Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pare dni temu kupilem moje pierwsze bmw - 320 touring z 90. jest obute w stalowki z oponami zimowymi. do kompletu dostalem 4 alusy (dla laika takiego jak ja przypominajace raczej wzor z 5tek tyle, ze na 4 otwory) oznaczone BMW e47 TO 1128944 z oponami michelin TDX 200/60VR365... nie wiem czy cos takiego wogole sie nadaje a szkoda mi tak kasy jak zawieszenia.

 

ew chetnie sie wymienie na czarne 14' stalowki z oponami letnimi

Opublikowano

r365 - jest to opona metryczna - mam tez metryczne felgi bbs'a tylko r390 - bardzo ciezko do nich dostac oponki - za jedna moja zimowa michelin trx ( z mozliwoscia wkrecenia kolcow ) panowie z michelina krzycza ok 1300zl - bo sa produkowane na zamowienie !!!!!!!! - wiec 4 oponki ponad 5 tys zlotych

 

na szczesci ja mam moje w dobrym stanie , a ponadto kupilem jeszcze 2 prawie nowe od handlarzy za 100 zl po sezonie bo nie mogli sprzedac przez 8 miesiecy !!!! - fart :cool2:

Opublikowano

Witaj,

 

Na takich oponach raczej się juz nie jezdzi. Ale są za to idealne do sprzedaży z autem - czego niestety dośwadczyłeś :).

 

Jeżeli opony nie mają wiecej niż 10 lat to zjezdzij je do końca i kup 195/65/14 i załóż na stalówki albo alu 15 i 205/55/15 .

 

Pozdro

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano (edytowane)

Nie próbuj zakładać calowych opon na felgi metryczne systemu Michelina :!: To się może dramatycznie skończyć. Calowa niby pasuje, ale przy większych obciążeniach bocznych może "zejść" z felgi, pomimo odpowiedniego ciśnienia.

 

Często spotykają się z tym problemem posiadacze francuskich weteranów z lat 50. i 60. Dziewiętnastu na dwudziestu traci cierpliwość i montuje w samochodach felgi calowe. Nieliczni dbający o absolutną zgodność z oryginałem twardo szukają opon metrycznych.

 

Kupowanie opon metrycznych przez polskie przedstawicielstwa Michelin absolutnie nie ma sensu, ze względu na paskarskie ceny. Jeżeli chcesz wykorzystywać te felgi i kupić do nich nowe opony, poszukaj przez internet w firmach brytyjskich z tej branży. Nietypowe opony (metryczne, weterańskie ze starymi wzorami bieżnika) są najtańsze w Wielkiej Brytanii.

 

Możesz jeszcze wejść w kontakt np. z laweciarzem jeżdżącym regularnie do Francji po samochody i części, żeby ci przy okazji poszukał używanych opon metrycznych w dobrym stanie.

Edytowane przez 130rapid

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.