Skocz do zawartości

316i Delikatnie sie dusi przy 2000 obr/min na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Problem jest nastepujacy, w listopadzie mialem zakladany nowy reduktor, po kilku podejsciach udalo sie wszyskto wyregulowac i dzialalo normalnie (czytaj poprawnie), zauwazylem przedwczoraj iz wystepuje sporadycznie delikatne duszenie przy okolo 2000 obr/min, tylko na LPG, na Pb jest wszystko ok. Zjawisko widoczne zazwyczaj przy delikatnym toczeniu sie po miescie, przy szybszym przyspieszaniu jest ok. Dodam ze temperatura silnika nie gra roli... Zastanawiam sie co moze byc przyczyna? dodam ze reduktor to Lovato o mocy do 120KM czyli pod 316 w sam raz, nie ma mowy o zabrudzeniach, bo wszystko jest nowe (reduktor+filtry), wraz z reduktorem zostala wymieniona dedykowana do BMW sonda lambda BOSCH. Ktos mial podobne perypetie czy zostanie to kolejna zagadka poliszynela BMW...? Pozdrawiam!

Edytowane przez Sendra
Opublikowano
kolego jak masz instalacje gazową z komputerem to podłącz i zobacz na wyższych obrotach co analiza pokazuje(znaczy napięcie sondy i mieszankę) - myślę tak najprościej jest. Bo to dziwny objaw gdyż tylko w granicy pośredniej,a przeważnie gazownicy tolerują granicę 3000 obrotów.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Mieszalnik... Jest to o tyle zastanawiajace ze jest to zjawisko wystepujace raz na kilkadziesiat jazd... W zimie ja rozumiem ze niska temperatura powoduje iz parownik z poczatku dawkuje mniej precyzyjnie dawke gazu, ale zdziwilo mnie ze nad ranem jak bylo okolo 2 stopni wystepowalo to zjawisko po calkowitym nagrzaniu silnika, przelaczylem wtedy na Pb i pojezdzilem chwile, spowrotem wlaczylem gaz i bylo tip top...
Opublikowano
Mieszalnik... Jest to o tyle zastanawiajace ze jest to zjawisko wystepujace raz na kilkadziesiat jazd... W zimie ja rozumiem ze niska temperatura powoduje iz parownik z poczatku dawkuje mniej precyzyjnie dawke gazu, ale zdziwilo mnie ze nad ranem jak bylo okolo 2 stopni wystepowalo to zjawisko po calkowitym nagrzaniu silnika, przelaczylem wtedy na Pb i pojezdzilem chwile, spowrotem wlaczylem gaz i bylo tip top...

 

Matko... mieszalnik to moze byc i I i II generacja... Masz na przewodzie od parownika do mieszalnika srube, czy czarny silniczek krokowy??

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
No oczywiscie ze 2 generacja, 1 jest stosowana glownie w gaznikowych silnikach, a gdzie w M43B16 gaznik?! ;) Poza tym jak pisalem o sondzie lamba to mozna dojsc do tego ze instalacja bierze z niej odczyt, a co za tym idzie musi to byc conajmniej 2 generacja ;) Zreszta jak problem bedzie sie powtarzal to zajrze na komputer, a poki co zaczne od wymiany swiec bo i tak nadchodzi ich sadna godzina, pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.