Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow!

Kłopocikow sie mi narobiło...

Oddałem dzis auto do doktora w celu wymiany sworzni i innych duperszwancli. Oczywiscie nie mogło byc zbyt zbyt kolorowo. okazało sie ze mam cos z nagrzewnica, podobno jest duzo wody pod wykładzina i kapie na zewnatr ciurkiem. Ogrzewanie działało mi dosc słabo ale puki nie było tak zle nie ruszłem tego ale faktycznie dzis było wyjątkowo słabo.

Pytanie moje: czy jest duzo roboty przy wymianie nagrzewnicy (trzeba całą deske zdejmowac?) podejmowac sie samemu?

Co moge jeszcze sprawdzic zeby sie przekonac czy to nagrzewnica?

Prosze was o porady Dzieki Pozdrawiam

E36 coupe '93 M50

Opublikowano

No niestety kolego deskę trza wyjąć bo jest dostęp do bani :cry: -no chyba że ktoś ma jakiś patent. A sprawdzałeś gdzie leje,może nie z niej tylko z tych plastikowych rurek lub na łączeniu?? To sam zobaczysz. A jak nie no to cza rozkręcać

:(

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Osobiscie jeszcze tego nie widzialem, kolega mi podpowiedzial ze na podobny problem zadział jakis specyfik do uszczelnień układu chłodzenia, podobno w proszku to jest stosowal ktos kiedys?
Opublikowano
Uszczelniaczy do chłodnic niewlewaj bo narobisz sobie kłopotów a nagrzewnicę wyciągniesz bez ściągania deski sam to przerzbiałem wymieniłem wszystkie oringi na przyłączeniach
Opublikowano

kolega darek K ma rację.

Na początek nie zakładaj że nagrzewnica jest szczelona.

 

Na początek wymień dwa (lub trzy jeśli masz klimę) oringi które łączą wyjście nagrzewnicy z "samochodem" - są one zakładane na króce od strony samochodu (całość skręcana jedną nakrętką "szóstką" o ile pamiętam). Polecam zakup w ASO bo sa tanie i pewne ;-)

Opublikowano

Wielki dzieki Panowie za konkretne podpowiedzi!

Prosze jeszcze o wskazowke jak sie dostac do tego bez rozbierania dechy.

Mam wersje bez klimy. Jesli ma to znaczenie z filtrem pyłkowym pod szybą z dostępem od maski nie od schowka.

Opublikowano

Po zdemontowaniu elementu nr4 będziesz miał dostęp do nagrzewnicy,musisz zdemontować kratkę wlotu powietrza całość tak jakbyś zmieniał filtry przeciwpyłkowe w ten sposó będziesz miał dośtęp do elementu nr6 na wcześniejszym rysunku.Cała operacja jest prosta powinieneś sobie z tym poradzić.

http://images44.fotosik.pl/91/53d8edd7bec051f0med.png' alt='53d8edd7bec051f0med.png'>

Opublikowano
Kolego na podszybiu z prawej strony filtru pyłkowego jest pierwsze przyłącze. Natomiast pod nogami kierowcy po zdjęciu plastiku pod kierownicą po prawej stronie widać nagrzewnicę z przyłączem. Jeszcze pytanie z której strony masz mokro??Pod nogami kierowcy czy pasażera?? I jak kolega wyżej pytał czy płyn ci ubywa??
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

u mnie uszkodzenie nagrzewnicy objawiło sie sauna parowa wewnątrz auta :)

wymiana nagrzewnicy hmmm sama deska zostaje ale wszystko z dołu trzeba zdjąć, auto łapało ci wysoka temperaturę pod czas jazdy ?

Opublikowano

Mokro jest po str kierowcy. Płynu ubywa. Faktycznie od jakis 3 dni dosc upierdliwie parowało wewnątr :(

Czy bedzie konieczny wjazd na kanał podczas naprawy???

Opublikowano

kanał nie będzie ci do niczego potrzebny.jeśli chodzi o nagrzewnice oczywiście.

 

 

u ciebie 3 dni parowało, a u mnie strzeliło w korku podczas wakacji.dosłownie w ciągu 2min przez szyby nie było nic widać.musiał być zapowietrzony układ a nagrzewnica była najsłabszym punktem.temperatura wzrosła, ciśnienie również i zanim sie obejrzałem było po wszystkim.

Opublikowano

Wilgoc pod wykładzina to raczej nie od nagrzewnicy...mam jej sporo pasazer zauwazył dzis ze po rozwinieciu pasa jest on mokry :( zajrzałem pod wygładzine za fotelem a tam az żal gadać...

Doradzcie co mam zrobic skad ta woda, od szyberdachu cieknie albo co???

(coupe)

P.S. rurki od nagrzewnicy sa szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.