Skocz do zawartości

zawieszenie gwintowane....problem???


darek839

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm ja bym sprubowal zalozyc :)

te mniejsze sprezyny to jakby kontrujace chyba sa a talezyki miedzy obie sprezyny sie wklada chyba

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak nawet nie patrzylem na foto bo po tym co napisales wiem ze to lipa po pierwsze primo nie kupuje sie uzywnego gwintu bo to jest zestaw sprezyna z amortyzatorem wiec jak ktos to sprzedaje to pewnie jest do nicego po drugiego primo gwint kupuje sie zlozony wiec jak ktos to rozebral to mial powod

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj kolego widać jak masz na amorkach składane :)

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=224385

Po dwie sprężyny na amorek,abyś mógł regulować skok gwintu co jakiś drugi milimetr,czy jakoś tak to jest.

No i za tą cenę sie opłaca, tylko zadzwoń i zapytaj gościa czy faktycznie na tym jeździł i czy amory nie wydymane są.

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ze swojego doświadczenia powiem tylko żebyś kupował zawieszenia renomowanych i sprawdzonych producentów, bo te wszystkie tanie na śmietnik się nadają i są nic nie warte, chyba że chodzi ci tylko o obniżenie samochodu, a nie o szybka jazdę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja napiszę to co mi mój mechanik powiedział jak pytałem się jego o gwint: "Jak gwint to tylko markowy. Jeśli kupisz jakiś tani to będziesz go szybciej ściągał niż został założony." Później mówił coś że przyjeżdżali do niego parę razy jacyś kolesie co założyli taki tani. Przyjeżdżali ze starymi sprężynami, które mieli wcześniej założone i prosili aby im to gów.. ściągnał i nałożył to co było wcześniej. Zresztą nie trudno się domyśleć ile warte jest tanie zawieszenie, tymbardziej kompletny gwint w cenie 1000 zł nie może być dobry, skoro za komplet (sprężyny i amorki) tylko na przód zapłacimy coś też koło tysiaka. Pewnie każdy z nas kiedyś kupił jakiegoś nic nie wartego bubla i wie czy się to kończy. Tymbardziej szkoda czasu na tanie gwinty, bo za samo założenie i ewentualne ponowne założenie starego zawiasu też nie mało zapłacimy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodze sie.jezdziłem na gwintach i zawieszeniach róznych firm w tym na niemieckim gwincie ta technix(cena około 1000zł).gwint jest dosc mięki ale na pewno auto prowadzi sie o wiele lepiej niz na seryjnym zestawie lub obniżonych sprezynach.smiało moge polecic komus kto chce miec obnizone auto o poprawionym prowadzeniu do codziennej jazdy.na tor sie na pewno nie nadaje.ale zawias na tor to wydatek minimum 2500zł.poszukajcie sobie na bmw-sport.pl tam na tym gwincie jezdzi juz kilkadziesiąt osób i nikt nie narzeka.nie kazdego stac na Bilstein B14,KW Variante 3,Weitec Hicon,Eibach Pro Street lub TEIN super street...
///M40pwr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie miałem zestaw -60/40 ta technix i po zakrętach dużo lepiej było na fabrycznym M Techniku, na tym chińskim syfie samochód skakał jak piłka, a i deklarowanego obniżenia i tak nie było, amory zdecydowanie za miękkie do tych sprężyn i wogóle źle się to sprawowało, szkoda tej kasy, było, musiałeś mieć już mocno zajechaną serię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze miałes nie dobrane do swojej pojemnosci.na nowym zawiasie nigdy nie zejdzie na tyle ile powinien.serie miałem nówke bilstein b4,do tego jedziłem na bilstein b6 i sprezynach sat,oraz gwincie kw V2.wszystko w tym samym e36.powiem ze na ta technix lepiej było niz na kw v2(uzywane) i seri b4,b6 jest bezkonkurencyjne.tylko ze komplet samych b6 to koszt około 1600-1700zł.to ze auto podskakiwało to wina naszych dróg a nie zawieszenia:)na równej drodze nic by ci nie skakało.ta technix to niemiecka firma(ma certyfikaty iso oraz tuv).nie mówie ze te zawieszenia to jakas rewelacja ale sa na wystarczajacym poziomie do codziennej jazdy.i jak mówiłem jedziłem na tym gwincie i znam sporo osób które tez na nim jezdzi.i za te pieniadze jest to najlepsza alternatywa.wiadomo ze jak bym miał kase to bym zakupił gwint renomowanej firmy z regulacją twardosci,camber plate itd...tylko nie jezdze po torze(bo na nasze drogi i tak sie nie nadaje) i nie mam 4000zł:)a ten gwint ta technix to to samo co gwinty jom lub nizsze modele fk.
///M40pwr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.