Skocz do zawartości

rufjan

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia rufjan

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jasne, rozumiem, a na jakiej podstawie stwierdzili nieprawidłowe dokonywanie pomiaru? Przepraszam, że tak dopytuje, ale cały czas mówimy o skutku, natomiast nie znamy przyczyny. Czy też Ci wywaliło niski poziom, że zwróciłeś na to uwagę serwisantom?
  2. Nie widzę żadnych wycieków, nie zostawiam za sobą mgły, czujnik pokazuje 1/3 pomiędzy low i max, dlatego właśnie sensor obstawiam. W jednym z postów wyżej miałem do Ciebie pytanie które przeoczyłeś, pozwolę sobie na powtórzenie :). A jakie miałeś konkretnie objawy, że zacząłeś działać w temacie czujnika/poboru oleju?
  3. Hm, pojeździłem trochę i wskazanie czujnika ustabilizowało się na 1/3 pomiędzy min i max. Pomimo kilku jazd, wielokrotnego mierzenia poziomu teraz ciągle jest 1/3. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Chyba jeszcze trochę pojeżdżę zakładając, że to czujnik i go wymienię wraz z wymianą oleju.
  4. Okej, to zaczyna brzmieć jak podobny problem. A jakie miałeś konkretnie objawy, że zacząłeś działać w temacie czujnika/poboru oleju?
  5. I jaki był efekt? Silnik brał olej, czy powodem był czujnik?
  6. Nie czytasz tego co piszę. Raz czujnik wskazał poniżej minimum, potem natomiast po chwili maksimum. Następnie po powrocie do domu 1400km pokazuje 1/3 miarki. Dolalem 250ml (nie litr) i czujnik ani drgnął. Smaczku dodaje to, że zmiana oleju miała miejsce 3000km temu, a od zmiany oleju do wskazania poniżej minimum minęło 1000km. Jeśli auto bubrało powyżej litra na 1000km to bym za sobą ciągnął zasłonę dymną. Moje przypuszczenie to padający czujnik, stąd moje pytanie czy takie hece zdarzyły się innym właścicielom N20.
  7. No to, że N20 nie ma bagnetu to wiadoma rzecz i jestem świadom tego, że może mi podawać kosmosy. Bardziej się zastanawiam, czy są tutaj osoby, które potrafią mniej więcej ocenić jak wygląda awaryjność czujnika. Dziwne jest to, że raz był komunikat o potrzebie dolania oleju, potem znowóż max, a teraz pokazuje 1/3 wskazania pomimo tego, że uzupełniłem 250ml. Nie chcę się bawić w dolewanie kolejnych ćwiartek, bo nie chcę wlać zbyt wiele oliwy do silnika.
  8. Cześć, mam dziwny problem i chciałbym się Was spytać o zdanie. Otóż wymieniałem w swoim samochodzie rozrząd wraz z mechanizmem pompy oleju, dodatkowo zmieniony był olej. Po ok 1500km wyskoczył mi błąd niskiego poziomu oleju i konieczności dolania jednego litra. Zatrzymałem się na parkingu, zmierzyłem olej i samochód pokazał max. Minęły następne 2000km i dzisiaj mierzę olej, a tam pokazuje mi tylko 1/3 skali... dolałem dla świętego spokoju 250ml, zmierzyłem ponownie i wskazanie nie drgnęło ani trochę. Co to według Was może być?
  9. Rozmawiałem właśnie z BMW, mapy na Polskę oraz Czechy to wariant zachodni. Także wiadomość z potwierdzonego źródła, która powinna zakończyć wszelkie dyskusje. Pozdrawiam.
  10. Witajcie, to w końcu którą wersję aktualizować? U mnie w managerze też pojawiła się możliwość aktualizacji i teraz się mocno zastanawiam. Na stałe mieszkam w CZ, ale często bywam w DE i PL, więc chciałbym mieć dostępne obie mapy. Czy ktoś kto zainstalował WEST może zweryfikować, czy wszystkie adresy w Polsce są dostępne?
  11. Witajcie, ja też podzielę się filmem nagranym w moim F10 528i ze stycznia 2015: Według mnie na powyższym filmie dźwięk jest OK i nie ma powodów do obaw. Co sądzicie?
  12. Powyżej jest mój rozkodowany VIN, ciekawi mnie ten system, czy w razie wykrycia przeszkody także się zatrzyma awaryjnie?
  13. W takim razie co znaczy ten przycisk drugi od lewej dokładnie z tej sekundy filmu ? To tylko wykrywanie potencjalnej kolizji i hamowanie w przypadku zagrożenia?
  14. Witajcie, mam następujące pytanie, czy poniższe auto wyposażone jest w aktywny tempomat? Mam na myśli taki, który sam wykrywa pojazd przed sobą i odpowiednio zwalnia? Czy samochód ten wyposażony jest w system automatycznego hamowania w przypadku wykrycia przeszkody? Jeśli chodzi o zestaw przycisków po lewej stronie od kierownicy to wygląda to tak jak tutaj (0:38) z różnicą, że nie ma przycisku drugiego od prawej. 1CAA Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA Zakres CO2 S2K2A Obr. BMW, st. le., szprycha V 328 S2TBA Sportowa automatyczna skrzynia biegów S2VBA Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach S230A Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE S248A Podgrzewanie kierownicy S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S258A Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu S3AGA Kamera jazdy wstecz S316A Autom. uruchamianie tylnej klapy S320A Brak napisu modelu S322A Funkcja dostępu komfortowego S323A Autom. miękkiego zam. drzwi S358A Szyba frontowa klimatyzacji komfort S4NEA Nagrzewnica Blow-By S4URA Oświetlenie wnętrza dookoła S423A Dywaniki podłogowe Velours S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S465A System załadunku S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S5ACA Asystent świateł drogowych S5AGA Ostrzeżenie przed zmianą pasa S5ASA Driving Assistant S5A1A LED Fog lights S502A Spryskiwacze reflektorów S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A Klimatyzacja automatyczna S575A Dodatkowe gniazda 12V S6ACA Inteligentne połączenie ratunkowe S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem S6WBA Wielofunkcyjny wyświetlacz przyrządów S609A System nawigacji Professional S610A Wyświetlacz przezierny S676A System głośników HiFi S698A Area-Code 2 do DVD P7A2A Innovation pack II P7RSA Pakiet Comfort P7XPA Pakiet nawigacji Connected Drive S8KAA Dummy-SALAPA S8TFA Aktywna ochrona pieszych S8THA Speed Limit Info L801A Wersja krajowa Niemcy S879A Literatura pokładowa, niemiecki
  15. Kolego, nie gadaj głupot! Oba wyrazy jak najbardziej istnieją w języku angielskim: Camshaft - wałek rozrządu Crankshaft - wał korbowy Aczkolwiek tutaj jeśli masz bank1, bank2, to ktoś pomylił camshaft z crankshaft :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.