Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chciałbym u siebie założyć felgi 17 calowe i mam pytanie czy nie bedzie to trochę za dużo? nie chciałbym by wyglądało to na "monster trucka" Ewentualnie jaki zawias do tego dobrać by było w miarę nisko?

 

Jak by miał ktoś fajne foty e30 na 17" to może by podrzucił?

dodam że chodzi o e30 cabrio bo nie wiem czy jest jakaś różnica w tylnym zawieszeniu

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

no to już wiem... a teraz jaki zawias do tego dobrać...chciałbym by było niżej ale tak by dało się tym w miarę jeździć

myślałem o czymś takim:

http://www.mapet-tuning.com/sklep/sedan-320i324td-4035mm-wklad-51mm-p-1345.html

ale czy 40/35mm przy 17" felgach to nie będzie za mało?

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jezeli nadal jesteś zainteresowany kupnem felg i zawiasu do cabrio to dzisiaj robie zdjecia i moge wyslac Ci na maila albo wstawic tutaj

 

pozdrawiam

Opublikowano

rób PRZYNAJMNIEJ -60/40 mniej nie ma sensu, będziesz tylko żałował

 

z tyłu masz zawieszenie takie jak w touringu i zawias od sedana/coupe nie podpasuje

mam Ta technix u siebie i jest porażka, nie polecam szkoda kasiory, samochód skacze jak piłka, nie nadaje się to do szybkiej jazdy, ja już kupiłem inne sprężyny, amorki mam bilsteina z oryginalnego zawieszenia mtechnik który było u mnie, trafią do zerkopolu na regenerację, skrócenie i utwardzenie, tobie też polecam sprawdzić co masz za zawias, może da się zrobić tak jak u mnie

 

ps widzę że masz m20b20 więc możesz glebować i -80 z przodu, miska jest dość wysoko i nie ma się o co obawiać, szczególnie na felgach 17

ps nie wiem jakie felgi dorwiesz ale pewnie nie obejdzie się bez zaklepania rantów błotników

 

tak się przyjrzałem foto tej z allegro i stoi wysoko jak jakaś terenówka...

Opublikowano

to tak myślałem że pewnie 40/35 bedzie za mało więc pewnie będzie 60/40

bo 80 to już jak dla mnie za dużo (pewnie nawet do siebie w bramę bym nie wjechał)

To może ktoś poleci jakiś dobry zawias do tego auta? Tylko chciałbym nowy bo nie chce się bawić w używki...które przy moim szczęściu szybko się rozpadną

no i narazie w grę nie wchodzi gwint bo kieszeń na to nie pozwala

 

przemo tds u mnie siedzi seria (która jest bardzo miękka) także nie wiem czy da sie coś z tym zrobić Słyszałem o tym Zerkopolu...podjade do nich w tygodniu ale...nie jestem pewny co do tego...

 

...Czas leci a chciałbym zawias i koła do majówki zmienić

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

weitec, cena kompletnego ultra GT to coś ok 2100zł więc też nie mało

szukaj sprężyn, a amory bierz bilsteina, właśnie dlatego że da się je regenerować

 

do mnie da się wjechać na każdej glebie, wystarczy że samochód się porusza, nie mam żadnych krawężników itp :dance:

na -80/60 i niżej jedyny problem to wszelkiego rodzaju spowalniacze, głównie te krótkie z kostki bo na konkretnych felgach i tak możesz zapomnieć o wjeżdżaniu na krawężniki

Opublikowano

no tak myślałem by założyć amorki bilsteina...

a co sądzicie o sprężynach Jamexa? znam kilka osób które na nich jeżdżą i nie narzekają ale nikt nie ma ich w beemwu

Z góry to wykluczam ale czy można założyć krótsze sprężyny 60/40 do seryjnych amorków?

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano

można, z tym że będą często dobijać i bardzo szybko wyleją więc lepiej tego nie robić, poza tym auto pewnie będzie skakać jak piłka

szukaj markowych sprężyny, ja kupiłem tanie i żałuje, i tak musiałem teraz dołożyć i kupić markowe

chyba że chcesz zestaw do lansu, nie do szybszej jazdy, wtedy bierz obojętnie co

Opublikowano

no to właśnie ten Jamex podobno dobry jest...

poszukam tych markowych bo jednak marka robi swoje...jak mi coś nie podpasuje to zawsze będzie można to zmienić a stare sprężynki puścić w Polskę...problemu z wymianą nie mam bo wszystko robię sam u znajomego na podnośniku

Ten weitec mnie kusi ale...same sprężynki to wydatek kilku ładnych stówek a Jamexa mogę mieć za prawie trzy razy mniej... jeździłem autami ze sprężynkami tej firmy ...matiz + amorki seria i vectra + amorki bilstein... i matiz trochę podskakiwał a vectra trzymała się dobrze drogi i wogóle było całkiem nie źle

 

W zerkopolu widziałem że mają gotowe zestawy bilsteina ale to muszę podjechać i się więcej dowiedzieć

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.