Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich . od pewnego czasu zastanawiam sie nad kupnem bmw . Co mozecie mi powiedziec o modelu e38 jaki silnik jest najlepszy , benzyna czy diesle, jaka pojemnosc wybrac , jak sprawuje sie tam gaz . jakie sa najczestrze ustreki , jakie koszta eksploatacji ile pali czy czesci sa drogie . Na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie . z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich
Opublikowano
proponuję troszke urzycia szukajki. Nawet pierwszy wątek masz na temat wyboru silnika. Lektury cała masa, więc tam poczytaj. Po co po raz enty pisać to samo?
Opublikowano
Wszystko zależy co chcesz mieć, czyli auto do spokojnego lansu czy też czasem ostrzejszej jazdy. Niestety im więcej tym koszty ekspoatacji większe. Jak ma być najtaniej to 728i. Nie robi to szału ale dobrze daję radę. Jak ma być efektowniej i szybciej to polecam 3,5. Silnik średnio apetyczny na paliwo a i z osiągami nie jest zły. Oczywiście jak dobre 740 to też polecam. Oczywiście szukając auta nie oglądaj tych najtańszych z rocznika bo to w większości wymęczone padaczki. Zaczynałbym od średnich cen rynkowych, to myśłę że coś się wynajdzie. Liczyć się musisz że E38 to ładne auto ale potrafi sporo pochłonąć złotóweczek na ewentualne naprawy i ekspoatowanie. Oby tego pierwszego było jak najmniej a jak najwięcej frajdy z jazdy bo w E38 czujesz się wyjątkowo. Zyczę udanych zakupów.
Opublikowano

Wybór silnika jest dość prosty.

 

Jak najtaniej: 728 (725tds nie polecałbym po tylu latach i kilku właścicielach)

Niezłe spalanie, ale części droższe: 730d

Szybko i dość drogo, ale wciąż w granicach rozsądku: 740

Szybko i drogo, mimo, że diesel (dla fanów klekotu): 740d

W celach kolekcjonerskich: 750

 

Mam nadzieję, że pomogłem :P

Opublikowano
Posiadam 740 E38 i naprawde godne autko wszystko co potrzeba odejscie znow tak dyzo nie pali no wiadomo swoje musi lyknac ja mam w gazie i nie nazekam w 18l lpg sie mieszcze oczywiscie tryb mieszany a miasto 20 wystarczy
Opublikowano
Hmmm pomineliście bardzo ważną wersje 735 to model idealnie wypośrodkowany ma silnik V8 ktory juz fajnie jeździ a pali odzczuwalnie mniej jak 4,4 :)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Wybór silnika jest dość prosty.

 

Jak najtaniej: 728 (725tds nie polecałbym po tylu latach i kilku właścicielach)

Niezłe spalanie, ale części droższe: 730d

Szybko i dość drogo, ale wciąż w granicach rozsądku: 740

Szybko i drogo, mimo, że diesel (dla fanów klekotu): 740d

W celach kolekcjonerskich: 750

 

Mam nadzieję, że pomogłem :P

 

śmiem się niezgodzic ,pod względem stosunek koni/spalanie najkorzystniej wychodzi właśnie 750i , nawet najmniejsza 728 w automacie po miescie pali ok 15-16 l 735/740 ok 18 , 750 - ok 20-21 wiec gdzie ty przepaśc? a na trasie róznice zacierają sie jeszcze bardziej.Ten kto chce miec 7-er musi sie liczyc z duzym zuzyciem paliwa i to niewazne od wersji

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.