Skocz do zawartości

Lampy tylne NEON nieoryginalne e39


jarosjaros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie dotyczące lamp e39 niby NEON - nieoryginalne.

Chce założyć sobie takie lampy, na oryginał mnie nie stać a nie wiem czy takie bedą dobre tzn. czy bedą podobnie świeciły.

Jedne są na ledach:

 

http://www.temp.pdg.pl/lampy/led.jpg

 

A te drugie na żarówkach:

 

http://www.temp.pdg.pl/lampy/zar.jpg

 

Jak sądzicie które bedą lepiej świeciły (bardziej zbliżone do Helli na celis)?

 

Dziekuje i pozdrw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem nieraz takie lampy w e39. ładnie wyglądało, lecz osobiście nie jestem zwolennikiem takich lamp. wiem ze np w e36 nieorginalne lampy (tuningowe) znacznie sie rożnily od oryginałow rozmiarami co skutkowalo po duzych odstepach od blotnikow itp:) Najlepiej wylukaj gdzieś bmke na takich swiatełkach i z bliska obejrzyj jak to wyglada, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołóż trochę i kup porządne lampki. Nie musisz 100% orginalnych, InPro wydaje lampki na licencji Hella przystosowane do przedliftowej E39, z przetwornicami itd. za 970 zł z wysyłką. Wystarczy powiększyć lekko otwór w aucie i masz lux nowe lampki, zero błędów na kompie i problemów, bo wygląd i jakość jest jak taka sama jak orginalnych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś w poprzednim aucie soczewki z ringami (ringów nie podłączałem, bo wiochą ciągnęło) z przodu i takie fajne o czarnych obudowach i przeźroczystych szkłach z tyłu... Ładnie wyglądały, ale jakość wykonania pozostawię bez komentarza... różnice do 5-7 mm w stosunku do oryginałów, także odstawały jak nie na zewnątrz to do wewnątrz...

Ja na Twoim miejscu pozbierałbym jeszcze kasę i kupiłbym oryginalny, kompletny kit...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też... Krawędź lampy z tyłu nie miała przebiegu idealnego z przetłoczeniem błotnika i w efekcie w jednym miejscu dotykała do błotnika, a w innym była szpara ok. 5-6 mm, do tego krawędź wystawała na zewnątrz... Z daleka przyznam, że ładnie wyglądały, ale dopasowanie - bez komentarza... Jeśli masz możliwość przymierzyć i sprawdzić to OK... i Tak Ci radzę...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarosjaros ja zakupilem ostatnio takie lampy tylko dokladnie te:

http://www.allegro.pl/item587516368_lampy_tylne_bmw_5_e39_e_39_neon_lifting_limuzyna.html

i powiem Ci ze nic nie odstaja leza ladnie, ale jezeli chodzi o jakosc wykonania no to hella to to nie jest no ale i cena o wiele nizsza wiec cudow sie nie spodziewajmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozumiem montować taki shit do Hondy, ale do E39? To przecież już z kilometra widać że one nie są orginalne, poza tym są mega krystaliczne, a to wieje agrotunningiem oraz nie mają największych zalet orginałów, czyli neonów. Jak dla mnie mega garażowy tunning, dużo lepsze są orginalne, przedliftowe z białym kierunkiem jeśli już chcecie przyoszczędzić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozumiem montować taki shit do Hondy, ale do E39? To przecież już z kilometra widać że one nie są orginalne, poza tym są mega krystaliczne, a to wieje agrotunningiem oraz nie mają największych zalet orginałów, czyli neonów. Jak dla mnie mega garażowy tunning, dużo lepsze są orginalne, przedliftowe z białym kierunkiem jeśli już chcecie przyoszczędzić...

 

Zapewniam Cię, że chciałbyś mieć taki shit... Będziesz się śmiał, ale własności jezdne E39 przy Civic'u to jak jazda resorowanym powozem konnym dziadka na niedzielną mszę :twisted2:. To fakt, że tych dwóch aut nie da się porównać, bo to przepaść jeśli chodzi o klasę, ale jeśli chodzi o stopień "przyklejenia" do drogi to Civic wypada o wiele lepiej. Zaznaczam, że nie wiem jak współczesne Hondy, a moja wypowiedź dotyczy modelu 1992-1995... Mało który producent robił w tamtym czasie tak zmyślne zawieszenie i pozwalające na mykanie po łukach... Ja przez długo czas po zmianie auta na E39 nie mogłem się przyzwyczaić do "bujania" i do tego, że ciasnych łuków nie można pokonać równie szybko jak Civic'iem...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, rozumiem montować taki shit do Hondy, ale do E39? To przecież już z kilometra widać że one nie są orginalne, poza tym są mega krystaliczne, a to wieje agrotunningiem oraz nie mają największych zalet orginałów, czyli neonów. Jak dla mnie mega garażowy tunning, dużo lepsze są orginalne, przedliftowe z białym kierunkiem jeśli już chcecie przyoszczędzić...

 

 

Takie jest i moje zdanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam Cię, że chciałbyś mieć taki shit... Będziesz się śmiał, ale własności jezdne E39 przy Civic'u to jak jazda resorowanym powozem konnym dziadka na niedzielną mszę :twisted2:. To fakt, że tych dwóch aut nie da się porównać, bo to przepaść jeśli chodzi o klasę, ale jeśli chodzi o stopień "przyklejenia" do drogi to Civic wypada o wiele lepiej. Zaznaczam, że nie wiem jak współczesne Hondy, a moja wypowiedź dotyczy modelu 1992-1995... Mało który producent robił w tamtym czasie tak zmyślne zawieszenie i pozwalające na mykanie po łukach... Ja przez długo czas po zmianie auta na E39 nie mogłem się przyzwyczaić do "bujania" i do tego, że ciasnych łuków nie można pokonać równie szybko jak Civic'iem...

 

O czym Ty piszesz? Nie twierdzę, że Honda to shit, ale że tam tego typu wynalazki nie rażą w oczy.

 

Co do przyklejenia do drogi to E39 możesz kupić w dwóch różnych wariantach zawieszeń, a poza tym samemu można zmienić wedle uznania jeśli komuś się nie podoba, bo jest mu za miękko. Z resztą o czym my rozmawiamy, temat był o jakimś shicie z allegro i chęci założenia go do E39, a Ty tutaj wyskakujesz o prowadzeniu się Civica i chęci posiadania egzemplarza z 93 roku. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze raz ja. Teraz już wiem na 100% KUPUJĘ ORYGINAŁKI wiem juz jak podłączyć i że przetwornice są wewnątrz lampy, a te moduły co są oddzielnie to są do oszukiwania kompa . Można je zastąpić opornikami takimi jak opisał to forumowicz RATOVNIK.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84132&highlight

 

Wolę dołożyć 100 - 200 zł a mieć oryginalne lampy. Jeszcze raz dzieki za podpowiedzi i namawianie mnie na dobre lampy.

Pozdrawiam

jarosjaros

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.