Skocz do zawartości

Cykanie silnika 1.8 Valvetronic w E46 lifting- film


czestek1

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak tylko u mnie nie było cykania tak jak teraz jak jest normalnie tylko jak dawałem delikatnie gazu tok przy ok 1500 obrotów zaczynał się taki TARKOT. Generalie tylko w zakresie tych obrotów sie pojawiał. Jak jechałem na trasie to nie było w kabinie słychać. Najgorzej np w korkach bo ciągle to słyszałem i mnie denerwowało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, u mnie przeskoczył łańcuch przy 100 tysiącach. Ponoć niewiele, ale przeskoczył minimalnie wałek wydechowy. Silnik nie jest kolizyjny, więc dramatu nie ma. Powiem, że u mnie objawiło się to w następujący sposób, odpaliłem samochód pod pracą i usłyszałem potężny zgrzyt. Oddałem samochód do Adama z Raszyna i wyszło to delikatne przestawienie, przy okazji wymieniony został też napinacz. Niemniej, nie zauważałem straty mocy, po kompleksowej obsłudze, gdzie wyszły kolejne problemy, które udało się naprawić silnik dalej trochę cyka. Wydaje mi się, że trzeba z tym po prostu jakoś żyć i mówić "ten typ tak ma".

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewija się również wątek akcji serwisowej dot. tego napinacza. Nigdzie nie mogę natomiast znaleźć informacji o tej akcji? Czy ktoś z Was wie napewno że taka była?

Chyba zadzwonię do ASO i spytam...

Rufjan, wspominasz o dodatkowych naprawach, czy remontach które robiłeś. Co to było? i gdzie to robiłeś?

Jak rozumiem teraz śmiga bez problemu wszystko?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak, w sprawie akcji serwisowej pisałem zarówno do BMW.de jak i do BMW.pl, nie stwierdzili jakoby w moim samochodzie była jakakolwiek akcja.

 

Co do dodatkowych usterek (mogę trochę przekręcić), to urwała się jakaś prowadniczka, która zrobiła bałagan w pompie olejowej. Skutkowało to tym, że przy zimnym silniku olej podany na górę silnika nie wracał zaworem zwrotnym, przez co silnik tracił kompresję na dwóch cylindrach. Elementy te zostały naprawione i na razie (8 dni temu odebrałem samochód) wszystko działa jak należy :). Robiłem oczywiście u Adama z Raszyna, czyli autoclassicservice (występuje na forum jako anjinsan), specjalista od BMW jakich mało, spokojnie mogę polecić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za info. Adama znam nie tylko ze słyszenia :). Miałem już u niego robić zawieszenie ale terminy miał odległe. Moze innym razem podjadę jak coś się sypnie :). Właśnie dzwonili do mnie z ASO Inchcape z Wawy. Odpowiedzieli mi, ze moje auto nie jest objęte żadną akcją sewrwisową. Pytałem konkretnie o wadliwy napinacz i odpowiedzieli mi że ten konkretny egzemplarz ma już podobno nową wersję napinacza. Ciekawe :).

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.