Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich fanów BMW pojawily sie u mnie stuki na kierownicy przy pokonywaniu nierówności po sprawdzeniu zawieszenia w jednym warsztacie -diagnoza maglowica z chęci sprawdzenia pojechałem do zakładu którry takowe części regeneruje gdzie sprawdzono ponownie zawieszenie- diagnoza ta sama +gumy stabilizatora+tuleje wachacza ale mnie nachodzi pytanie czy regenerować jaśli tak to gdzie czy lepiej nową podrawiam :dance:
Opublikowano

ja przerabiałem temat maglownicy w październiku 2008; choć do tematu dojrzewałem długo - nic mi nie stukało i nie pukało, ale mechanicy wspominali od momentu zakupu kilkanascie miesiący wcześniej, że warto się nią zając póki wystarczy regeneracja (małe luzy + wyciek), a nie zakup nowej (co już znacznie większym jest wydatkiem).

 

przewertowałem forum + inne źródła i zrobiłem tutaj:

www.kiesler.pl, regeneracja magla w moim wypadku kosztowała 700zł i trwała 24h, dostałem gwarancje, a przed robotą pojechałem do nich - pogadałem i uznałem że są godni zaufania.

 

dodatkowo informacyjnie podaję:

1. demontaż / montaż magla kosztował mnie u mechanika 300zł (bo magla trzeba dostarczyć panom z punktu powyżej zdemontowanego)

 

2. poza dodatkowymi pierdołami, które napisałeś że będziesz przy okazji wymianiał zeknij też na drażki kierownicze kompletne z końcówkami

 

3. a na koniec oczywiście geometria i zbieżność jest do zrobienia.

Opublikowano
jesli chodzi o końcówki drążka to też będę wymieniał ale jak jest z żywotnością takich regenerowanych maglownic

jesli dobrze zrobią to nie powinieneś mieć już z nią problemów za życia tego autka.

Natomiast u mnie też są stuki a niby wszytko ok(wahacze i inne), czasem jeśli wjadę na nierówność ze skręconymi kołami to czuję nawet uderzenie na kierownicy podejrzewam więc magiel. Czy dobrze rozumuję ze jeśli cieknie przy uszkodzeniu tej części to płyn ze wspomagania? U mnie nie ma praktycznie ubytków. :8) Jakie są charakterystyczne objawy dla magla ?

Opublikowano
powodów tych stuków na kierownicy może być wiele napewno trzeba podnieść auto i sprawdzić gdzie są luzy które przechodzą na kierownice podczas pokonywania nierówności a jeśli niema ubytków płynu w zbiorniczku od wspomagania to znaczy iż maglownica nie cieknie ale to z koleji nie znaczy iż niema ona luzów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.