Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W sobote wjechalem na kanał by wymienic filtr paliwa i bardzo sie rozczarowałem, gdy zobaczylem mokrą od oleju skrzynie i rozszarpany łacznik wału. Jutro z samego rana chce zamówic łacznik wału, simering skrzyni i olej do skrzyni mam do dyspozycji kanał i chcialem sie zapytac jak wyglada wymiana łacznika i simeringu czy moze ktoś z Was juz to przerabiał i mogłby coś pomoc w tym temacie?? jakich firm zamówic zamienniki i jaki olej do skrzyni?? Auto to e36 coupe 1.8is M42

Opublikowano
co do wymiany łącznika to nie problem wszystkie śruby wykręcasz wał w dół i zakładasz nowy przynajmniej tak to u mnie wyglądało w e30 a co do simeringu to po odkręceniu łącznika musisz odkręcić ten wałek co wychodzi ze skrzyni "ten co ma to mocowanie na 3 śruby do łącznika" w tedy dostaniesz się do simeringu tylko sprawdź czy to leje ten główny na pewno aby nie okazało się ze wymienisz główny a będą lały te co sa na wodzikach
Opublikowano
jak kupisz zimering napisz mi jakie ma numery :!: potrzebne mi są :wink: że tak się podłączę do twojego pytania :mrgreen: czekam na te numery nie zapomnij napisać :cool2:
Opublikowano
Tak jak napisał glmno, sprawdź najpierw czy to nie cieknie z wodzika. Najczęściej właśnie z tamtąd cieknie. Dodam tylko ze nie wystarczy odkręciś śruby przy łączniku wału. Za podporą wału znajduje się śruba zaciskająca wielowypust na wale. Trzeba ją poluzować żeby wał mógł się przesunąc na wielowpuście. Inaczej cięzko będzie wysunąc wał z trzpienia na wale skrzynii, a na pewno będzie problem zeby założyć go potem z nowym łącznikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.