Skocz do zawartości

silniczek krokowy


natalina123

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko.1 Po odłączeniu silniczka krokowego obroty skaczą czy to dobry objaw.

2. czy wasze krokowce po odłączeniu mają małą szczelinę w środku .

3. po przekręceniu stacyjki w pozycje zapłonową ,co się dzieje krokowy powinien się otworzyć do końca czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego, różnie ludzie mają, jednym obroty skaczą, innym się stabilizują-jak ja u siebie odłączę to tak zaczyna silnik na wolnych wariować że boje się żeby się na dach nie przewrócił :mrgreen: Podłącze i gra muzyka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufo masz inny silnik :doh:

w M40 stce obroty winny wskoczyc na jakies 1200 1300 i byc stabilne

Jesli masz krokowca w rekach i odpieta jest wtyczka to jego kowadelko spoczywa na krawedzi srubki regulacyjnej , ktora jest na imbus i zalana zywica. Jesli podasz napiecie kowadelko wychyla sie na druga strone, w zasadzie zeby Ci to nakrslic to szczelina przenosi sie na druga strone i jej wiekosc jest regulowana poprzez zwiekszenie napiecia . Im bardziej otwierasz przepustnice tym TPS zmienia wartosc rezystancji i zwieksza wartosc napiecia podawanego do krokowca zwiekszajac jego wychylenie.

Po przekrecniu staycjki w pozycje 2 zostaje podane wlasnie napiecie na krokowca - on sie uzbraja do zaplonu silnika. Tak wiec powinien sie wychylic w srodku na odlegkosc jakis 2-3 mm aby sterowac doplywem powietrza jakie jest potrzebne do pracy silnika na biegu jaowym. Jak go wezmiesz w reke to powinines czuc takjakby wibrował- dziala na zasadzie elektromagnesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufo masz inny silnik :doh:

w M40 stce obroty winny wskoczyc na jakies 1200 1300 i byc stabilne

Jesli masz krokowca w rekach i odpieta jest wtyczka to jego kowadelko spoczywa na krawedzi srubki regulacyjnej , ktora jest na imbus i zalana zywica. Jesli podasz napiecie kowadelko wychyla sie na druga strone, w zasadzie zeby Ci to nakrslic to szczelina przenosi sie na druga strone i jej wiekosc jest regulowana poprzez zwiekszenie napiecia . Im bardziej otwierasz przepustnice tym TPS zmienia wartosc rezystancji i zwieksza wartosc napiecia podawanego do krokowca zwiekszajac jego wychylenie.

Po przekrecniu staycjki w pozycje 2 zostaje podane wlasnie napiecie na krokowca - on sie uzbraja do zaplonu silnika. Tak wiec powinien sie wychylic w srodku na odlegkosc jakis 2-3 mm aby sterowac doplywem powietrza jakie jest potrzebne do pracy silnika na biegu jaowym. Jak go wezmiesz w reke to powinines czuc takjakby wibrował- dziala na zasadzie elektromagnesu.

 

 

dzięki za odpowiedz jest wyczerpująca i bardzo mi pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.