Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,

 

temat jest tu powielany,ale ja jakoś robiąc wszystko według wskazówek jestem dalej bezsilny. problem jest tego typu ,że nie działa mi obrotomierz. wymieniłem alternator, bo nie miał stary ładowania potem baterie w liczniku poprawiłem zimne luty i dalej jestem bezradny :mad2:

 

pozdrawiam

kolego ja gdzies czytalem ze to przez komputer ktory steruje (ekonomizer,obrotomierzem i czym jeszcze ) ten komp jest wadliwy w 2.4 td moze zacznij od tego.

Opublikowano
Jak miałem 324td to nie działał mi obrotomierz i ekonomizer. Okazało się, że uszkodzony był czujnik znajdujący się w okolicach rozrusznika, który mierzył obroty koła zamachowego.
Opublikowano

wybacz kolego

 

m21 było w 5er jak i 3er takie samo, różnica miedzy starym silnikiem na nowym polegała na pompie ze sterowaniem elektrycznym oraz komputerem który sterował dawka paliwa i potencjometrem zamiast linki w pedale gazu, jeśli chodzi o czujniki na wale to jest to samo nie zależnie od modelu i rocznika.

Opublikowano
wybacz kolego

 

m21 było w 5er jak i 3er takie samo, różnica miedzy starym silnikiem na nowym polegała na pompie ze sterowaniem elektrycznym oraz komputerem który sterował dawka paliwa i potencjometrem zamiast linki w pedale gazu, jeśli chodzi o czujniki na wale to jest to samo nie zależnie od modelu i rocznika.

 

w ostatnich e30 również była elektroniczna już pompa i potencjometr w gwoli ścisłości :)

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.