Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie , ponoć BMW ma zamiar montować w jedynkach silniczki 3 cylindrowe o pojemności 1.35 L :jawdrop: z mocą od 120 do 180 kucyków :dance: damn brzmi nieźle i pewnie spalanie będzie niższe :clap: tylko czekać a później wymieniać :o tylko zastanawiam się czy to będzie benzyna czy diesel ? może coś na wzór VW 1.4 TSI coś mi się wydaje że pójdzie to w tym kierunku...

 

btw ekologia i pseudo ekolodzy chyba dopinają swego i najbardziej czepiają się motoryzacji, szkoda mi ludzi typu z Augustowa gdzie nie mogą mieć bezpiecznej obwodnicy z powodu żabek i ptaszków... sick

Opublikowano

Mam nadzieję,ze BMW nie uskuteczni tego bzdurnego pomysłu zeby produkować silniki przypominajace szlifierkę w swoim odgłosie :duh:

Chroń nas Boże...

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Skoro BMW popełniło - zdaniem niektórych - "profanację" stosując silniki R4, to R3 jest tylko kolejnym krokiem na przód :)

 

Jeździłem przez parę lat autami z silnikiem w konfiguracji R3 produkcji grupy VW, zarówno benzyną (1.2 w Ibizie) jak i dieslem (1.4tdi w Polo) i w zasadzie poza świadomością że "czegoś brakuje" niczym nie różnią się od pełnowartościowych R4.

Kultura pracy tych silników przy zastosowaniu wałków wyrównoważających jest identyczna jak R4, a co do brzmienia, to bardzo wiele wnosi konfiguracja wydechu - Fabia 1.2 brzmi fatalnie, ale ten sam silnik w Ibizie łapał bardzo fajny ton przy wysokich obrotach.

 

1,35 i 180 KM czego to ludzie nie wymyślą :mrgreen:

Opublikowano
też mi się wydaje że jest to dobra wiadomość,... jeździłem również vw polo 1.4 tdi i muszę powiedzieć że to autko z tym silnikiem szło jak burza, niech BMW się bierze za zredukowanie masy w jedynce i śmiało można tam 1.4 ładować w dieslu a 4 L/100 km będzie osiągalne :clap:
Opublikowano

W Pytania wokół BMW jest ten sam wątek :)

Niemniej podzielę się swoimi spostrzeżeniami - wydaje mi się, że jest dobra tendencja przy dosyć wysokich cenach benzyny - mamy tą samą radość z jazdy przy niższych kosztach eksploatacji. Zaś jeśli chodzi o osoby lubiące mocne silniki - przecież BMW nie zaprzestanie produkcji R6, V8 czy nawet V12...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.