Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie - kręci dobrze (nie wiem czy wcześniej tak było, bo w trakcie kręcenia zapalają się 3 kontroli: asc, abs i chyba od hmulca) a jednak ani drgnie. w zasadzie nie było żadnych objawów tak co się stało. jest jednak jedna rzecz. od jakiegoś czasu po przekręceniu kluczyk w poz.2 ze schowka słychać było przez chwilę coś jak buczenie (jakby jakiś zacierający się wietraczek) no i teraz tego dźwięku nie słychać. Czy jest możliwe że to był przekaźnik pompy no i sobie padł?

jak się do niego dobrać i czy warto go jakoś naprawiać?

Opublikowano

jaki silnik jaki rok itd

Moze byc ze przekaznik pompy

kolega mial podobnie w e30 w sumie inne generacja silnikow ale moze ,,,,

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano

alarm obpada bo go nie ma :lol: immo być może.

sprawdziłem carsoftem, był bład w Instrument Cluster - EGS signal disturbed. Skasowałem. Inpa trochę zacząłem sprawdzać i nic więcej też nie znalazła.

jak sprawdzić czy przekaźnik padł?

wg ETK przkaźnik pompy i klaksony mają te same numery, czy mogę je poprzekładać?

Opublikowano
:cool2: pierwsze co to przjerzałem wszystkie i kazdy dobry więc to nie to. tak sobie myślę, czy w e46 pompa paliwa chodzi już gdy kluczyk w pozycji 2 czy dobiero gdy kręci rozrusznik? bo w e30 gdy kręci rozrusznik.
Opublikowano
no aku niby elegancko kręci, wróciłem z trasy, był kilka razy odpalany i było dobrze. ale po tym jak nie odpalił podłączyłem go na jakieś 2 godzinki i nic się nie zmieniło. zamierzam się dobrać jednak do przekaźnika pompy, ale być może podłączę aku na noc.
Opublikowano
sie naprawił :lol: - tylko co było. znowu słychać z okolic schowka ten metaliczny szum i pali. a może faktycznie aku? jedna rzecz bo nie wiem czy tak być powinno - przekręcam w poz.2 wszytkie lampki gasną oprócz ładowania i oleju, odpalam i zapalają się na chwilę od asc, abs i ręcznego, czyli może jednak aku?
Opublikowano
może się komuś przyda kiedy - walnięty przekaźnik pompy paliwa, rozebrałem przekaźnik, poczyściłem styki (lekko przypalone) i jak narazie śmiga :dance:. jednak kupię nowy - 45 zł plus koszta przesyłki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.