Skocz do zawartości

wiskoza, wysokie oborty, czujnik zalacznia klimatyzacji ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Jak w temacie mam kilka problemów z kótrymi staram się uporać. Szukam po forum od dwóch dni ale jakoś nie mogę znaleść czegoś kokretnego. Wiec zaczne od początku i będę wdzięczny za jakokolwiek pomoc w tematach:

 

1. Wiskoza, z tego co czytałem temat długi, ale sprecyzuje gdzie najtaniej kupić w warszawie wiskoze, wydajemi się że chyba lepiej nowa (zamiennik) niż używaną ale może się myle. Z tego co wdziałem na allegro można kupić w granicach 260 zł. Może ktoś wie gdzie w warszawie można nabyć w takiej cenie.

 

2. Ostatnio pojawił mi się problem zwysokimi oborotami. Gdy samochód jest na biegu jałowym obroty wzrastają na 2000 naciepłym silniku chodz i na zimnym też są dość wysokie. Zaznaczam że przewertowałem forum i zorbiłem test odłaczając silniczek krokowy co dało dobry efekt bo obroty naciepłym się ustatkowały prawidłowo i teraz czy jest możliwosc jazdy przez jakiś czas z odłączonym silniczkiem krokowym (szukam za rozsądną cene, może ktoś ma do sprzedania) lecz na stronach eng. języcznych natarfiłem też na sugestie czujnika temperatury. Moze ktoś już to przebiał

 

3. Szukam też głosniczka do E32 dokdładnie tego co jest w rogu przednich drzwi głsoniczek wysoko tonowy, w ETK nie mogłem tego znaleśc jakoś w schematach audio, jeden z nich przerywa wieć chciałbym go wymienić, może ktoś z was przerbiał już ten temat, a przy okaji czy jest gdzieś strona z rozpiska wymiarów wszystkich 8 głosników w E32.

 

4. Przez pewien okres szwankowałami deska w sensie zesie zapalała i gasła, temperatury nie było widać ani paliwa, ostatnio w jakiś sposób naprawiłem to coś dotknołem i działa, lecz problem pojawił się kiedy liczba kilometrów zmieniła sie na jakies 3000, licznik dzienny kasuje się i tak samo dzieje się z jezykiem kiedy ustawiam na angielski przekręcam kluczyczk wszystko ok, ale jak wyjde z samochodu na chwile to juz wraca ponownie niemicki, czytałem też o wymianiae kondensatorów leczy nikt nie opisywał takich efektów jak umnie, wiec wole sprawdzić i spytać.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez everst
Opublikowano

Może jest mi ktoś wstanie pomóc co do silniczka krokowego i czujnika temperatury. To dość męcząca sprawa mieć 2000 obr. no i to spalanie :cry: co prawda schanbiłem moje BMW gazem no ale ekonomia. Moze ktos spotkał się z problemem i czy to napewno silnik krokowy jest jedynem winowajcą tej sytuacji.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Co do licznika to są kondensatory. Nie trzyma pamięci. Wisco nowe - ze starym ryzyko. Co do reszty to niech się wypowiedzą inni bo nie mam pojęcia :cool2:
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

 

Dzieki za info choc wszystkiego tam nie ma.

 

Zgadza się prawie całość, lecz problem polega w głosniczkach wysoko tnowych umieszczonych w rogu drzwi (tak jak w maluchu jest trojkącik :shock: ) instalacja jest poprowadzona orginalnie a w ETK tego nie ma dla mojego modelu.

 

A może ma ktoś do sprzednia orginalny wzmacniacz do E32 :P

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Numer 16 to Twój głośniczek wysokotonowy (prawdopodobnie NOKIA), nie da się kupić bez obudowy ("trójkącik"), kupowałem 2 lata temu w ASO za niespełna 100 PLN.

 

Witam.

Faktcznie :mad2: , dzwoniłem do ASO jedyne jakies 220 zl :cry: wiec chyba pokusze się o znalazienie firmy co przewija głośniczki.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

2. Ostatnio pojawił mi się problem zwysokimi oborotami. Gdy samochód jest na biegu jałowym obroty wzrastają na 2000 naciepłym silniku chodz i na zimnym też są dość wysokie. Zaznaczam że przewertowałem forum i zorbiłem test odłaczając silniczek krokowy co dało dobry efekt bo obroty naciepłym się ustatkowały prawidłowo i teraz czy jest możliwosc jazdy przez jakiś czas z odłączonym silniczkiem krokowym (szukam za rozsądną cene, może ktoś ma do sprzedania) lecz na stronach eng. języcznych natarfiłem też na sugestie czujnika temperatury. Moze ktoś już to przerbiał

 

 

A może w tym temacie ktoś mi pomoże :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.