Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , pojawił mi się ostatnio taki problem, że silnik czasem potrafi zgasnąć w momencie kiedy obroty spadaja z 1500, lub z 1000, wskazówka obrotomierza nie zatrzymuje się rowno na ostatniej kresce, tylko leci w ostro w dol i potem z trudem utrzymuje wolne obroty, albo wręcz gasnie. jak wlacze klime, obroty się ciut zwiększają i wszystko jest ok. Czy przyczyna tego moze byc tak zwany silniczek krokowy ?
m62, V8, 245 km
Opublikowano

Powodem jest najprawdopodobniej padający przepływomierz. Prosto to sprawdzić. Rozgrzej dobrze silnik i zdejmij wtyczkę z przepływomierza.

Komp bedzie w awaryjnym ale jeśli nie bedzie gasł na wolnych obrotach podczas jazdy....znaczy przepływka. Jeśli będzie gasł....szukaj dalej;-)

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano
Powodem jest najprawdopodobniej padający przepływomierz. Prosto to sprawdzić. Rozgrzej dobrze silnik i zdejmij wtyczkę z przepływomierza.

Komp bedzie w awaryjnym ale jeśli nie bedzie gasł na wolnych obrotach podczas jazdy....znaczy przepływka. Jeśli będzie gasł....szukaj dalej;-)

 

przepływomierz = silniczek krokowy ?. jesli padający, to znaczy , że musze go wymienić na nowy( jaki koszt ?) , czy daje rade go jakos przeczyscic ?

m62, V8, 245 km
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Przepływomierz masz do wymiany.

BOSCH 0280217502 - 941,00,- (okrągłe gniazdo)

BOSCH 0280217533 - 485,00,- (płaskie gniazdo)

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Przepływomierz masz do wymiany.

BOSCH 0280217502 - 941,00,- (okrągłe gniazdo)

BOSCH 0280217533 - 485,00,- (płaskie gniazdo)

 

Przeplywomierz mam z płaskim gniazdem ten ...533, odłaczałem wtyczke przy rozgrzanym silniku , ale nei dawalo to zadnego efektu, obroty wciąż były niskie, ok 500. Znajomy mechanik podlaczyl mi do kompa, pokazywalo jakies 2 bledy, po kasacji bledow, obroty wskoczyly na ok 700 i bylo OK, trche pojezdzilem i znowu obroty spadly do 500 :cry2: , po ponownym podlaczeniu do kompa juz zadnych bledow nie wykazywal i mechanior stwierdzil, ze juz tylko pomoze komp w ASO BMW. Dodam , ze przy wlaczonej klimie jest idealnie, obroty podskakuja do 700 i jest ok, silnik poza tym pracuje rowniutko. Skoro nie bylo zadnych zmian po odpieciu przeplywki to chyba nie ten element ??? Nie chce wydawac kazy, jakby mialo sie okazac, ze to nie w tym przyczyna. :duh:

m62, V8, 245 km
Opublikowano
U mnie jest to samo, silniczek krokowy zmieniałem i bez efektu. Na IMPIE mam błąd jedynie nr 138 map cooling /czy coś podobnie/ ale z tego co wynika z forum to błąd od wiatraka klimy i rzeczywiście u mnie nie działa. Podobnie opisywane były problemy z obrotami przy tym błędzie, jednak nikt nie opisał jak sie z tym uporał. Ciekawe czy wiatrak klimy u ciebie działa i czy ma on związek z wolnymi obrotami w moim przypadku. Maciek79 daj znać jak naprawisz auto...
Opublikowano
U mnie jest to samo, silniczek krokowy zmieniałem i bez efektu. Na IMPIE mam błąd jedynie nr 138 map cooling /czy coś podobnie/ ale z tego co wynika z forum to błąd od wiatraka klimy i rzeczywiście u mnie nie działa. Podobnie opisywane były problemy z obrotami przy tym błędzie, jednak nikt nie opisał jak sie z tym uporał. Ciekawe czy wiatrak klimy u ciebie działa i czy ma on związek z wolnymi obrotami w moim przypadku. Maciek79 daj znać jak naprawisz auto...

 

Widze, ze nie jestem sam z tego rodzaju problemem ;-). Nie mam pojęcia czy działa mi wiatrak klimy ( nie wiem jak to sprawdzić).Klima działa sprawnie... Czasem na BC pojawia mi sie komunikat ( KUHLWASSERPRUFT), ale nie wiem czy ma to zwiazek z obrotami... Przemekwww , dam znać jak uporam się z tym problemem., no chyba , ze Ty predzej to zrobisz to tez napisz.

 

Zastanawiam sie jeszcze, czy jakis blad z automatycznej skrzyni moze miec tez z tym zwiazek....

Zbyt duzo moze być przyczyn, chyba pozostaje mi ASO.. :mad2:

m62, V8, 245 km
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
problem rozwiązany ;-) Wystarczył dobry mechanik znający się na kompie !. Inni tylko wymieniali kolejne elementy twierdząc, a może to to jest przyczyną.... Dopiero gość w małym warsztacie na Targówku powiedział że W przypadku przepustnicy sterowanej elektronicznie wysokość obrotow biegu jałowego można regulować przy pomocy kompa z oprogramowaniem takim jak w ASO BMW. Pare kliknięć na kompie i auto chodzi jak złoto :D , utrzymuje obroty i nie ma mowy o gasnieciu.
m62, V8, 245 km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.