modułu komfortu zostały przelutowane, kable które schodzą się w jedno miejsce też sprawdzone.

Dodatkowo u mnie czasami sam bez powodu uzbraja się sam fabryczny alarm i zaczyna bez powodu wyć, nie daje się rozbroić z pilota, pomaga zdjęcie klemy z akumulatora ale za jakiś czas dzieje się to samo.

Po za tym zanim padły szyby, centralny i szyber alarmu nie dawało się od dłuższego czasu uzbroić, tak samo od jakiegoś czasu trzeba było zamykać auto na 2 razy, po pierwszym zamknięciu sam się otwierał, dopiero drugie przekręcenie kluczyka w zamku skutkowało zamknięciem drzwi. Czasami bywało odwrotnie, otwierać trzeba było na 2 razy, po pierwszym otwarciu z klucza auto się zamykało, dopiero drugie otwarcie kluczem powodowało otwarcie auta. Czasami centralny nie reagował w ogóle na przekręcenie kluczyka w zamku ... bywało też że wszystko działało jak należy i nie było z niczym problemu.

 

Opadły mi już ręce ... szkoda mi się pozbywać autka ponieważ włożyłem w nie dużo pracy i pieniędzy. Nie wiem już czego szukać.

Opublikowano

A sprawdzaliście pod tylna kanapa czy nie ma tam nigdzie wilgoci? Ja kiedys tez mialem podobny problem.

 

Stalo sie tak, ze podczas mycia samochodu mialem delikatnie odgięta uszczelke w tylnych drzwiach, woda spływala po korytku prosto pod tylna kanapę. Jakis czas wszystko działało, ale z czasem zaczely sie schody, szyber i szyby działały kiedy chciały aż wreszcie wszystko wysiadło - jak zasniedziały styki... trzeba przekopać połączenia pod kanapa - moja rada.

 

Pozdrawiam,

Marcin

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Wierzcie bądz nie miałem ten sam problem 2lata temu tak samo oddawałem wszystkie kompy z pod kanapy do sprawdzenia wszystko było dobre i teraz najlebsze spadła mi wsówka z rozrusznika i odziwo odpalał gdy wsunełem wszystko zaczeło dzialać prawidłowo uwierzy ktoś? pewnie ktoś napisze że bzdury wypisuje jak to bywa ale nawet takie przypadki bywają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.